Diana Danielle sah putus cinta dengan Farid Kamil

Posted: 28 January 2011 at 9:51 am  

Sedang kita dihangatkan dengan kisah perpisahan Fasha Sandha dan Jejai, Kini timbul pula cerita yang Diana Danielle juga sudah berpisah dengan Farid Kamil.. Kisah putus cinta Diana Danielle dengan Farid Kamil ni bermula apabila tweet daripada @cuitsikit membuatkan ramai orang tertanya-tanya kesahihan cerita tersebut..

Tweet yang berbunyi “Farid Kamil dah dump Diana Danielle! LoL. Deserves her right!” membuat ramai orang tertanya-tanya adakah benar gosip yang diperkatan itu.. Tapi akhirnya Diana Danielle sendiri telah membuat pengakuan melalui ohbulan yang mereka sememangnya sudah putus cinta dan Diana Danielle menegaskan punca perpisahan mereka tiada kena-mengena dengan orang ke-3..

“Saya dah buat keputusan untuk putus dgn Farid Kamil. FYI, saya tegaskan, tiada orang ke-3, tiada sebab-sebab “luar” & terlalu personal untuk dibincangkan.”

MyGosip harap Diana Danielle dan Farid Kamil tabah menghadapi dugaan ini.. Tapi kami rasa apa ada hal kalau mereka berdua ni putus pun.. kedua-duanya sedang hot sekarang ni.. sekali petik jari, beribu-ribu yang datang..

gosip diana danielle putus cinta

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    52 Responses to “Diana Danielle sah putus cinta dengan Farid Kamil”
    1. lesa says:

      npa bgtu……

    2. seniMANklasik says:

      Hai DD….cari je calon pakwe yang veteran macam Kak Siti punya tu. Bahagia…

    3. eka says:

      diana,,kita sebagai perempuan plu kuat walaupun hidup tanpa lelaki k,,mugkn ada hikmah disebalik perpisahan ini..

    4. zack says:

      diana mc tmpak anggun lgi an,ape org nk kata 2 bia la dorg kata apa un jnji diana gan pndirian sndri k,kuat an iman dan sabar i2 perlu bg diana sbagai artis,aq hrap diana mju ke dpan mencapai impian diana dlm karya lakonan&nyayian,nysa alla,,

    5. smile love says:

      emmm…nk wak cm ner dh x ada jodoh…kita hanya reda je…bukan kita yang tentukan semua 2..jodoh ajal maut itu semua di tangan allah belaka…kita sebagai umat nye kita hanya kuat berdoa..solat x tinggal…

    6. sweet girl says:

      btl te ni…cm xcyer je…pe2 pn u sbar jer k….mngkin de hikmah nye…..

    7. Non Sense Gurl says:

      IsH….bToL kE KaK DiaNa dH pTs NgN FariD….??Cm Tk cYe Je….Tp..,aPe pN..,KaK DiaNa Sbr Je Lh….

    8. nenekgebu says:

      ni satu lagi…lepas satu..satu. lama-lama berbadan dua entah sapa yang punya….asalkan jangan buang merata-rata sudah lah

    9. villa says:

      bgus ler diana pts ng frid kamil..mmmg xsesuai lgsunggg…tp klu pas ni diana ng syamsul juga lbih ok..serasi sgt…i like…. diana& syamsul…:)

    10. nurul says:

      biasa la….da xde jodoh…tp anak dara xbek bcinta putus bcinta putus….org pandang pon x manis..tp nak wat cmne da ketentuan takdir…tp slagi bleh dielakan,kta elakkan…

    11. Narisha says:

      Tabah

    12. akus says:

      baguslah dia putus dgn Farid Kamil..jantan tu memng x bgus..lelaki poyo.berlagak,perasan diri bagus

    13. balqis says:

      biasalah dunia artis…. dah tak heran.. huhuhu

    14. renung-renungkan says:

      biasalah. dunia artis. dah tak heran. hihihi

    15. gaga diana olpq agaagga olapaa
      hahahhaha saps apa ???

    16. wah diana dh single blik peluang untuk semua org dh kmbali terbuka..huhu

    17. dadsa hahghgh ilopo ahhnh :D awak oplo :singer: ahgaghghg ???
      hahhhbh ahgygy ;)

    18. ga :laugh: gagga diana ahahah :amazed: :frozen:

    19. nina says:

      bagus la :laugh:

    20. raf. says:

      jgn risau chek ada…….hahaha…..

    21. farid kamil bodoh. . . .daniel bagus. . . .ndk pe nnti kmi cari pengganti nyerrrrr. . . . :laugh: :) farid kamil :devil: :x :P

    22. diana gaga ilop danielle ilps
      ilop sggg ulpo bolps nilpos dsxa
      hahhha olps awak awak :)
      :P dasa hahh ;) :( :o awak olpam
      lohra hahhh :)

    23. saya ni… minatttt sangattt dgn diana danielle :) :)

    24. tweety says:

      kalo brcinta ngan budak mentah mana blh tahan,,kot kpala sndiri je,x matang :bored:

    25. diddy says:

      si bodo – si bodo yang komen sal farid kamil tuh bgs sangat ke ?? farid kamil is better than korang yang komen tuh tao tak ? bongok tol !

    26. Awang Kucin says:

      Tak payah bercinta dengan budak sekolah.
      :D

    27. Riezal via Facebook says:

      xpyh la artis bercinta dgn artis…. dah tahu kesudahan nya….

    28. ada chance mau mengurat lepas ni lah ni..haha,kirim salam sama diana arr… :laugh:

    29. etnik says:

      bagus pun diorg putus sbb diana mmg xsesuai langsung dgn farid yg haprak tue…wakakakakaka :laugh: farid kamil yg prasan bagus…
      ko ingt muka ko encem sgt nk awek yg cun2 jew…cermin la muka tue cket :frozen:
      hhahahahahaa

    30. Najib says:

      Fuh…. ada peluang lah mcm ni…. jadi bini no 2….

    31. ebby says:

      wargh wargh padan muka ko farid kamil, ko igt ko bgs sgt suma org ko nak ajak gaduh…mmg ko bgs couple sma si fasha je..dua2 pn bnyk mulut

    32. eika's says says:

      alahai………biasalah tu….org tgh bercinta msti ada pengakhirannye….. :)

    33. Noozam says:

      Biasa la… artis kwin cerai,kwin cerai…ini kan pulak baru brcinta tu kan normal…klau x, x glomer..la :frozen: :P :cry:

    34. shofie says:

      farid kamil sesuai dengan lisa surihani aje…dia berdua amatlah serasi berbanding cik diana kita nie…

    35. Alif via Facebook says:

      musim artis putus cintaaaaaaaaaaaaaaaa

    36. sepahtu says:

      apa boleh buat…NASIB BADAN… :amazed:

    37. BABY says:

      ish ish ish.tu lah lain kali becinta lah lagi.. :D :amazed: :) :o :angel:

    38. bbb says:

      lah,bercinta ke

    39. Frank via Facebook says:

      diam2 putus cinta sudah…..isk isk isk…..mmg ko sesuai ngan aku je haha

    40. d....ya...21 says:

      lgpun diana xsesuai ngn farid kamil …. dh xde jdh kan :laugh:

    41. Myke via Facebook says:

      Jodh d tngan tuhan,terima la seandainya …..

    42. Hidayu via Facebook says:

      No komen lah … Biasa lah dunia artis ….mcam2 ragam2 ….

    43. Ct via Facebook says:

      dh semua ni jdi prmainan artis…!!