Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine

Posted: 28 February 2010 at 4:57 pm  

Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine
Akhirnya gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine diperkenalkan juga kepada umum, Anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine yang diberi nama Tengku Ratu Haidar itu diperkenalkan kepada media semalam di Bora Ombak, Ampang setelah 4 bulan Ratu dilahirkan… hampir seramai 100 orang hadir bagi memeriahkan lagi majlis tersebut…Antara tetamu yang hadir adalah kaum keluarga, rakan-rakan terdekat, wakil media dan rakan-rakan artis seperti Sofia Jane, Riz, Dafi, Lufya, Mawi, Ekin, Aein, Jeslina Hashim dan Eizlan Yusuf.

Ratu yang dilahirkan pada 27 Oktober 2009 yang lalu memang comel dengan berbaju serba putih termasuk semua tetamu yang hadir turut memakai baju bewarna putih sebab tema bagi majlis tersebut adalah warna putih, emas dan krim. Selain itu beberapa persembahan artis dan diikuti dengan bacaan doa tanda kesyukuran turut meyempurnakan majlis memperkenalkan anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine itu..

Taniah buat Que Haidar dan Linda Jasmine kerana memiliki seorang anak perempuan yang comel dan pastinya cantik bila dah besar nanti… kami harap Que Haidar dan Linda Jasmine dapat mendidik Ratu dengan cara yag betul.. apa-apa pun jom kita layan Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine ni…

Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine

Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine

Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine

Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine

Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    24 Responses to “Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine”
    1. nurul@ayern says:

      chomel lorh bby que n linda ..
      t da bsar mst mkew cm mama dy ???

    2. siti says:

      bakal penganti Linda Jasmin…

    3. DeQjUwL says:

      kompom anak ny kck lak…

    4. no'one says:

      fotostat muka papa dia la..comfirm nie..

    5. NEMO says:

      :) :laugh: kalaulah anak sya comel mcm tu hehehe

    6. NEMO says:

      :laugh: comelnya

    7. ADAMAYA says:

      cute sangat2………nanti kalu ratu dh besar,ratu jadi guru tari ye…macam mummy die jugak….hee….kelas gitu….

    8. ct says:

      comey nya ratu mcam mama nye…congrated to haidar n linda hope care baby baek2. :)

    9. arora lara zummie says:

      comey anak..alhamdulilllah..semoga murah rzeki dan ojg umo ..amin

    10. syamiey says:

      fuhh,cam mma dy pon ade,ppa diye pon ade..

    11. ammy comey says:

      tomey siot

    12. frischer says:

      mata beby 2 cam papa dya laaaa…so cute…arp2 bila bsar nanti leh la pimpin mama ngan papa ke jalan yg benar k………

    13. TIEY says:

      mama dan papa nya cantik mesti la anaknya pun cantik….

    14. dazey christella says:

      cutenyer………harap abangnya menjaganya dengan baik k…

    15. Simon says:

      mama dia lawa kan anak pn cute la……

    16. Nick says:

      comelnyer.. bulat jer muka dia.. hehehehe.. rasa mcm nk cubit2 jer pipi dia..

    17. Patrick says:

      comelnyer.. bulat jer muka dia.. hehehehe.. rasa mcm nk cubit2 jer pipi dia..

    18. kitty says:

      mama dia lawa kan anak pn cute la……

    19. Amy says:

      comelnyer.. bulat jer muka dia.. hehehehe.. rasa mcm nk cubit2 jer pipi dia..

    20. siti faizal abdullah says:

      cute la ratu mcm mak dia

    21. baby says:

      tahniah untk u all.. ratu msti cntik mcm maknyer juga…

    22. mamavogue says:

      comel nya…congrats buat kedua2nya..

    23. illa says:

      comelnyer.. bulat jer muka dia.. hehehehe.. rasa mcm nk cubit2 jer pipi dia..