Gambar anak kedua Rita Rudaini dan Aidil Zafuan

Posted: 3 May 2011 at 11:39 pm  

Gambar anak kedua Rita Rudaini dan Aidil Zafuan
Tahniah buat Rita Rudaini dan Aidil Zafuan kerana telah selamat menyambut anak keduanya pada 29 April 2011 jam 1.26 petang di Hospital Prince Court, Kuala Lumpur.. Baby seberat 2.75kg dilahirkan dalam keadaan sihat dan diberi nama Airit Rafqa Arjuna.. MyGosip harap dengan kehadiran anak kedua Rita Rudaini dan Aidil Zafuan ni dapat menyerikan lagi dalam kehidupan rumahtangga mereka berdua..

Apa-apa pun jom kita layan gambar anak kedua Rita Rudaini dan Aidil Zafuan kat bawah ni…

Gambar anak kedua Rita Rudaini dan Aidil Zafuan

Gambar anak kedua Rita Rudaini dan Aidil Zafuan

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    45 Responses to “Gambar anak kedua Rita Rudaini dan Aidil Zafuan”
    1. AIZZAH says:

      ANAK NYA COMEL SEKALI TAPI PERLU KER SEORANG ANAK X DAPAT LAGI BERKASIH SAYANG DARI SEORANG BAPA…KASIHANLAH ANAK EA….KENAPA HARUS CERAI BERRAI…MAAF KALO KACAU HAL PERIBADI CUMA MENGAMBIL BERAT…

    2. alin says:

      salm..tahniah atas kelahiran anak ke2..mudah2an dengan kehadiran putera ke2 ini akan mengeratkan lagi hubungan rita n aidil

      amin..

    3. ina says:

      comel nya,,,,moga jdi pemain bola,,,mcm bpak dia,,

    4. nurin says:

      comelnya ank RITA!!!!!!!!!!!!

    5. aidil says:

      wahhh !! taniahh !! :D hihi

    6. rose says:

      Congratulations to both of you Rita and Zakuan. Your son is cute like both of you. Hope your marriage will be stay to the end of your life. Many trials and obstacles in your marriage life, take that as a challenge and pray to god to set the strength of faith for it. Allah is with you.

      Happiness forever Zakuan, Rita and sons.

    7. fajar says:

      cmel nyer anak rita yg ke2 ni

    8. mira says:

      bes lh website my gosib nh…arp2 ad bnyk lg crte sal rita rudaini dan aidil zafuan..

    9. nord says:

      la..xtau dia ngandung anak ke 2

    10. sitinurzulaica says:

      wah kak rita dh adew dua org ank..brmknew kdua2x nie boley lar gntikn aidil bilew aidil dh bersara naty kn?hahaha…papew pon mogew u all ceria slalu brsama kluarga trsyang dn moga brbahagia hngga akhir hayat..

    11. zahanizah says:

      ayah kacak anak cute semoga bahagia

    12. Nadiah Achiq says:

      smoga rmah tngga k.rita n abg aidil kkal slma lmanya… aminn.. n sy hrap, dngan khdiran chya mta yg ke-2 ni, rmah tngga korg akan lbih bhgia…. cyunk korg..

    13. nurul iman says:

      comelnya adk Airit ni..smoga kehadiran cahaya mata kedua ini penguat kebahagiaan rumahtangga rita n suami amin…

    14. shuk says:

      comelll nyer….

    15. dayabad says:

      comel nye ank rita.hehehe . . .

    16. nyny says:

      comellllll

    17. edora says:

      chomel nya baby nie, rse mcm nak cium2 je pipi dy 2. chomel sgt.taniah uat k.rita n abg zafuan,smoga brbahagia hgga keanak cucu.

    18. afiela says:

      aikkkkk………..smua mcm bpak dy jew……rayyan pn mcm bpak dy…..arjuna pn sme la….nk diktakn arjuna ikt abg dy la…

    19. shirah says:

      tahniah buat rita dan aidil.comel baby ….^_^

    20. el says:

      elhamdulillah..tamau kontroversi lagik..sian kat anak2 tuh

    21. snow white says:

      Alhamdulillah…tahniah aidil & Rita..Moga kehadiran anak ini dapat mengukuhkan ikatan perkahwinan kalian..Amin

    22. miera says:

      TAHNIAH KAK RITA n abg aidil dpt bby comel sngt…….

    23. hamiey says:

      tahniah 2 rita n aidil..lepas ni lah r gaduh g hahahaha….

    24. rifhanlover says:

      comeynye baby tu!!!!!!geram!!!tahniah aidil & rita…

    25. sya says:

      dgn kehadiran baby tu moga kekal la dorang ni..xyah la cerai2….

    26. neemoos says:

      gaduh2 jugak, tanggungjawab 2 jugak, nafkah batin tetap nak heheheh

    27. mawar says:

      bagussla….camtu gaduh2 dpt baby???????

    28. CIPAP says:

      FUH…. KALAU TIAP2 TAHUN GADUH…. TIAP2 TAHUN DPT ANAK MCM NI….. TAHNIAH…. SEDAP….

    29. sipo0t lala says:

      comey2…..

    30. ntah la says:

      buat k.rita.. sabar k.rita tu akan dibalas oleh Allah kelak.. aku doakan agar kebahagiaan akn selalu bersama k.rita..

    31. ntah la says:

      pesan aku utk aidil… awk mmg perlu hormati keluarga tp awk jugak ada tnggungjwp yg lbih besar sbgai suami dn bapa pd ank2 awk… awk kna la bijak dlm mncari jln pndamaian utk kedua2 blh pihak…

    32. liza says:

      semuga perkahwinan kekal sampai Allah memisahkan..berbaik2 la dengan family 2 belah pihak..tu lebih afdal..
      walaupun mrk salah ke, darjat kita lebih mulia kalau beralah..

    33. jj liesa says:

      TAHNIAH2 BUAT ANDA BER2.SMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT.SUKA TGOK RITA BERLAKON..MINAT SGT.CYANG2 LH JGN GDUH2 K..

    34. siti says:

      tahniah rita…semoga kehadiran nya membawa sinar bahagia kepada anda sekeluarga…jgnlah gaduh2 lagi..suami istri kena selalu ada komunikasi barulah sefahaman…sikit lebih kurang antara satu sama lain..fikirkn anak2 yg masih perlukan rita dan suami utk membimbing mereka..ok take care rita

    35. Nadya says:

      wahhh,tahniahh yerrwww hope kak rita n abg aidil berkekalan selamanya jngn gado2 tawww..hehe

    36. betty says:

      semoga kebahgiaan keluarga rita dan aidil berkekalan dan bahgia dengan kehadiran insan baru dlam hidup anda….amin

    37. aza says:

      Tahniah kepada Rita dan suami dgn kehadiran anak yg kedua ini,semoga tiada lg persengketaan.

    38. selipar jepun says:

      tahniah rita n adil….semoga kehadiran orang baru nih menambahkan lagi seri dalam umah tangga kaliannn….aminnnnn

    39. sawaiMaling says:

      wah…. cute sangat..

    40. Najib says:

      Mesti gaduh pasal lambat cabut…… sampai berisi…..

    41. Rosmah says:

      Memang hebat mereka berdua gaduh2…. sampai bawak ke makamah….. LEPAS TU DAPAT ANAK PULAK….. HEBAT2….

    42. ~adhura~ says:

      comel…smoga smakin bahagia dgn khadiran chy mata kdua ni ye..
      u all sweet sgt..