Datuk Siti Nurhaliza miliki Kondominium Mewah RM20 juta

Posted: 25 May 2011 at 1:37 pm  

Wah, Terkejut sekejap MyGosip bila mendengar Datuk Siti Nurhaliza membeli penthouse mewah dihadapan KLCC dengan harga lebih RM20 juta.. Ada gosip-gosip yang mengatakan penthouse mewah tu adalah hadiah harijadi yang ke-32 daripada Datuk K kepada Datuk Siti Nurhaliza.. Kalau betul la gosip tu.. memang sangat bertuah la Datuk Siti Nurhaliza ni kan.. Hadiah harijadi sampai berjuta-juta..

Betul atau tidak Kondominium mewah itu adalah milik Datuk Siti Nurhaliza masih lagi menjadi tanda tanya.. kita tunggu je la Datuk Siti Nurhaliza bagi komen mengenai gosip ni nanti.. Tapi sudah ada jiran-jiran tetangga yang ternampak Datuk Siti Nurhaliza dalam lift menuju ke tingkat 40 keatas dekat kondominium mewah tu..

Apa-apa pun MyGosip tumpang bangga la.. ada jugak Celebrity Malaysia yang tinggal kat kondominium mewah yang beharga puluhan juta ringgit ni.. Duduk depan KLCC lagi tu.. Ada ura-ura mengatakan penthouse mewah Datuk Siti Nurhaliza tu terletak di kondominium The Troika.. Jom layan gambar kat bawah…

rumah baru siti nurhaliza

rumah siti

rumah siti nurhaliza

kondominium siti nurhaliza

penthouse mewah siti nurhaliza

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    47 Responses to “Datuk Siti Nurhaliza miliki Kondominium Mewah RM20 juta”
    1. REZKY KU says:

      alhamdulillah..murah rezeki dato ct kat dunia ni…

    2. alia says:

      bnyak duit bleh laaa… duit smpai mati pn tak habis

    3. asmah says:

      besaqnyer umah hamg … xmau share ka???

    4. amir says:

      slm dato,sy sbg peminat dato,smoga dato kekal d dlm bidang seni suara ini,biarpun adakala nya sesetnagh org x puas hati dgn kerjaya dato,sy sndiri pun ada kala terdgr kata2 yg bkn senang,tp sy nasihat kan mereka,supaya jan ckp yg buat kita berdosa,biar mcm mana pun sy bangga mempunyai artis yg terhormat spt dato..sy doakn smoga hidup dato dan suami selamat dunia dan akhirat aminnn

    5. ussalma says:

      Congrulatulation, kak siti dah success, semoga kak siti bahagia selamanya.

    6. sayang mulut says:

      jgn takbur sgt, ingat pd insan2 yg memerlukan… ingatlh ada org yg lbh kaya dr anda.

    7. natasah says:

      tahniah la dato siti..tabik kat awak.. apa apa pun kitorang dapat tengok gambar je.. tak dapat naik pun…

    8. Liza says:

      ct and hubby dia x penah kacau orang pun..dia cool jer..org yg marah dia tu la biul..psal they all dengki..
      dapat dosa kering jer…

    9. hakem says:

      the troika depan klcc tue RM4.5m je la.. memandai2 cakap 20juta plak!

    10. mek ct perasan gila belawa muka tu…kat pasar malam besi ..aku benci sangat ct bodoh biul ni..macam la berlambak..

    11. Farah says:

      Saya syg dato ct n dato k. Btuah ny ct dpt suami yg baik. Saya harap dato ct n dato k hdup bhgia spanjg hyat.

    12. arohmz says:

      jangan membazir ….. asal usul kita siapa

    13. akakcomey says:

      Bertuah badan…

    14. ida_19 says:

      drpd dato’K sbok nak bli hdaih bjuta2 tuk dato’ct bgus lg dia buat knduri bri mkn orang ramai smpena hrijd dato’ct

    15. afghan darfan says:

      gue juga sering ngeliat dia ke sana….maklum,rumah gue di lantai 9….sering juga ngeliat dia sama suaminya di datengin peminat….wah kalo gitu kita tetangga dong datuk siti……:)

      • afghan darfan says:

        kalou ngak salah….dia pernah makai jilbab sholat waktu maghrib yang lalu….tapi skarang udah lama ngak keliatan……

    16. mieyy says:

      ct senang tapi adik beradik ada yg rmh tangga berantakan dan ada yg hidup susah..cuba fikir adakah tuhan beri pembalasan pada adik2nya dan keluarga disbbkan kesalahan ct?renung2kan lah..

