Azza Elite kini mencari bekas suami

Posted: 21 December 2009 at 3:19 pm  

azza elite dan bekas suami ehsanAzza Elite yang telah hidup selama lima tahun menjanda kini tengah mencari bekas suaminya Mohd Ehsan Tun Ahmad Zaidi Adruce bagi meminta Ehsan untuk turut membantunya memberi nafkah bagi membesarkan anak angkat mereka Marissa Jannah, yang sekarang ni sudah berusia empat tahun.

Anak angkat itu dikatakan diambil semasa mereka masih menjadi suami isteri dan dengan persetujuan kedua-dua belah pihak. tapi malang tak berbau, hubungan perkahwinan mereka berakhir selepas beberapa bulan anak itu diangkat.. menurut Azza, semasa mereka bercerai, bekas suaminya ‘Ehsan’, ada berjanji untuk memberi nafkah kepada anak angkatnya.. Tapi sehingga kini Ehsan gagal untuk memberikan nafkah tersebut…

Jadi kepada bekas suami Azza, sila lah jalankan tanggungjawab anda dan Azza juga, jalankanlah tanggungjawab anda sebagi ibu yang baik!… semoga semuanya berakhir dengan selamat..

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    4 Responses to “Azza Elite kini mencari bekas suami”
    1. lieya says:

      seksinye wati…..

    2. ~X~ says:

      lar tadi aku baca dia kena pukul dgn bf yg tggl serumah dgn dia.. abis kena ugut dgn sms nk bocorkan rahsia peribadi dia? rahsia apa tu? rahsia berbogel ke?..hahahha… tetiba nak jadi ibu mithali lak nk mintak duit kt bekas laki… abis jantan yg dok skali dgn dia tu mkn la skali duit nafkah… weh azza ko ingat ehsan tu bodoh ker? pompuan mcm ko ni dia ckit pun x heran sbb ko ni kategori murahan…huhu

      • ~Xs~ says:

        to azza berubah la.. smp bila u nk rosakkan hidup u camni… u ada anak n u jadi role model dia… u nak anak u membesar ikot life style mcm ni… kesian kat dia..

    3. Zulaika says:

      Azah oh azah susah juga ya membela anak angkat, semasa masih lagi bersama sama2 syg pada anak angkat, bila dah berpisah suami buat dek…. je pada anak angkat, nak bawak suami ke makamah tuntut nafkah bukan anak dia pulak…. pening3…..