Gambar anak artis rozie othman berbikini

Posted: 4 October 2009 at 9:29 pm  

anak artis rozie othman berbikini

Gosip terhangat masa kini, anak artis perlakon drama, rozie othman dikatakan berbikini. Lihat la gambar, mungkin agak janggal bagi kita melihat gadis melayu dan beragama islam berbikini bukan..

Kami percaya, terdapat pelbagai cara bagi muslimah untuk mandi dan berkelah dilaut. tapi kenapa cara begini yang biasanya dipilh bagi kebanyakan wanita?? mungkin ada sebab yang tersendiri.. jadi, bagi pembaca mygosip, yang baik kita ikut, yang jahat jangan sekali…

jom kita layan gambar anak artis seksi-meksi ni berbikini..

anak artis rozie othman

anak artis rozie othman

anak artis rozie othman bikini

anak artis rozie othman berbikini

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

64 Responses to “Gambar anak artis rozie othman berbikini”
  1. machohemsem says:

    saya suka tengok. terima kasih kerana dgn menengok gambar anda macam tu mata saya jadi cerah. Sebelum ni kabul sajs

  2. machohemsem says:

    saya suka tengok. terima kasih kerana dgn menengok gambar anda macam tu mata saya jadi cerah. Sebelum n i kabul sajs

  3. pening says:

    kalau dia telanjang lagi bagus boleh tgk apam free

  4. macflurryoreo says:

    mungkin sebab badan die cantik…
    tapi mungkin d x ingat yang Allah maha berkuasa..Allah mampu mengubah ape ape sekalipun….kecantikan yg anda miliki tidak tahan lame..nauzblahh..

  5. matt says:

    Ala..nk promo bende tu r tu…eheh

  6. pewaris29 says:

    kurang didikan agama jdi mcm ni ler… hukum mana dok ajar dia pakai mcm ni…

  7. Siot says:

    bengong lh dye nie..

  8. bungaEmas says:

    bertaubat la wahai manusia, dunia makin tua n menghampiri waktu kiamat.

  9. wed says:

    bukan wat bini…wat main juboo bebb..kemut lelilinggg…uhhh!!!

  10. iteq says:

    pompuan camni le yg sesuwei dibuat bini

  11. nrulsya says:

    Dari ko pakai bikini mcm tu baik ko berbogel terus. Wei Rosmah! apa la yg ko benggong sgt nie, kan ada pakaian mandi utk wanita muslimah.

  12. hanna faiyyisya says:

    eherm..teruk,truk,trk..

  13. kilik says:

    blh jadi model plaboy nie.

  14. rider says:

    ape laaaah nak jadi perempuan2 skrg.makin rosak ahlak nyer.

  15. el says:

    bukan kot…

  16. mila karmila says:

    memalukan!

  17. ebiey lesly says:

    apalah artis skrg ni mcm2???
    kalau boleh pakailah sopan sikit…
    bukan nak menyibuk,sekadar menasihat…itu pun kalau nak dengar…
    kita kn rakyat malaysia…

  18. UDontHaveToKnow says:

    bagus juga kalau lawa muka tu tolonglahh

  19. Mo says:

    Wt malu jewla. Nk perthankn agme sndri pown pkir due kli sbb nt kte yg trkne blik..mane x nye klau bdak2 cmni now..brtaubat la yeee..

  20. ros sweet says:

    ko nie prasan je cntik kn….mesti nk jdi model…tpi xdterima kn…ksian2….smpai dh tyang bodi

  21. ros sweet says:

    a’ah….konon nyer nk jdi org putih la 2…xsdar yg kulit 2 putih mlepak….ni ke di kate kn org islam????xde sifat malu langsung…ni la org yg xsdar dri…

  22. tulipputih says:

    rase dia tu cam mat salih kot,skrang ni kan rmai je orng islam kita kat malaysia ni bangga lau jadi mat salih,x kire la bnda tu dilaknat allah s.w.t

  23. tuan syeikh says:

    montok tu…hahaha

  24. WAKANABEB says:

    PERGH BESAR PUNYA GUNUNG SDAP TOL D PERAH HEHEHE

  25. Haikal Johari says:

    Rasanya gambar ni kat Pulau Redang. Memang sering terjumpa org melayu especially artis berbikini kat sini…

  26. nur hazwanie azlin says:

    woi sdar ar diri mke x cntek ade hati k tyg body…. :x

  27. husna says:

    sdar la..

