Gambar Diana Amir seksi dengan dress sendatnya

Posted: 1 April 2010 at 6:11 pm  

Gambar Diana Amir yang baru kami terima ni memang agak sendat atau ketat sehingga menampakkan bentuk tubuhnya, sememangnya agak tidak sesuai dengan budaya kita, Apatah lagi berjalan di red carpet yang menjadi tontonan semua orang termasuklah anak-anak jiran sebelah rumah kita… Wah! berani mati Diana Amir pakai macam ni kan.. MyGosip harap lepas ni Diana Amir ubah la penampilan, cuba jaga penampilan ala-ala remaja melayu terakhir gitu.. mesti ramai peminat.. Apa-apa pun jom kita layan Gambar Diana Amir yang seksi dengan dress sendatnya ni…

Gambar Diana Amir seksi dengan dress sendatnya

Gambar Diana Amir seksi dengan dress sendatnya

Gambar Diana Amir seksi dengan dress sendatnya
pic credit to:Aley

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    151 Responses to “Gambar Diana Amir seksi dengan dress sendatnya”
    1. Adelah says:

      Alaaaa kalau die tonggeng ke kangkang dpan korang korang sapu jgk puii

    2. hamba allah says:

      perlu kew kita tuk berbicara s0al maruah diana amir.. sdangkan maruah kite sndri xtrjge.. satu jari kita menunding kearah dia empat lagi diarah pade kita.. jadi brhntilah tuk mnjdi prbualan yg lngsung xbrfaedah.. jika punggung dia jatuh sperti 0rang yg sudah trlnjur itu d0sa dia.. bkan d0sa kita.. insaf la whai kaum adam dan hawa.. kita tulis nie kluar dri dsar hat bukan.. jadi ia jugak mndatangkn d0sa.. adakah anda sumua memikirkan nya? wlaupun diana amir dulu bgitu tetapi dia cuba brubah t0k mmperbtulkn ksilapan yg prnah dibuat sblum trlambat.. dripada artis2 yg lain.. setiap manusia pernah melakukan kesilapan sama ada besar atau kecil bukan.. apa salah nya kita memberi pluang kdue bgi hmba allah yg btul2 ingin brubah ke jln yg benar.. tidak prlu untuk kite mmpertikaikn sumua itu pde diana amir.. kita bkan tuhan untuk mnghukum dIA.. ingt la psan ini whai hamba allah..

    3. bengang says:

      lah…pakai dress sendat pun nak hevok…cantik apa dress tu ngan diana amir…

    4. labula says:

      tu la bahana klu dah terlanjur ikot hati, tgok skg walau dah berubah tp tetap ada kesan nya, sbb tu kena ingat sebelum ikot hati, takut jadi mcm ni la.

    5. tears says:

      remove la pic nie since die da byk berubah……

    6. fiayaya says:

      ko jgn lah nk beria sgt dgn skirt pendek ko tu
      !!!!!!!!!!!!!!!

    7. pewaris29 says:

      jgn kau mengaku kau melayu tau… ini malaysia.. bukan amerika…

    8. lalalala says:

      artis x blh djdkn cntoh,,tgk la sndri,sume haprak,,x blh ikut,mnjhanamkn dri lau ikt…pkir la sndri..

    9. iffah says:

      entah entah tak ada orang nak kat dia tu macam apa ja…ishhh…

    10. kepalajuvana says:

      dah muka x cun, hidung……….. paksa la pakai cam tu,

    11. puteri says:

      dara dh tak der la 2..lau punggu dh jth…mu lawa tpi syg la jdi cam 2..

    12. am says:

      punggong dah jatuh

    13. syahmi says:

      kou orang tahu tak kenapa dayana pakai baju ketet

    14. leeyanyan says:

      ewww, die tak ade dare ker?? bontot die nampak lain sket.

    15. Pengkritik terhormat says:

      X cukup kain tu…

    16. aina says:

      eeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii

    17. kaira says:

      xsusah ke nak jalan pakai sendat-sendat

    18. comform says:

      boleh tahan la..die nie mmg pornstar..

