Gambar Ainul Aishah tak pakai Bra?

Posted: 2 April 2010 at 12:36 am  

Ainul Aishah tiba-tiba mengemparkan dunia gosip Malaysia kita dengan tampil ke majlis pelancaran Drama Spa Qistina pada 29 march yang lalu dengan gaun satin merah jambu paras lutut.. gaun satin merah jambu paras lutut tu memang tiada masaalah dengan kami, tapi yang membuatkan ianya menjadi perbualan ramai ialah gaun tersebut dilihat seakan-akan Ainul Aishah tidak memakai bra… Beberapa pihak media telah meminta penjelasan daripada Ainul Aisha sendiri mengenai isu bra ni, jom kita baca apa kata Ainul Aishah…

“Gila tak pakai bra masa keluar, Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali bra. Disebabkan itulah bra tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik bra saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, I don’t have boops!”

“Dalam gambar mungkin nampak macam tak pakai. Baju tu longgar. Tak sangka akan nampak macam tu pula,”

Kira kontroversi Ainul Aishah tak pakai Bra ni hanya salah faham jer la kan… urm.. kami harap Ainul Aishah kenal apa itu Strapless bra, Strapless bra tu ialah bra tanpa tali, Lepas ni kalau rasa-rasa nak seksi-seksi bukak bahu tu pakai la Strapless bra yer.. Apa-apa pun MyGosip harap Ainul Aishah tidak patah semangat dengan kontroversi ni.. Kami suka tengok dia berlakon.. teruskan usaha.

Gambar Ainul Aishah tak pakai Bra

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

173 Responses to “Gambar Ainul Aishah tak pakai Bra?”
  1. bengang says:

    klau x paham bi…bra yang tali nya halimunan hahahaha

  2. SAID says:

    MOHON TAK SERONOK LGI

  3. andra says:

    wow keren penampilanmu sungguh
    mempesona

  4. Siot says:

    dh sapew suh pkai bju cm 2… napew xpkai bju kurung… BODOH

  5. hangsebat says:

    by the way..you boobs look saggy..

  6. dayabad says:

    erm,tahnia wat sazzy falak.klau nk bgi nme,rm yg best2 tau. . .

  7. aisyah says:

    eh,akak x malu ke ark,,,akak ni mcm xbtol je ,mcm dh gile

  8. kim says:

    aku heran lah, apa2 alasan yg dia bagi pun..dia x pikir ka tetek dia puting hitam..kalu aku, segan dah..ni mesti case perasan sendiri

  9. kilik says:

    nenen pun nmpk mcm dah expiry date.pkai bra la wooiii.

  10. lelaki says:

    tunjuk puting je ker?bukak la trus bju 2,lgi best

  11. nommy says:

    x yah la nk sibok psl org.just diam suda
    klau org ckp cm 2 kt korg cm ne?mest malukn.

  12. salina says:

    ainul aishah..cantik sangat dah nama awak ni..muka awak pun dah ok..awak nak tunjuk puting awak pun ok gak ke??

  13. aqu says:

    ni x pakai ni..cakap nk cover line lah tu

  14. Buntal says:

    FUH…. I LIKE…. BEST BEB……..

  15. Shieera Mood's says:

    Nie satu artis msia. Takder otak! If betul pakai bra,cey naitkan sikit bra tuu betul2 b4 snapshot.. Pfftt

  16. Shieera Mood's says:

    Lol.. Nmpk sgt menipu.. Tu puting menonjol jea. Sbb x pakai bra selalu bab tuhh ur boops mcm kendur jea hahahah

  17. Saja je nk cari publicity..

  18. lalaloo says:

    pehh….puting tejojol…i likeee…cam ni la artis m,sia…

  19. arezam says:

    akak,len kali,pkai lr bju mnutup aurat ckit,kn 6pak comey….

  20. aqila says:

    ko ni tarzan ke org?
    dah lah nampak tetek jap lagi nampak pepek tu kang

  21. Seksi bodoh says:

    Nak seksi tp xpandai..klu dah xpandai nak seksi jgn pakai apa lgsung lg senang..dpt jgk tgk gunung tu elok ka x elok..

