Gambar Anak Kembar Sharifah Aleya

Posted: 6 September 2009 at 7:40 am  

Gambar Anak Kembar Sharifah Aleya
Sharifah Aleya pelakon dan penyampai radio Hot FM yang melahirkan anak kembar dua bulan lalu dan baru kini Aleya bersedia menunjukan anak kembarnya kepada umum.

Anak kembar Aleya yang diberi nama Aza Ameena Muhd Ashraf dan Asha Ameena Muhd Ashraf ini dilahirkan pada jam 11.46 pagi, 27 Jun lalu di sebuah hospital kerajaan.

Sungguh comel anak kembar Aleya dan Ashraf ni.. kedua-duanya seakan-akan sama je.. maklum la kembar.. Korang Layan la gambar anak Aleya dan Ashraf ni..

Gambar Anak Kembar Sharifah Aleya

Gambar Anak Kembar Sharifah Aleya

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

5 Responses to “Gambar Anak Kembar Sharifah Aleya”
  1. azue says:

    salam…ai kak leya…
    saya nak tanya sikit lah…
    ttg pengalaman akak m’ngandung kan anak kembar…
    sbb saya skarng ni tgh m’ngandung anak kembar jgk…
    aper masalah dan risiko m’gandung kembar ni….

  2. siti faizal abdullah says:

    cute la mka baby kak aleya

  3. hafiza says:

    cute la bay awk tu,aleya..saya ni kwn lama awk.awk mmg cute la..sy ni hafiza dr trg.dulu skelas dgn awk msekite drjh 5hijau.ape2pon sy doakan awk bahgia

  4. t-Rah bEB!! says:

    kak leya,comellah baby kembar kak leya..cute and montel..pasti besar nanti die akn ikut macam kak leya…he,he,he,he…

  5. Anonymous says:

    cUte..nye babY kmbaR 2..mcm maKnye..jgk=p