    19. aq nak maen ngan die says:

      jom maen ngan aq diana….aq kepit tetek kau pas2 aq goncang2….bestnye…..jolok kau cmpai koyak….heheheheh….ahahahahah….jerit kene jolok….

    20. wakaka says:

      hahha bontot cam jatuh je da xde dare la tu kot hahahahahhahahahaha

    21. redz scorpio says:

      x familiar pon minah ni

    22. hadis says:

      inilah yg dikatakan berpakaian tapi telanjang….

    23. bai kedah says:

      artis malaysia ke nie? sudh2 la diana… tp klu asa pahala 2 byk bogel tros pon xpe…tl x kwn2?

    24. bai kedah says:

      artis malaysia ke nie? sudh2 la diana… tp klu asa pahala 2 byk bogel tros pin xpe…tl x kwn2?

    25. Vionnet says:

      nMpk sGt Diana Amir ney xhot lnsgng…
      ak mamat2 kt ctu ilek je x pndng dye lngsng…hahahaha!!

    26. si gadis says:

      buat malu aja diana amir ni!

    27. syuddy says:

      :) hurm , haiyoooo . x bley blah larh dress dye . tp nasihatku …jgn terlmpau seksi sgt . aq tgk seksa ade larh . soory .

    28. batu nisan says:

      xstim pun tgk hahaha

    29. gena says:

      dunia akhir zaman…

    30. hamba allah says:

      assalamualaikum…….
      ahli neraka…… :x berhati-hati!!!!!! prmpn mudah berubah dan mudah d ubah…… jgn la jd org yg lalai n d laknat oleh tuhan mu sendiri(allah)….. asal x murtad jer terus….memalukan name islam jer….. :cry:

    31. RedCanD says:

      :shy: Sepatutnya mereka yg bergelar artis haruslah menjadi contoh kpd masyarakat.Krn mereka menjadi idola masyarakat..dan masyarakat terutama yg fanatik terhadap dunia hiburan akan mengikuti setiap trend dan pakaian mereka.

    32. shana says:

      kita org melayu…fikir2 kan lah…yer?????? :cry: ke x cukup kain nk pakai..

    33. Nur Raihana says:

      tlalu seksi n tlalu mnampak kn bentuk badan !!! :P

    34. jane says:

      ok.punggung jatuh.

    35. shooter says:

      pemakain yg xsenonoh..
      mana dye imej,adat ketimuran..
      patot lar..rmai ank2 muda trutma prmpn tdk segan silu mnaygkan tubuh knonyer voke 2..sgale prbuatn Allah akn lihat..
      lbih baik mncegah dr mgubati

    36. si kosong says:

      wei x yah lah tnjk bonggol 2.same cam bumper depan umah aku .geli ah …… :P

    37. remy ishak says:

      TGK TIZ TUHH .. SIMPLE SAJE TP TETAP CUN JUGAK . TAKDE LAHH MCM KO . NAK LALU REDCRPET JE PON . ADOYAII !! TIZ , I LOVE U !!

    38. tuan_penasihat says:

      nyaman tau kalau buat doggy skill… :laugh:

    39. cute baby says:

      i meAN BAJU KURUNG lagi bagussssssssssssss :) do the best beat the rest :D :newpolitician:

    40. cute baby says:

      wow nice pic “DIANA AMIR ” but i think baju kurung kot hahahaha :amazed: :P :laugh: :)

    41. mamamia says:

      naape lah artis ni mcm ni…bajet jessica alba m’sia ke?

    42. zara says:

      hahahaah
      ilex la towh

    43. Louisa says:

      Mula-mula skirt sendat.tak lama nanti bogel.kan diana??????alang-alang tu cik adik.kan lebih baik bogel terus.lagak j****g

    44. atoigirlz says:

      montok giler geng!!

    45. big_cock says:

      tergugat iman ak…ape nk jad???baek kau bogel teruS!!! :frozen: :frozen: :devil: :D

    46. Mohd Army bin Askar says:

      subahanallah……

    47. NUR says:

      entah tak thu nak tls pe..kte pown ade wat slh gakkkkkkkkkk.so wat hal sendiri je.