  22. ariffudin says:

    na isap nenen?

  23. erra says:

    biase la 2.. benda2 cm nie,bkn nye kite buleh jangka nk tertanggal ke x..

  24. herzanen says:

    iiiiieee nampak puting kang cucuk ngan pisau keluar susu

  25. boy london says:

    itu bukn nipple dia la..
    itu tempat cangkuk tali bra tue..
    jgn slh anggap yer.

  26. aslinah says:

    nampak sgt mcm x pakai bra je….kita org perempuan tau lah….klo tali jatuh pon x kan mcm 2 nampak sangat…

  27. budakcomel says:

    wow! geget skit ngappppp XD

  28. paklang says:

    baju tarzan ada mau ka

  29. lela says:

    lantak dia lah….yg hampa dok sebok kutuk dia ?dapat apa?woi….kubur masing masing………jaga sendiri piya kubur dah leeeeeeeeeeeeee.busybody

  30. khalid md diah says:

    Muka lawa,,tp tetek kecik,,aku pon x selera..hahaa..tp tetek kau nemang jenis ketepi eh..mesti hitam nie,,hehhee

  31. hani says:

    tak nampak mcm pakai bra pun…

  32. THEBOY says:

    XPAYAH PAKAI BJU LA SENANG. .RIMA AKOR NGOH HAHAHA

  33. tweety says:

    mcm x pakai bra je,,

  34. lesliey says:

    bra terjatuh pn nk bgitau .. lengkali pkai guni..suruh fesyen designer reka utk awk aishah..guni yg tak ada tali tapi ada besi.tak la terjatuh lagi kann2 ??

  35. Zaidi says:

    look nice. . lol

  36. redz scorpio says:

    sexy ke tu…kesiannnnnn

  37. markashi says:

    kesian..x seksi pun..makin meluat ada la..artis malaysia ni kan suka kontroversi..

  38. anti artis says:

    la sian nyer ni mesti beli bra kat pasa malam ni….aku pun pakai bra xda tali tp x jatuh pun…ko nyer murah la tu kut

  39. zanpakutous says:

    lenkali lao nk kuo pkai bra 2 yerrr..lao xtao nk pkai.. aq le tlg ajar..xpn, biar aq jerr yg tlg pkaikn..hahahah

  40. zanpakutous says:

    xpkai la bra…xkn ye nk ngaku d0oL..la0o korang berak tgah jln,ad krang nk ngaku?jwb2 :P

  41. jerukmasam says:

    artis ni bakat tak berapa harap posing seksi dia orang ingat boleh kekal lama dalam industri hiburan dengan cara begitu :newpolitician: :cry:

  42. syiera says:

    hahahahahahahahaha :laugh: lawak ase nye plakkkk :P

  43. syiera says:

    law daa pkai bra napew nampk mcm xpkai jewww……huhuhu ape la

  44. Azil says:

    betul ke pakai bra…..hurm…pke lah sendiri.. :amazed:

  45. nurul says:

    setuju sexy sangat kalo x nk pkai bra 2 x yah la kuar nie fotograh x pkai bra gile pee :P :x :pirate:

  46. Panglimau says:

    akal ada tapi dah sama taraf ngan hewan… ajaran akhirat ditinggalkan… bagus… teruskan dedah… seinci aurat kamu yg bukan muhrim lihat… melompat la kat neraka kelak… janji ALLAH

  47. Anti Spam says:

    Dia kata xdak tetek, Lalalala bangang… Yg tersemboi keluaq tuu menatang apa.. Putik nangka..? Baju nipis, sumpit pakai kacang ijau tgok dia melompat ka x.. Hahahahahahahahahaha….. :laugh:

  48. qim says:

    buat per pakai seksi….. pakai leklok lagi cun kot…… :P :P :P :P :laugh: :laugh:

  49. RedCanD says:

    :devil: Jgn beri seribu alasan, klu dah pelakon..pelakonlah juga..ingat!!! setiap kali kamu melangkah keluar dari rumah, kamu membawa maruah keluarga kamu..

