Acha Septriasa seksi berparty

Posted: 14 May 2009 at 3:21 pm  

hah! kali ni memang Acha Septriasa yang seksi berparty, bukan adik dia nih.. agaknya la, sebab dorang ni seiras.. tapi kalau korang perasan bekas kekasih Acha Septriasa pun ada.. sape lagi kalau bukan irwansyah.

Acha Septriasa seksi berparty
korang perasan tak irwansyah tu dengan perempuan lain.. huhuhu patut la korang putus.

Acha Septriasa bagi flying kiss
Acha Septriasa bagi flying kiss.

Acha Septriasa seksi berparty
Acha Septriasa dengan irwansyah semasa bahagia dulu.
sekarang Acha Septriasa dah single, huhuhu bertuah sape yang dapat dia ni.. comel, cute dan seksi lagi.. hahahaha kapan lagi?

Acha Septriasa menampakan bra hitam dia
Acha Septriasa menampakan bra hitam dia.
pose paling seksi Acha Septriasa ni..hehehehe

Acha Septriasa seksi berparty

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    8 Responses to “Acha Septriasa seksi berparty”
    1. mail's says:

      berpakaian yang sopan lu ituncaantik tau klox pakaian lu sopan lu tambah cantikk

    2. matt says:

      Bes nye irwan dapat pgang ‘V’acha tu…geram sye

    3. ida_19 says:

      tadi tu bkn tetek dia ka?

    4. craze23 says:

      sxc..giler c..si acha ni..

    5. lola says:

      seksi amat!!!buah dada gitu geda…;p

    6. Anonymous says:

      hot gile c acha septriasa ni……
      mantap nyer buah dada, cun beb……..