Gambar Seksi Artis Baru Nak Naik Zeyna

Posted: 24 April 2009 at 9:08 pm  

Gambar panas daripada Artis remaja yang sedang meningkat naik ni, zeyna nampaknya agak sosial semasa berhibur bersama-sama rakan rakan.. Buat sesiapa yang tak mengenali Zeyna ni.. dia adalah salah seorang daripada pelakon K.A.M.I dan rempit vs evolusi driff.. Wah, Hebat juga Zeyna ni.. Baru nak mencipta nama sudah tersebar gambar bersosial dia di club.. Buat sesiapa peminat Zeyna.. Jom kita layan gambar zeyna sedang berhibur bersama rakan-rakan ni…

Amaran: anda tidak digalakan meniru gaya aksi dibawah, jadikan pengajaran bukan pelajaran!.

artis malaysia clubing

gambar artis seksi

gambar zeyna clubing

zeyna berclubing

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

16 Responses to “Gambar Seksi Artis Baru Nak Naik Zeyna”
  1. jambu batu says:

    ni pelacur ke……. taubat la….

  2. MatkoOo says:

    Cheh mcm pompuan murahan jerk ..bawak2 betaubat la sama krn masih belum telambat walau pon dunia dah akhir zaman.. Astarfirlah..

  3. f ewf says:

    western la konon.malaikat dah pegang tengkuk nanti baru tau langit tinggi rendah..

  4. haha says:

    Zeyna ker ZINA ney..

  5. penedol says:

    zeyna erh,,, hoho…

  6. beju atau manik says:

    perluh kita sadari.. barang siapa yg memperlihat kan aurat nya… itu sama saja dia telah memperjualkan harga dirinya….
    tobat lah uiiiiii….. :newpolitician:

  7. beju atau manik says:

    aku melihat kamu , jujur aku pengen ngentotin kamu……………….
    kontol ku tegangnehhhhh,,,,,, :laugh:

  8. ska kritik says:

    sesuai sngt dgn nama dia.hahaha

  9. intan ellyana says:

    cpt2 r ucap ashtharfirullah.

  10. gle sex says:

    bisse r 2………name pown zina

  11. mirage says:

    namer glemer zeyna…kat2 gn zina…2 pasal jadi camni…namer yg orang panggil 2 memainkan peranan sebenanyer…

  12. jet says:

    dah glamer..mak bapak pun tak marah..

  13. Anonymous says:

    brest kempis aje..arapkan push up aje tu..xheran..haha

  14. Anonymous says:

    Sorang nama Marissa. Sorang lagi kakak si Marissa. Sorang lagi abang si neema. Apa ntah korang nih..xlari jauh..mcm ntah pape je…pusing2 duk tang tu jgk korang..haishh..

  15. farhana says:

    hmm artis sekarang da truk skit dgn gaya penampilan yg seksi..
    hehe biarlah diorang da selesa..
    hoho :)

    • zulkifli hauzan hafidz says:

      sesuaila dgn nama die tu… memalukan kaum melayu aje… saye 100% tak sudi jike sekaum dengan die