  50. ahmad says:

    best rrr… pasni suma artis x payah pakai bra… jimat kos heheheh :laugh:

  51. hani says:

    ingat lah alah saya pun tak sangup nak tengok walaupun saya ni budak lagi saya pun pakai bara pakai tudung saya dah darjah 5 ingat sembahyang saya tahu artis ada yang sembahyang ada yang tak. alah menyebut dalam al quran solat itu tiang agama jangan tinggal sembahyang ingat lah nasihat saya kakak kakak tak takut neraka ke kakak tak nak masuk syurga macam saya dengar cakap ibu bapa solat tak tinggal baca al quran kalau nak masuk syurga kena ikut peraturannya kita di bumi hanya sementara selepas itu kita akan kembali kerahmat alahsubhanalhaltaala…..assalamualaikum kakak ingat pesan saya sembahyang jangan tinggal jika tidak syaitan akan menhasut kita membuat kerja yang allah larang.assalamualaikum

  52. hani says:

    gile ke kita ni kan orang islam bukan kapir berdosa kalau menampakan aurat dah lah tak pakai tudung lagi tak pakai bara ingat allah tau subhannallah malaikat menyebut di dalam al quran ya aiyuhal lazi naamanu bit taqwa ingat solat ingat tiang agama

  53. Nur Raihana says:

    malu nye !!!! :frozen:

  54. maki time says:

    korang mmg samer dgn dia ,,,disgusting org mcm dialah yg menjatuhkan maruah negara kiter…tauuuu

    :P :x

  55. Anonymous says:

    You guys are no different. Tengok cermin dulu. Baru boleh kutuk orang lain. Aku pun tak bagus sangat, korang pun apa beza?

  56. lululara says:

    da la xcantek… pakai cam tu plak tu..eeeeeeeeeeee.. jijik…

  57. anes paranez caca says:

    TK PKAI LG BAGUS LA….

  58. miera says:

    kak laen kali baek xyah pkai trus eh…hehe sowie.. hah kan daa malu daa 2..

  59. intan ellyana says:

    yeker . . xkan lar xpkai bra

  60. ayreena says:

    x baik tuduh2,kita dgr penjelasan die dulu…

  61. waka waka says:

    tak pakai pun tak ape…..tak besar mana pun ….. :laugh:

  62. MALIK says:

    dah barang die lanjut, gitu la die punye puting….

  63. xoxox says:

    hahahaha bodo la korang ni..tengok bebetul..takkan puting duduk belah tepi camtu..kalau ye pun dia tak pakai bra n nmpk puting, mesti la kat tengah2..hahahahaha logik skittttt..

  64. crab says:

    jgn nk tipu le…mmg x pkai pun kot…apahal ni cik akak,nk tipu pkara yg jelas d MATA

  65. tarius says:

    ainul kenapa jatuh kn saham sendiri? salah ke kalo pkai bju 2 xbkak tli bra?

  66. zara says:

    lawa apew
    nmpk puting uh

  67. fyr68 says:

    xkan penjenayah ngaku lak………penh lock up kang,,,,,hehehehe??renung2kn le?????????

  68. tyra says:

    ish3…bwak2 ler bertaubat ye!!

    • aweq... says:

      nk mmpos now ko,,,trlupe nk pki bra,,,,nnk aq y nynyok 2 pon egt nk pki bra,,,,,cntk sgt ke ko pnye 2????x mlu,,,sgl tol ar,,,ke x mmpu nk li bra,,,klu da taw x mmpu nk li y mhl2…li yg murh2 sudH BODOH!!!!!!!

  69. poison says:

    suka dialah nak pakai bra ke tidak bukit dia yang rugi kita ni je boleh tengok tapi tak boleh sentuh.ala orang perempuan kat umah bila nak tido pun tak pakai bra pun tup tup seluar dalam pun tak pakai(rimas n panas katanya kannn)normallah dengan cuaca iklim malaysia ni panas ,lembab n kering.badan dia biarlah dia nak buat apa pun.dah SANGAP ke tgk bukit mcm tu….nak tgk sangat gi je mana2 pasar mlm beli DVD biru tak sampai pun rm10 tgk puas2. haru biru lah lu semua kolot tak bertempat

  70. nurul says:

    ish2..lain kali x yah beli bra,klau x mau pkai.. buat malu mak bpak je

  71. marsya says:

    heheh..cover malu plak..dah ramai org tgk so buat bodoh jala.lps ni jgn berani wat camni lg..kamu ada bakat

  72. kecik2 cekit says:

    ni bra lepas ni ndak pkai pa lar pulak ya..
    ha4…

  73. IEKA says:

    DIA TU UAT MALU..2 LE ORG X DE RASA MALU…NK TNJUK SNGAT…BIAR ORG LAKI TG KESIAN NYA.X WET NK LI BRA KOT..

