Gambar di majlis pernikahan Siti Sarah dan Shuib sepah

Posted: 27 February 2011 at 4:07 pm  

perkahwinan Siti Sarah dan Shuib
Tahniah buat Siti Sarah dan Shuib sepah kerana dengan hanya sekali lafaz sahaja mereka berdua telah bergelar suami dan isteri yang sah… Siti Sarah dan Shuib sepah telah dinikahkan semalam (sabtu) pada pukul 5.45 petang di Jeumpa D’Ramo, Bangsar.. Seramai 200 orang tetamu termasuk ahli keluarga dan rakan terdekat hadir bagi memeriahkan lagi majlis perkahwinan mereka berdua…

Siti Sarah menerima mas kahwin sebanyak RM1,000 beserta lima dulang hantaran daripada pihak lelaki dengan berbalas tujuh dulang daripada pihak perempuan.. Manakala wang hantaran pula dirahsiakan..

Siti Sarah dan Shuib sepah yang bercadang ingin berbulan madu di negara Ireland ni masih lagi mencari tarikh yang sesuai untuk mengadakan majlis resepsi mereka..

MyGosip harap kedua-dua pengantin baru kita ni hidup bahagaia sehingga ke akhir hayat hendaknya.. apa-apa pun jom kita layan gambar pernikahan Siti Sarah dan Shuib sepah kat bawah ni…

Siti Sarah dan Shuib kahwin

gambar kahwin Siti Sarah dan Shuib

Siti Sarah dan Shuib nikah

pernikahan Siti Sarah dan Shuib

majlis nikah Siti Sarah dan Shuib

majlis resepsi Siti Sarah dan Shuib

majlis perkahwinan Siti Sarah dan Shuib

majlis pernikahan Siti Sarah dan Shuib

Siti Sarah dan Shuib berkahwin

Siti Sarah dan Shuib nikah gambar

gambar nikah Siti Sarah dan Shuib

gambar kahwin Siti Sarah dan Shuib

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    46 Responses to “Gambar di majlis pernikahan Siti Sarah dan Shuib sepah”
    1. lies says:

      tahniah buat siti sarh dgn shuib semoga kekl hingga keakhit hayat….

    2. izzati zati says:

      selamat pengatin baru

    3. fifieyzack says:

      sO sweeet …..<3

    4. ANNISA BISTAMIN says:

      TAHNIAH…..:)

    5. Ratu says:

      tahnia, sy doakan semoga bahagia keanak cucu,cicit,pipit&titit….love u

    6. shah says:

      semoga allah membahgiakan pasangan ini..
      tahniah…

    7. handsome ...... says:

      :-(…….. happy tau jngn buat mke mcm handsome wat ni…..!!!!

    8. makwer mister ...... says:

      tahniah….. god luck..!!! :-D

    9. fatin says:

      tahniah………… semogo berkekalan akhir dunia…. amin :-)

    10. lynda says:

      Thniah ye…smoga bhgia ke anak cucu…

    11. citam says:

      tahniah! saya suke n sayang anda berdua!!! semoga kekal hingga ke pintu syurga~~ semoga murah rezeki n wat terbek dlm kerjata anda!! =) i love u !! shuib da best! sarah cute like baby dol..~~

    12. jejake melaya says:

      tahniah brooo….. shuib…..

    13. aslinah says:

      tahniah….

    14. ween says:

      aikk…x lama juga kawen mat salleh. hangat2 taik ayam jerrr

    15. FARHANA says:

      TAHNIAH! WAT SHUIB N SARAH… P TRUSKAN KARIER 2K FAN K…
      SECOCOK.. SMG KKAL HGGA AKHR HYT… ;)

    16. FARHANA says:

      TAHNIAH! WAT SHUIB N SARAH.. SMG APY SLALU.. P TRUSKAN KARIER 2K FAN K…
      SECOCOK.. SMG KKAL HGGA AKHR HYT… ;)

    17. ezan says:

      smoga kekel ke anak cucu,,,,,,

    18. hani says:

      tahniah semoga ke pintu syurga bsama…hargailah pkahwinan ini agar kekal selamanya…

    19. ummu says:

      tahniah keorg berdua taw..

    20. tiera says:

      i like this…..tahniah…

    21. mata says:

      tahniah la…yehaaa

    22. wawa says:

      comey nyaaa…… da la 2 2 kecik… pkai baju kale pun yg comey2.. congrats kak sarah n abg shuib…… muga jodo bpnjagan yea?? amin……. seronok tgok.. padannnnnnnn jee.. kiyut n sweet lee

    23. hamba allah says:

      tahniah

    24. sweet girl says:

      taniah…..so sweet gitu..hehehehe….cpt2 ler dpt baby kkkkk….comey ler kak siti sarah….abg shuib encem…pdan ler sgt…hehehehehehe:)

    25. fatien nurfas says:

      alhamdulillah..mcm ni la yg peminat suka..
      selalunya artis kecoh sedunia ‘hangat bercinta’ bertahun lamanya..
      tetapi sarah n shuib , terus melaksanakan perkara yg lbih wajib n mulia..

    26. caca says:

      ahir nya kawin gengan orang negara sendiri

    27. fafa says:

      ayunye shuib pkai bju kle 2…..comel..mcm siti sarah jgk….=)

    28. nenekgebu says:

      Tahniah, semoga berpanjangan. kami sokong dan bangga pada anda berdua.

    29. zoela says:

      cantik baju sarah…suka design

    30. ros_84 says:

      okla semoga berpanjangan jodoh

    31. miesyadin says:

      tahniah…!sama cantik sama padan

    32. cqien says:

      sesuaiiiiiiiiiiii gitu…

    33. waniey says:

      slmt pngntin bru bt u all bdua.mger2 kekal ke anak cucu…amin…..

    34. girls town.. says:

      padan lah korg due..bgai png d’belah due

    35. Kerupok Udang says:

      O’raly Karnal..

    36. Kerupo Udang says:

      tahniah. harap2 dpt manang Maharaja Lawak k.

    37. bungow says:

      Tahniah Shuib! W/pun ko dah kawen aku ttp minat tgk lakonan ko. Smoga berbahgia ke akhir hayat hendaknya :)

    38. manjer says:

      cantik …..sama padan…
      siti sarah cute…

    39. nana says:

      tahniah shuib & sarah….mmg sepadan…moga ikatan yang kalian bina berkekalan hingga hujung nyawa kalian….;) sy suka sggt tgk pic korang neh….

    40. dila says:

      tahniah

    41. anis says:

      congrats yaaa

    42. pinky rose says:

      ala cute gle korg..
      tp sarah muncit,lupe pakai girdle ke?huhu

    43. dania says:

      kiut sgt2…congrats both of u….smga kkal hngga hjung nyawa..amin

    44. roroy says:

      comelnye shuib

    45. niny says:

      taniah..kiut miut sarah..moga berbahagia hendaknya

    46. nasanaz says:

      tahniah