Bila Khairy Jamaluddin dan isteri jadi model catwalk

Posted: 8 December 2010 at 10:47 am  

Khairy Jamaluddin buat catwalk

Wah, adakah Khairy Jamaluddin ni dah bersara jadi ahli politik dan kini beralih arah menjadi seorang model?.. Terkejut juga bila tengok gambar ni.. Tapi rupa-rupanya bukan la.. Khairy Jamaluddin masih lagi menjadi seorang ahli politik, cuma mungkin ini caranya beliau menyokong industri fashion batik Malaysia.. Khairy Jamaluddin dan isterinya mengayakan batik rekaan Khalid Shamsudin untuk piala seri endon 2010 yang berlansung baru-baru ini…

Bolah tahan juga Khairy Jamaluddin ni jadi model catwalk kan.. Nanti kalau dah bersara jadi ahli politik boleh la buat catwalk pula.. apa-apa pun jom kita layan gambar Khairy Jamaluddin dan isterinya buat catwalk untuk piala seri endon 2010 ni…

Khairy Jamaluddin ketua pemuda umno

Khairy Jamaluddin ketua pemuda umno buat catwalk

Khairy Jamaluddin dan isteri
pic credit- cutecarry

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

30 Responses to “Bila Khairy Jamaluddin dan isteri jadi model catwalk”
  1. labula says:

    ni dia pemimpin yg disegani rakyat, klu galakan rakyat prgi masjid lgi bagus kankankan

  2. gaban says:

    fuck yu khairi

  3. myasayra says:

    Sepatutnya penulis laman ini xperlu memperbesarkan perkara ini di laman ini.Seperti sengaja menimbulkan kontroversi seperti mana yang berlaku pada komen-komen para pembaca di sini.Berfikirlah di luar kotak,!!!!Khairy Jamaluddin cuma tampil bagi menyokong indusri batik Malaysia.Tidak lebih dari itu.

  4. Awang Kucin says:

    cari duit lebih kot

  5. babalitotiba says:

    ery2….entahlah…kadang2 ..payah lah nak cakap…lu fikirlah sendiri..ingat be pro..

  6. gondrong says:

    bahalol punya MP..! macam ni ka nak membela rakyat? :laugh: :x

  7. gadis ayu says:

    :frozen: alamak! ketiak bini dia basah la pulak…adooooiii spoil habis laa… ish…. :amazed: :amazed:

  8. gadis nakal says:

    eeee,aku minat gile kt KJ nie..
    ensem sgt.

  9. mimi says:

    Blh tahan gak abg kj kita

  10. mimi says:

    Blh than gak abg kj kita

  11. tedhardy says:

    hehe comey je dwang tu kan :D

  12. Far via Facebook says:

    mcm model kapur barus

  13. mat gosip says:

    emm boleh kerja partime ni hehe

  14. DIDO Al FAYED says:

    leh jd Model full time,pasni dgn pakain underwear plak..Bg Mukhriz jawatn ko 2..Susahkan org ja :devil: ..

  15. wawa says:

    eeuuuuww bini dia ketiak basah punya ler excited jadi catwalk

  16. osman said says:

    ni dah buang tabiat nama nye..adakah pakaian macam ni nak ditiru oleh penjawat awam?,,..buat Khairy kalau pun zaman tumpang tuah bapak mertua dh berlalu, jangan lah cari glamour cara macam ini..lebih baih baik beri laluan kepada dato mukhriz terajui kepimpinan pemuda UMNO..supaya imej UMNO lebih bersih dan dipercayai rakyat …cukup lah tabiat buruk lalu disimpan dlm memori..

  17. Kolar biru says:

    Benda benda camni yang menolak orang kecil di luar untuk mendekati UMNO. Bini dia memang suka cam ni.. baju cantik dan sedondon…. :x

  18. Razak says:

    Hey Boy gua suruh lu main politik bukan main kain batik… PRU-13 gua ingatn tempat lu boleh gua ganti pada org lain…

  19. aqil says:

    boleh tahan tp nape khairy dok menunduk jea..relax lh bro x kn malu kot. tp isteri die okey jea…tahniah..moga batik terus dpt sambutan y lebih baik dr sebelum ini.
    :)

  20. awang says:

    ni edit la bodo..korang sorang2 bengong.. :P

  21. weewitt says:

    letak jawatan sbg KP UMNO, terus berkhidmat sebagai model sepenuh masa!! takde la nyusahkan org lagik…. hampehhh

  22. zainal says:

    Ha ha ha hebat juga KP UMNO ni. Kalau dah hilang jawatan bolehlah jadi model. Boleh buat dokumentasi khas “Hari Ini Dalam Sejarah-UMNO”, KP UMNO turun padang di pentas peragawan. Tidak pernah dilakukan oleh mana-mana KP UMNO Pusat sebelum ini. :P

  23. Yang Gambi says:

    Orang muda……pemudalah katakan… buatlah selagi ada masa…

  24. Fauzi says:

    Salam!
    Baguslah kalau dah dapat mempromosi industri batik ni ke luar negara .
    Tetapi macam mana dengan perjuangan pemuda ?
    Jangan asyik nak bergaya sampai lupa tanggungjawap yang berat yang dipikul oleh saudara KJ…
    Ahli-ahli di bawah ini ramai yang memerhati..dan menilai pencapai saudara KJ..

  25. Rosley via Facebook says:

    Hahahahahahaha…………….jgn kasi kacau sama UMNO sudah……