  74. IEKA says:

    DIA TU UAT MALU..2 LE ORG X DE RASA MALU…NK TNJUK SNGAT…BIAR ORG LAKI TG KESIAN NYA.ET NK LI BRA KOT.XDE W

  75. NOTY GIRL says:

    np korang gatal ha

    • sueina says:

      biasa la noty girl.. lelaki mmg suka benda2 mcm ni.. huhuhuhu

      • kecik2 cekit says:

        mesti bah 2 barang sedap bah 2 sapa yg ndak mhu kan..
        ha4…
        e2 lar dia ndak pakai bra 2 bb dia mhu ksi nmpk puting nya yg besar 2..
        ha4…

  76. nana says:

    hahahaha..lau nk tunjuk sekali pun jgn lah sampai nk mengaibkan diri sendiri..pe lah agaknye perassan dye wat cm tu kan..ish..ish…dah cm x nl budaya n adap ag agaknye artis malaysia nie…

  77. are_kim says:

    biasa la bju pun nmpak longar?

    die sje jer nk tjuk die pnye tu?

  78. nana says:

    ish..ish..malu sey..xkan lah dye x perasan kot..sje je tu..

  79. MULAN says:

    BIAR LAAAAH…

  80. sex car wash says:

    klau sex baik jadi gro baru dapat
    untung la…??
    klau nk sexsi baik xpayah
    pkai baju terus kan lbh bagus
    baru nme astis malaysia…
    wey ko dara lagi x??kalu msh dara tg la kat qtn kat cars wawsh kite kocak puas2 amcam syg gro???dtg ekk>…

  81. luqmanul haqim says:

    nak kalis la plak !

    artis malaysia memang macam ni , bile da MARKET tros liar .

    pas tu , nak kalis kate bra .

    padahal , NAMPAK PUTING !

  82. kaki judi says:

    INI LAH YANG DINAMAKAN ANAK 1 MALAYSIA KEBANGAAN PM KITA…

  83. deadmeat says:

    Pe sal puting dia ketepi?n nenen dia mcm x cukup isi je…

  84. princess_omest says:

    ape2 pon brwspader la sket… awk turr artis sume org nk tgk awk… biler da nmpk plik smcam maunyer org xnk tgk… huhuhu…

  85. indera kayangan says:

    wat malu kaum hawa jer la…….igtla ckit.. nak bergaya,nak seksi tapi takkan la nak kuar sume? 2 la artis malaysia..

  86. eizz zaty CheeChaa says:

    haa haa haa….mcm NASI LEMAK NENEK TUA jerr aku tgk…geli hati beb…

  87. nth says:

    npk sgt x pki bra…eeiii…wat mlu je…pe r…alang2 bek bkak trus…hahah

  88. princess says:

    xphm betul aku minah n…pkaila elok2….bukan nye cntik mcm 2..saje jela nak cipta fenomena sndiri..elyana wpakai heels die lak wmau pakai tut….hahak

  89. haha says:

    bongek kot yg siap ad tnung lelame watpe?bdo xtau ke ad bra tader tali.bra de tali pi bukak mmg le longgar..bdo btol.

  90. diena says:

    ntah apa2 ntah mcm la org x tau cmne pakai bra @ x..agak2 la lau nk tipu pn….