    48. wawa says:

      SUNDAL…!! SIAL PUNYE BETINE

    49. uihhhh says:

      bkpe la yang jd koya sgt…jubo 2 kt lua je bulat comey..kt dlm..cm lahanat busuk..btobtlah diana…sekejap je sume 2…cm sial taw x ko…emm22..bengong

    50. your butt is mantap, but show buah dada..hehehe

    51. muhammad fairuz says:

      bangsat

    52. ismaily says:

      walaaaweyyy…jd bini haku nak?

    53. Amer says:

      ui cntiknye bini ak ni,lw bogel trus kn lg cntek.

    54. diana nie mmg febret die pkai pkaian x cukup kain….tp die cute plak….

    55. tingtong says:

      seblah dy tu bkn tiz ke…
      npe la ko pke cmnie diana….
      ak rase ko dlo len..sopan jer..

    56. andy says:

      malas nk kutuk/ckp ape2 klu org Islam tu ko pk sdiri la dosa pahala.klu aku kutuk pun wat tambah dosa aku jea..NAK WIFI SIGNAL PERCUMA YANG ADA DI SEKITAR KAWASAN ANDA????
      KLIK MY NAME

    57. adeq says:

      hm…….memg a dy chanteq…tp xhrus kot…nk pakai pakaian cm 2….

    58. nth says:

      mcm2 la die nie…no komen la…pk r sndri…huhu

    59. mer says:

      pehh…
      bek ko telanjang teros..pakai baju pon cm x pakai.bogel la org senang nmpak sket…buat hapak bju sponser je cmni.pe nk jadi la artis2 1 Malaysia ni

    60. wonder says:

      mcm pmpuan jalang. .

    61. sueSally says:

      tolonglah.. sy sukakan gaya anda yg dahulu.. please laa

    62. az says:

      pergh….seksi and sendat giler….bontot terbonjol keluar and tergantung…apelah,pakai dress x cukup kain tapi lengan panjang….bengong

    63. cupin says:

      biasalah..muda lg…dh tua sok bru nk tobatttt

    64. rossi patah kaki says:

      artis skrg ni byk yg jakun mcm org sakai xleh tgk kamera..mcm top sgt..taubat la wei.perh pkai kurung cntik gile ar

    65. rossi patah kaki says:

      puh bontot tajam..perogol klu tgk xleh tido mlm trkenang2….malaysia skrg open la geng..ni malaysia bkn arab saudi…klu brani dtg kelantan pkai mcm 2…

    66. kurie says:

      malaysia ni xckp kain lah….artis tu muslim ke?

    67. kurie says:

      mang gugur iman…pak aji pun pkr 2kali huahuhuhauauaua

    68. guane pulok says:

      main bontot sdp minah nie…

    69. wawa zulkifli says:

      less is good.but less can make you do many sins .haha .

    70. nie ag r ntah pape jek bju y die pki 2.skg nie perdana menteri kena tubuh kn kilang kain byk2.cian artis kite nie kaibju xckup kain.heheheheheh

    71. URANG MALINGSIA BODOH says:

      DASAR !! MALINGSIALLLL …

    72. lEEya says:

      nak wat camna..biarkan la dia..artis baru nak nek camtu la..publisiti murahan..

    73. sambalbelacan says:

      bontot beso cam dulang,ssh sgt ke nak pakai yang sopan sikit. buat malu jer!

    74. leha says:

      sekolah ntah prg ke x.ni msti sllu pntng kls kan.coz 2 laa xthu nk beza mane bek dan mane buruk

    75. leha says:

      hrp muka je lawa.ko xpyh nk tayang kt org la bontot kau 2.bknnya lawa sgt pn.gn atok aq lawa y atok aq.hahahahahahahahahaha.wat mlu jeeeer

    76. muzo says:

      memang dia suke bukak sana sini..bontot pon cam dah nak mengeleber je..bnyak lemak bontot tue..hehe

    77. dika says:

      gila lah pompuan nie gila mati betul ak rasa die suka buka sana-sini kon….hehehe

    78. muzo says:

      peh,,gler la bontot dia..jgn la terlalu terkeluar sgt nant kang kene gigit bontot tue baru pdn muka..

