anne ngasri bakal bercerai

Posted: 20 April 2010 at 3:21 pm  

Nasriah Ngasri atau lebih dikenali sebagai Anne Ngasri kini berada diambang penceraian dengan suaminya Abdul Wafi Hassan. Punca penceraian masih lagi menjadi tanda tanya, Anne Ngasri sendiri tidak mahu memberi apa-apa komen selagi mahkamah tidak membuat keputusan mengenai kes penceraian mereka.. Perkahwinan Anne Ngasri dan Wafi yang bertahan selama 4 tahun itu bakal berakhir di mahkamah tidak lama lagi.

Anne Ngasri dan Wafi berkahwin pada 26 Mei 2006 yang lalu dan dikurniakan dua orang anak lelaki.. Anne Ngasri dikatakan berkahwin pada usia yang agak muda semasa dia berumur 22 tahun dan bakal menjadi janda beranak dua diusia 26 tahun… huh!.

Kes pengesahan lafaz cerai Anne Ngasri dan Wafi akan didengar di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada 19 Mei depan. MyGosip berharap hubungan perkahwinan mereka berdua dapat diselamatkan lagi.. Jangan la terlalu ikutkan perasaan, ingatlah nasib anak-anak dimasa hadapan..

anne ngasri dan wafi serta anak-anak bakal bercerai

Anne Ngasri dan Wafi bersama dua orang anak lelaki mereka

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    27 Responses to “anne ngasri bakal bercerai”
    1. daisy says:

      kena bersabar…hubungan anne dgn husband u macammana? Nape ramai2 artis bercerai..anne betul2 yakin dia curang kat belakang anne? harap2 berdua dapat semula lagi..jangan ambik keputusan terburu2 dan ikut perasaan marah…

    2. adeq says:

      tul kew ann megandung agi,lau tul npe nk cerai………kpd ann and bekas suami pk lh psl ank2,cian kt diaowg…….

    3. muzo says:

      dah jadik hobi agaknye cerai berai tue..takpe anne,cari la datuk plak..

    4. Sza says:

      kenape artis suke bercerai berai erk??……..

    5. sakurahana says:

      boleh selamatkan lg rumahtangga tue asalkan berfikiran matang dan dapatkn bnyk nasihat dr orang tua..tapi kalau aku contoh kes ada bukti dgn pmpuan lain bukan senang nak maafkan..

    6. be mat says:

      artis kawen & cerai ke?

    7. locsin says:

      kesian kat anak2 dia…

    8. cik meow says:

      pikir la hbeh2..cian anak2..

    9. apai_sulu says:

      no…komen,dgr n lihat je nanti..

    10. mcm2... says:

      ye lah,aku x pcya lah..

    11. hurairah says:

      napa kebanyakan pasangan sehati berdansa bercerai???

    12. mandai2 je … gosip je nie … jgn percaya … teruk2 :)

    13. bdkbaik says:

      eh, aku tgok la kan,,sehati berdansa bukan nya merapatkan lg hubungan suami isteri. cuba tgok,byk yg dr sehati berdansa bercerai. anne-wafi,dira-ash(ntah btul ke x?),atilia,ashid,radhi,pgacara pon ting tong. fahrin-scha. xtaw la, stop kan rncangan tu la jwb nye.

    14. bobo says:

      aku setuju sgt la benda ni dah jadi trend masa kini..jgn kata artis je ..orang biasa pun dah terikut 2 kes kahwin cerai ni….tapi aku tengok diorang ni mcm bahagia semacam jer,tapi nak cerai gak eh..mesti ada orang ketiga ni ..kalau nak ikutkan wafi tu x la hensem sangat.hhahahah

    15. ashie.. says:

      berkawan biar seribu,berkasih ramai pun takper tapi biarlah mencari yang kekal ke akhir hayat sekali jerr so lu pikir la sendiri..

    16. lyn says:

      tu la kwin muda…byk artis yg msuk sehati berdansa mesti becerai…?nape ee?xkesihan ke gan ank2…cam ne la nasib diaorg nti..???artis skrg ni dg jadi trend kwin pas dpt ank cerai..senang erti perkahwinan bg diaorg..x serasi je mintak cerai..!!ni kt nk jd ikon..????

      • kiki says:

        pengacara sb lg putus cinta..sampai saman menyaman…x heran la kalau artis sb pun bcerai berai..kan..kan…

    17. aku says:

      halamak…ermm…xpe..nt aku msok minang..hehehe

    18. La..nk cerai dh..aku cukup ann ngasri..cunnn la..

    19. sheepinky says:

      prasan x sp yg masok program sehati berdansa mezti cerai…
      cerai artis 1 trend kew??
      apadaaaa…

    20. baby says:

      knapa artis nie kawin nie hah klu kwin mesti tk lama,sblum wt keptusan fikirla nsib anak2

    21. aina_zalina says:

      tak sangkanya…..fikirkan lah nasib anak2 kita sebelum membuat jalan singkat itu…….

    22. yallah…selamatknlah umah tgga diorg ni…letih da..slalu sgt dgr artis cerai..

    23. Nawab says:

      RAMAI NYA PESERTA SEHATI BERDANSA BERCERAI-BERAI, ITU MENUNJUKKAN PROGREM TU TAK BAGUS, LEPAS DIAJAR MENARI MEREKA SEBOK CLUBING….

    24. menjad says:

      huih muder lagi dah nak dapat title keramat…sian ler kat anak2