  91. yaya says:

    haha..mena ya..owk jak ku tewk..:P

  92. noty says:

    nk ckp pakai mustahil lah…memang x pakai..tp dye x perasan k???? kan leh rasa…

  93. budak jahat says:

    tetek kecutlh bdo,

  94. cute says:

    lahai…kecikk…cute lg bini aku pnye..LOL

  95. Mr.BrightSide says:

    <<<< ni karton laki ke pompuan hah?? confuse ler…

    • MyGosip says:

      tu unisex punya karton.. laki boleh pompuan pn boleh… bapok pn blh jgk laa.. mana2 pn boleh..

  96. jenny_jayne88 says:

    mmg sah x pakai..syoq sgt owg tonton puting die yang tsembol 2….

  97. wawa says:

    xpyh nk pening-pening kepala laa….kalu dye pakai xdalah mendatangkan gosip tau….tul tak?

  98. nurul fatin adilah says:

    Eeee…jnganle nk BOHONG…nmpak sngt PUTING TEJOJOL ….!!

  99. slurpp.. says:

    mmg xpakai lar de…adoh..trok3…

  100. anas says:

    i think,she right lah…gara2 tali bra dia buka,…bra ble jatuh..hehheheheh

  101. rossi patah kaki says:

    biar le die xpkai..tau ler korang jeles..ko tgk puting die panjang tau..da die nk belanje tgk je la..bukan mnyalahi undang2 pn..polis x tgkpnyer

  102. guane pulok says:

    bleh bayang ainul tanpa baju,,,he hee

  103. pe2 je lar says:

    len kli jgn pkai bj ken satin!!! x alu ke nmpk bentuj neneng????

  104. syuk says:

    i dont no?????

  105. sang asura says:

    nmpak mcm tak pakai, tp mcm pakai..lama aku tenung utk cari kepastian..

  106. ainsyahirah96 says:

    dy sbenanya pkai…mgkn bra 2 yg tmbul bak kta suzy…

  107. cerminmata says:

    tak nmpak mcm pakai bra pun…

  108. suzy says:

    kesian korang ni x leh beza kn org pki bra dgn x pakai…
    ko suruh mak ko pki bra bukak tali yg hujung tu kn dia nye tempat penyagkut…
    sebab tu la timbul..
    ko suka hati je ckp ainul mcm2 cuba org ckp mak ko x pki bra korang mrh x…sebab dia artis x pki tli bra ckp x pki bra

  109. gle sex says:

    gle…..nmpk puting…..hebat artis skunk nie….

  110. Pemilih says:

    aku x kesah….sebabnya ko hitammm….x cantik x tau jaga diri ke? sakit mata….klu dah tau parut bcg ko mcm tu, jgnla pakai baju mcm tu….x dak taste!!!

  111. noura87 says:

    whatever!

  112. Endi says:

    Ahh.. biasa aja Kale kaya gitu di jaman kaya gini!

  113. bie says:

    gile ouh artis zaman sekarang . sah aa dye ta pakai BRA !!

  114. muzo says:

    btol tue tuna..hehe..aku rasa yang bwh tue pon bkn dia pkai jgk..kasi angin masuk…hehe

  115. tuna says:

    mangkin dia rimas kot kalau pakai bra..huhuhu…

  116. tuna says:

    ahahahahaha…klakar betullll……..

  117. muzo says:

    baru la seksi tak pkai bra kan..hehe..kalu time nak tdo tak pakai bra tue perkara besela..

  118. ayu says:

    very clearly dia x pakai bra.. apa yg bagusnyer nak tayang benda tu.. kang bila kena pegang kena raba mulalah nak melenting.. salah kan diri dulu sblm nak salahkan org..

  119. pakcik kau says:

    sialan punye artis perempuan sekarang… mana ahli ulama di malaysia nih?? tak berani nak tegur ker?? atau anak sendiri pun dah mcm artis malaysia???

  120. wanshah says:

    aishah…you do have boobs…
    every girls have boobs…
    tapi takyahlah stress sgt…nak tunjuk u have boobs dgn not wearing any bra…
    if u do dont like wearing bra…just wear rubber nipple…it do help for most hollywood actress…

  121. Sza says:

    errmm..mungkin bena kot…

  122. kama says:

    la ape susahnye,bukti kan la kalo pakai bra,,cube buka baju tu,,nak tgk pakai bra ke x…hahaha.kan senang.