  28. muslim says:

    ramai anak melayu sekarang dah xde harga diri.benda2 yg patut dijaga diberi pd org dengan sesuka ati…malu la…mak pak diorg x didik ke?kalau sy dpt ppuan mcm nijangan harap la sampai ke jinjang pelamin.baik x khwin dari dpt ppuan cm ni.la tapi yg lelaki tu pun apa kurgnye asyik merosakkan anak dara org jer :cry:

  29. milahkampongbaru says:

    da lah x cantek…pas2 nk bajet mcm jessica alba plak ko nih…
    sedar lah sikit…kulit mcm nk hangus kene samba kilat..nnt kene samba kilat tol2 ko tau lah nasib ko…hahaha :newpolitician:

  30. katycats says:

    panas..panas :amazed:

  31. big_cock says:

    jgn la slahkan dye..dye nk tayan t### n c### dye kt ikan lam air 2 jeee..try koran tngok,bnyk tul ikan jantan peg kat dyee..haha,lu tayan depan ak mmng ak pegan,ha3 :devil: :amazed: :D

    • aweq... says:

      huhuhuhu,,,,x mlu lgsg mcm owg kfir,,,,owg kfr 2 da tntu le x taw dose phle,,,y ko ni gknye,,aiiii,,,aq mls nk ckp lbh2,,,,urm klu tol nk soh owg knl ko,,,jgn ar dgn cre cm ni,,,kn elok klu ko intrvw je jd arts kn senang,,,,,,bgng,,,cm pmpuan yg x de mruah,,,bodoh,,,,x tkt dose ke?????aq tkt ea….msti mk bpk ko mlu doh,,,klu aq jd mk bpk ko,,aq x ngku ko ank,,, :laugh: :laugh:

  32. lausorpadora says:

    sexy giler..tgulah azab d nraka nnti..

  33. gle sex says:

    woi riana n rosmah……bodo sngt korng nie…..x penah ak jmpe org sebodoh korang…..hahahahaha

  34. PANGLIMA PERANG says:

    seksaan kubur itu amat pedih..

  35. ati says:

    ehmmmm…x elok n x manis klu perempuan melayu wat mcm nie…mcm nk ikut cara yg bkn islam..maaf

  36. miss wateva says:

    manusia zaman sekarang lebih jahil dari org zaman jahiliah. tanda nak kiamat.. segeralah bertaubat.. tutup aurat tu.. wat malu kaum pompuan beragama islam.. islam pada nama je tak guna.

  37. isa says:

    Saya harap jabatan agama kena main peranan juga hal sebegini, minum minuman keras kena rotan apa salahnya dedah aurat kena rotan juga supaya ada kesan tak le lagi pakai seksi2 lagi….

  38. rosmah says:

    Saya sokong awak lah riana, takkan mandi nak pakai baju kurung pulak…….

  39. Anonymous says:

    ini lah yang kita cari….
    ingat anak artis x leh berbikini ker…heheh..tahniah….Rozie..eh silap anak Rozie…

  40. Riana says:

    Dia mandi berpakaiyan mcm tu kira ok lah…. kalau dia berkemban kena kutuk gak emmmmmmmmm manusia oh manusia….?????!!!!>??

  41. Anonymous says:

    buat projek lalu beb

  42. Anonymous says:

    wouuuu…. u memang berani, i suka dgn u, mcm org lain pandai menghentam je, tapi di sebaliknya dia org yg lebih3……

  43. Anonymous says:

    bodoh nyer ppuan…

  44. Anonymous says:

    dia dah rase badan 2 lawa….nak uwat cam ne….lantak la….dia… dosa pahala dia yang tanggung…..

  45. Anonymous says:

    nak kata ada duit,xleh gak sebab pompuan nie x cukup duit nak beli baju agaknya…….rugi r bakal suami dia …..rugi…rugi….

  46. BOO... says:

    GOOD…INUL MALAYSIA….KALAH SI FASHA..

  47. Anonymous says:

    nape la jadi camtu teringin nak jadi model play boy ke

  48. Anonymous says:

    Kenapa anak Melayu Islam jadi macam ni? Dah tak da baju yang molek-molek nak dipakai ke….? Awat baju nampak perhiasan yang patut dilihat oleh suami tu ditayang-tayang kat orang yang tak sepatutnya. Rugi la bakal suaminya nanti……..DAH LEMAU…BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT.

  49. Anonymous says:

    cun sioootttt!!!!!!!

  50. Anonymous says:

    ape hl ngn bdk bdh ni x de otk ke?mcm x de maruah………….

  51. Anonymous says:

    Klau cantik n ptih gebu xper gk,nie x..cm kulit biawak jeeeeeeeeee……dahlah hitam,bersisik lark 2…..

  52. Anonymous says:

    cian mk bpk dia…….

  53. Anonymous says:

    teroknye minah nie…da buang tabiat ape

  54. Anonymous says:

    apesal x bogel je trus……………..
    kn snang..biar kne rogol kt stu gak……..
    dgn mamat bangla..

  55. Anonymous says:

    TETEK boleh thn..
    hahhaha

  56. Anonymous says:

    p0se 2 trep mNTAP LarH PLakhH!!!p0se 7oan KerZ?????hikhik;-)
    =p

  57. Anonymous says:

    bertaubat la…zman muda2 nie leR + pahaLa,bkn daH tuA bRu nk keRjakN ibadaH.gaNtung BtL…

  58. Anonymous says:

    dah la x pakai tudung
    dah 1 dosa
    ni tambah lagi dosa
    kesian bapak dia kena tanggung dosa anak yang berat
    belum masuk dosa sendiri dan bini lagi….
    huhuhuhu

  59. POSH76 says:

    bogel lagi bagusss…malay2…huhu

  60. Anonymous says:

    Seksi si0t………
    masyuk2…..