      • Ape2 je says:

        apelah ko ni..xde kaitan langsung..dah mmg xde jodoh nak wat camne, ko pegi bangang salahkan ct pehal..xde isu nak cari isu..adoi..

    17. SHIRONAKAMURA says:

      die tu xpnh lpe diri…klu lpe diri dh lme dedah sne cni…x mcm2 hal psal die..sbb tu rzki die smkin bertmbh…xmcm setgh artis bru belkon ckit dh mcm2 hal…dedh mcm mat sleh…buat2 la taubat…bkn duit seglnye…ingt la..kte leh mti ble2 mse..

    18. nyny says:

      tpi kne ingat jalan allah

    19. black says:

      diar dia r…duit dia…..aku lg suka siti dpt hadiah

    20. tongga says:

      sedekah kat fakir miskin lagi bagus..dapat la jgk habuan tu kat akhirat

    21. Sweet23 says:

      Happy for Siti….ameen

    22. ultimate says:

      nak bergosip pun agak2 la…xlogik 20juta…adoi..tgk la website…paling mahal aku jumpa pun 8juta jer

    23. ultimate says:

      byk la 20 juta..agak2 la nak menipu..price range The Troika is about 4million to 10milion..

    24. miss wawa says:

      masih muda dan cantik,mesti la sayang..kalau da tua,da kerepot,tgk la..

    25. nommy says:

      wah….kyenyer….tp klau ley x yah la ckp ngan org.menunjuk2 betol la.tp jgn terasa lak.klau ade terkasa bhse sy mintak maaf la ye

    26. bungow says:

      klu mampu, x salah klu nak beli. romantiknya datuk K, syg btul dia kt Ct. doa2 spy pasni diorg dpt ank la..

    27. selipar jepun says:

      bertuahhh citi…..
      kalau betul gosip nih….
      citi the beshhhh

    28. z_ra@83 says:

      biar betol….

    29. BOLA LUNJONG says:

      TAU X PA…..
      KDG2 DIA ORG BUAT CERITA SESEDAP MULUT JE…

    30. zandrazara says:

      mcm tak logik jek harga penthouse tu 20 juta…huhu..ntah2 buat2 cite

      • kuku says:

        semua nak menunjuk..mcm la org kisah..dah la mandul..

        • kisuke says:

          saper yg mandul? jahatnyer mulut ko..apa kata ko tunjukan laporan doktor tuk mengesahkan sebelum bercakap!

        • black says:

          drp ko bt fitnah baik ko g bunuh je….thu bt dosa je….ap nk jd org zaman skrg….cba fkir y positif skit

          • DSitiFans:' says:

            Alhamdulillah bertuah nye Dato Siti dapat suami yg baik mcm tu. Kepada yg suke memfitnah,mencela,berfikiran buruk kepd Dato Siti, tolonglah jaga mulut anda dan bertaubatlah. Nanti kat akhirat anda kene jumpa Dato Siti dan mintak maaf kat beliau. Lebih baik anda pergi baca Al-Quran/kerja2 berfaedah dari memfitnah. Ssunguhnya memfitnah itu lagi teruk drpd membunuh.
            anyway,peminat2 Dato Siti tetap sokong Dato Siti dan hrpkan yg terbaik untuk Dato Siti. Tq

            • LoveDatoSiti says:

              Betul tu DSitiFans. Org yang x habis2 dengki kat Dato Siti tu mcm apr pun xtahu. Org dah ada kejayaan,bt apr nl dengki? Fikirlah sbelum korg cakap. Cube fikir.kalau org lain ckp mcmtu dkt korang,korang suke ke??? Jaga hati org lain.. Dato Siti x pnh nak ganggu hidup korang. Beliau yg menaikkan nama Malaysia,tolonglah fikirkan. Kami Syg Dato Siti & Datuk K.