  123. sakurahana says:

    aku paham keadaan itu terpulang bagi yang tak nak percaya..aku perempuan jugak,aku yakin apa yang dia cakap tue jujur dia bukak tali bra jadi bra tue longgar sampai nak terjatuh..kesian jgk..kalau aku jd artis aku akan pikir dlu apa baju yang sesuai sb nt ada bnda yg tak di undang terjadi akhirnya malu

  124. red says:

    ermmmm 2 lah pempuan skang kan bila dah buat slah x mengaku ape lah nk jd….klau btul x pakai bra trus terang ajer lah wat pe nk bg alasan yang pelik2

  125. cik meow says:

    aduyai..mlu la cm ni..cm la xda det nk bli bra tu cik kak oii..xrasa ka aset seorg pmpn tu pntg untuk dijaga..

  126. along says:

    puting tu…hehe isap je la

  127. TAUBAT says:

    emm…biar pas ni u tutup biji tetek lu tp klau u tak tutup aurat dgn smpurna u ttap d gmbrkn sbg brtelanjang…taubat nasuha…Allah masih menerima taubat hambanya selagi matahari blum terbit dr barat……

  128. Mashi says:

    nampak cam puting je..
    ekekekeke

  129. cassanova says:

    saya rasa la kan mungkin bra dia ne terlondeh la pasal 2 nampak sgt puting tetek dia 2…. atau dia memang tak pakai langsung… ketara sangat la………………^$%#$^^*^&%E$%# kata i don’t have boops!! jd apa yg tertonjol 2

  130. ashie.. says:

    mesti rimas nak pakai bra nie huhuhu

  131. lyn says:

    nampak sgt x pkai bra…!!!!

  132. hai..cik ainul..janda muda cukup lawa..berbaju pink..nampakla puting..berbaju pink..nampak la puting..lalalala….

  133. melly says:

    ok jer la…

  134. cik dora says:

    alaihai lah cik ainul..cover2 lah ckit kan dah nampak tut…hurmmm

  135. intan says:

    yuppp… jelas kelihatan die nyer nipple.. tak yah lah nak cover cik ainul oiii

  136. ita kch says:

    wei..camtu nampak pakai bra…?aku pakai bra cantik je..apasal bra ko camtu?saja koyak kat bhgian puting tu ker??tu yang nampak terbojol camtu kan..hahaha…ko igt sumer org yang tgk ko tu bodoh ker…@bra ko jatuh da takat pinggang ek..?haha..xkan xsedar kot…publisiti murahan tul la ko ni…

  137. sontot says:

    kalau tak nak bangsa sendiri kutuk,jangan la terlalu taksub bila berpakaian ni..jangan keterlaluan bila berfesyen…biar cantik bila dipandang bukan yang menjolok mata…kan dah adat orang kita ni untuk meluahkan rasa jijik dan meluat

  138. hihi says:

    bkn beli xckop…
    gmbar ni msa xsempat nk pkai bra sbb smua bra basuh…
    sbb 2 la xpkai…
    korg nmpk x apa yg aku nmpk…?
    hahaha

  139. gee_chat says:

    ingat la dunia nk akhirat..x insaf2 lg ke????

  140. cherry perry says:

    weii jeeyan..

    klu marah sekalipun jangan lah cuba hina mahluk ciptaan tuhan aku(ALLAH)..
    klu ko nk kutuk perangai ke baju dia tue ko nyer pasal..

  141. jeeyan says:

    bodoh la ko ni lynnn..ke ko kuar x pakai bra jgk…nk tipu pun agak2 la wei…ainul pun sama…dah la itam..tanda bcg kt bahu 2 besar…muke kelabu asap..baju 2 mcm baju tdo je…bek x yah pakai trus…miskin btl artis skang ni….xde duit nak beli baju…terpaksa bli yang x ckup ken…..

  142. maisarah says:

    hai mantapnya

  143. lynn says:

    sabar ainul..biasalah penduduk negara kita nie,nak cakap alim sangat tak juga,pandai komen hal seksi org lain..apa2 pun gud luck ainul..seksi takpe..birakan org mengata yg penting kita tahu apa yg kita buat.pedulikan mereka dan keluarga mereka..hidup ainul!!yeah..yeah!!

