Gambar dan Video Agnes monica bogel tersebar

Posted: 22 July 2010 at 10:10 pm  

Kecoh sekarang di media hiburan Indonesia apabila foto yang dikatakan Agnes monica sedang mandi dalam keadaan bogel tersebar di internet, Juga dikatakan terdapat video bogel Agnes Monica ketika dia sedang mandi tu.. Memang ramai yang percaya foto dan video lucah itu adalah Agnes Monica, tetapi manager Agnes Monica membantah dakwaan tersebut.. foto dan video lucah tersebut bukan milik Agnes Monica katanya dengan tegas..

“Enggak mungkin itu Agnes. Tanda lahirnya saja beda, Kalau dari logikanya, enggak mungkin Agnes mandi pakai make-up,Setahu aku Agnes itu kalau mau mandi cuci muka dulu,” tegas Crish, yang ditemui di kawasan Kebon Jeruk, Jakarta Barat, (19/07/2010).

Didalam video yang dikatakan mirip Agnes Monica tu terlihat Agnes sedang mandi di bathtub tanpa sebarang pakaian sambil tersenyum melihat ke arah kamera.. Jadi sekarang sudah jelas yang gambar dan video Agnes Monica tu adalah palsu.. Tak payah la korang cari kat internet lagi.. buang masa je..

gambar agnes monica mandi bugil bogel

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    32 Responses to “Gambar dan Video Agnes monica bogel tersebar”
    1. anti INDONESIA . . says:

      Alalalalaala . .bsing tul la anjing2 indonesia ne . .oi pendatang agak2 la bahasa mu tu . .ckp malaysia bukan2 !!kenapa kau pkir indonesia tu bgus sangat . .sana tu lagi banyak pelacur ,semua artis nya d sana tu banyak y kegatalan ,cth nya inul . .Fuck la indonesia . .

    2. jasrin bin jasmen says:

      Ini semua separuh dari kehidupan ku . .So aku sangat happy ttang semua ne . .I LOVE U MALAYSIA . Muuaaaahhhhhh !!

    3. yvonne says:

      biar lha hdup tenang asal iman tetap teguh okey…

    4. rock maaaa!!!!!!!!!!! says:

      kamu semua bodoh!!!

    5. org gila says:

      bodoh la korang ni asyik komen je…smuanya bodoh.dk jaga tepi kain org

    6. haikal says:

      sapa2 mandi kat bilik mandi pastinya bogel zaman sekarang majoritinya.bukan sekadar zaman sekarang jer, zaman dulu pun sama juga.cuma zaman skarang ni dah terlampau taksub ngan internet lpas tu org lain jd mangsa…kena siasat dulu, jgn main redah jer k.setiap masalah mesti ada jalan penyelesaiannya…fikirkanlah k.

    7. anti malaysia says:

      orang2 malaysia bisanya cuma fitnah.. memangnya kalian punya bukti apa?
      gak tau malu semua kalian..!! bisanya hanya memfitnah..!!

      • nona says:

        bodoh la kau ni… tu dia tulis sana ‘ kecoh di media hiburan INDONESIA’. maknanya yang fitnah tu orang Indonesia la.. Ishh…pendek akal betul la..

    8. eve says:

      kalau dah terkenal tu jgnlah gitu tak baik..mesti sopan..ok…good luck!

    9. akmal says:

      his asl korang dh terkenal jgn buat keje tk elok :amazed:

    10. haideil says:

      nie je yg korang mampu pamerkan kat kte org nie..x bogel lnsung

    11. vierra johnston says:

      huhu..org dengki ngan agnes monica laa 2..cis!!!!sape x knl internt,pa2 pun leh jd maaaa :x

    12. p!nky MasyUukx says:

      hurm…, at internet mmg arr sumue bende leh wat.. klau ye pon wat la yunk berfaedah ckit… hurm… name pon dunia akhir zaman…. astaga…

    13. zara says:

      dlm internet…smua leh wat

    14. locosted says:

      remaje2 skrang plik_2….ada yang 2 ad yg ni…bertaubatlah…astaghfirrullah…

    15. appleladys says:

      hai apa nk jdy gn dunie skrg..bnyk kes pmbuangan bayi dsbb kn bnde2 cm ni r gmba b0gel r vde0 lucah…mmmm

    16. poison says:

      alah dia nak bogel ke apa ke yg kau orang susah apahal dia kan agama KRISTIAN suka dialah dia nak pakai bikini ke, bogel ke atau terus tak nak pakai bju ke kau orang susah apahal.dia bukannya islam pon kalau islam bolehlah bising2 bodoh lah lu orang semua.agama dia boleh kahwin sejenis inikan plak nak mandi bogel sedarlah sikit oii

      • Bisa says:

        suka hati ja dia nie ckp KRISTIAN bg2….bg2 ka kmurang menilai agama org lain?…x sdr dri btl…tngk la agama ISLAM dia 2 lg la bnyk bogel d MALAYSIA sndri….x syg mlut btl la kmu nie….plz stop dr memburuk2 kn agma org lain…..adakah Nabi Muhammad mengajar kmu untuk memburuk2kn agma org lain?jwb cket….stahu sy, dlm Kristian brkhwn sejenis adalah d larang sma skali…..nabi Isa x pena mnyuruh pengikut dia untuk buat prkara yg x elok….

      • nina says:

        hoi..ckp baik2 sikit ok..agama kristian pun melarang umat2 nya brkelakuan x snonoh phm..ow slama ni kau ingat ajran kritian agama yg mgajar bnda2 yg x baik mcm tu??otak sngat kecik lr kau nie.. kau tu klaw kau tu baik sngat npa nak memandai2 nak kutuk agama org..kau ni x tkut dosa ke? mcm lar alem sngat..klaw kau alem sngat npa nak tringin tngok org bogel?? mmang sah lr ati kau busuk eh..agama kristian pun x prnah suruh prkahwinan sesama jantina.. malah dlm bible pun ada memberi tahu yg org laki2 x boleh kawin lebih dari 1 dan pasangannya hanya wanita..bgitu jugak wanita..agama kristian juga mnyuruh umat2 nya mnjadi org baik.. mcm agama korang jugak..kau x blajar agama kot?? ke kau nie yg xdpt masok apa yg agama ajarkn..sbab fkiran kau busuk asyik nak kutuk agama lain..(sy nak nasihatkn jgn pandang sbelah mta dgn agama kristian.. bah kn agama lain jugak)

    17. jelita says:

      xbek kter cmtu…mngkin ade orng nk knekn agnes yue…pk rrr scare positif….

    18. swett... says:

      em2..arap muke je comey tapi pangai cm puan jalang per cer…hope insaf dan lbh awal…..

    19. Budak Sopan says:

      Video g jamban ade x..??

    20. azmi says:

      jgn percaya gambar tu……sebab agnes monica tu aweks aku

    21. arora lara zummie says:

      muke da mcm cine gle tp jalan da aku tgk…

    22. kecik2 cekit says:

      ermmm
      tpi klu btl pun ok lsr bsh 2..
      ha4…

    23. are_kim says:

      alah tu smua video edit la?

      ape nk di rsau kan?

      bwat bdoh sdah?

      klau ade ape slah nyer?

    24. aloy says:

      emmm. btol tu bwang msa je…