  144. cherry perry says:

    Relax lah all the responders..
    klu nk marah sekalipun jgn lah sampai nak menghina bangsar sendiri, kalau kita rasa kita nie bijak kita xkan nak post komen bebukan and kutuk cik Ainul Aishah nie..
    maybe di salah kali ini, maafkanlah dia.. sedangkan Nabi pun maafkan umat.. kita doakan yg terbaik utk bangsa kita..

    Apa perasaan korang sume klu dia mengaku yg dia mmg x nak pakai bra and nak tunjuk nipple dia.. mestilah korang lagi angin kan.. hahahahahahha… manusia mmg x pernah puas antara satu sama lain..

    wassalam..

    • syaz says:

      cheeryyy..betul juga..
      tapyy..pasal dye kate ” I DONT HAVE BOOPS” tuh agak melampau..
      kalo xde boobs,,yang dia nafikan dia xpakai bra tuh NAPERRR….

  145. abu bakaq says:

    dulu kt kampung
    aku tngok baik je bdak nie huh!!!
    sosial

  146. leez says:

    laaaa…nasib die tunjuk,.. klu x tunjuk x tau pulak DADA die ADE PUTING,,,,t.kasih byk2

  147. SITI SAFARINA says:

    AISYAH KAU NIE KAN BUAT MALU KAUM MELAYU BETOL … KLAU NAK BOHONG TU AGAK-AGAK LA SIKIT ,, TAK MAGEKU HABIS YANG TERJOJOL KELUAR TU APER KE BENDENYER TAKAN KAU NAK CAKAP YANG TERJOJOL TU SAJER NAK BUAT GIMIK ..TAK DER MARUAH LANGSUNG LA KAU NIE.. EEEII MURAH SANGGAT KERRR…NAK TAYANG SANA-SINI TU KER MIANG SANGGAT .. BAJU KAU TU KAN SATIN .. KAU PIKIR PEMINAT NIE BODOH KERR.. KOT IYEE PUN NAK KONTROVESI JANGAN SAMPAI MARUAH PUN I PERTARUHKAN .. PIKIR SIKIT KITA ORANG MELAYU BUKAN ORANG PUTIH.. PAHAM EEEIIIII…
    SEKOLAH KER TAK!!!!!

  148. zaacute says:

    ada ker nmpk cm pkai bra?????xsgka sjak pts cnta prangai mkin mjdi2 lak

  149. rose says:

    cm ni nmpak cm pakai bra ke?? mmg ketara nmpak x pakai bra…clear kot,, ngan breast yg jatuh tuh confirm x pakai bra, perempuan yg nmpak mesti tau coz kte ada breast kan….tau la…x perlu nk cover la…

  150. bdak gian says:

    klu bleh x yah pkai bju snang skt org nk tengok,bru best

  151. anynomous says:

    jatuh daa

  152. john says:

    sedapppppp

  153. john says:

    sedap jugak ku tgk nih,,,
    huhu

  154. ada says:

    Excuse me,cik ainul aisha, kalau nak bohong pun tengok gak..sama2 spesis pompuan memang tau ko tak pakai bra pun..saja nak wat gimik..baju ko tu jenis kain licin,kalau bra jatuh ada kesan,ni tak nampak pun bayang2 bra ko tu..jangan kelentong lah..

  155. rex says:

    wei labu, dia ni tak de kena-mengena dgn konsep 1malaysia ye!!apsal kalo ada benda busuk je terus rujuk konsep2 yg diketengahkan oleh govt?nak berpolitik blah tempat lain!!

    • Cabai says:

      Yang marah2 ni mesti orang U**O… kalau nak suruh rakyat 1 malaysia menutup aurat, suruh orang2 atasan tutup aurat dulu (ADA FAHAM) jangan mcm ketam suruh anak dia jalan betul, tetapi emak dan bapak jalan menyenget… Lu Fikir Lah Sendiri…

  156. LABU EMAS says:

    INI LAH CONTOH ANAK2 1one MALAYSIA KEBANGAAN NEGARA KITA.