    79. kak long says:

      pakaian mcm nak p kelab malam… tak tau beza majlis ngan kelab mlm ker dia nie..mcm nak TERkeluar punggung tu..kecelaruan personaliti ker minah nie…pttla blajar tak hbis lagi rupanyerr….

    80. pakcik kau says:

      dasar perempuan x tahu malu..iman xde la tuh… kalau aku jadi bapak dia dah lama bagi penendang depan2 org ramai tuh…duk tunjuk bontot yg kluar tahi tu pehal?? kalau keluar emas sekali pun mmg x boleh la..sbb aurat….artis dan manusia sekarang mmg bodoh…!! lagi-lagi perempuan…

    81. adam says:

      macam tuala aku je tu.heeeee…

    82. baby says:

      DIANA AMIR nie dulu mula2 nk popular selekeh sgt org nye skang bila bnyak duit blanja la abs2an..kalau sexy2 sgt org jd bnci..sderhana kan lawa….klau sexy cm 2 nmpak sgt maruah boleh dijual beli.knape x bogel je????bogel ag lwa nmpak blke org cm nie bukan rti malu…..dia pkr dia lwa so cm nie la jd nye….spe yg dpt dia nsb la nagn org 2 skli kna ktuk…..

    83. Sza says:

      errmmm…name artis semue seksi….tak sah lau tak seksi….die ni…memang aku tak berkenan hbis lah…dari awl lgi die jadi artis….

    84. usmApex says:

      die ni diva je lebih. kami student usm bukan hadap sgt ngn die pon. duk habaq student usm tp x abih2 g pon. habaqlah betui2 yg hg tu extend dah setahun lebih pon… ntah2 sangkut pointer x lepas..

    85. lelaki melayu terakhir says:

      dari segi nafsu suka jugaklah tengok,tp dari segi iman nampak menyampah,tp walau papa pun biar Allah yang menentukan hidayah.kalau nak kutuk buat dosa je..tambah lagi dosa tengok gambar ni.

    86. dazey christella says:

      emm….lau kat luar negara,ok la but diz iz malaysia people so b’pakaian la ala2 malaysian style..hihihihii..anyway,cantek tue!cuma kureng sesuai lor..

    87. lalala says:

      klu kat kmpung aku..baju cam tu da buat pembalut nangke je..klu tak pun buat kesat kaki..

    88. cik moew says:

      ya allah..takut nya tgk dia pkai bju cmtu..bkn pa tkut terkoyak..haha…sendat la..

    89. lyn says:

      biasa la dh jd artis seksi tu penting…klau x seksi kang x laku lak kn…?????

    90. redzuan says:

      wa nampak macam biasa aje…
      Tan Sri Jins Shamsudin pernah cakap dalam filem yang dilakon beliau…
      “Pergi mekah ..semua dosa bersih”…

    91. nur_iman says:

      ape ar manusia zaman skrg nie..xtakut dosa..xtakut ke dgn pembalasan tuhan..kita pun xtau bila akan mati..insaflah..

    92. along says:

      punggung jatuh tu..main byk ngat…tetek ok

    93. along says:

      hebat diana nie…bleh jilat nie…kelentik

    94. Mashi says:

      fuyoooo..tergugat imanku

    95. eric says:

      fuhhh…bulat btol ponggong dia.geram aku tgk

    96. Richard says:

      HUHUHUH…lantak dia lah kan dia nak berbogel kerr nak aperr kerr korng kutuk pon bukan aderrr dpat apee2 pon kan…alah yg berdosa dia tanggung pon dia…..

    97. Joe Jambul says:

      Nie satu lagi, jantannyer hipokrit yang perempuannyer plak dengkiiii

    98. ashie.. says:

      nauzubillah

    99. jiboikiki says:

      dunia dah tue..mcm2 bleyh jadi…slmat kn diri sendiri..

    100. aku says:

      taubuat…

    101. ni la artis2 zaman sekarang..lama2 tggal bra n spenda..

    102. siti norhajar says:

      harap2 lepas ni DIANA AMIR bertaubatlah ye..kita kalau muka dah lawa tak payah nak pakai seksi2 utk tunjuk kita ni lebih lawa nanti lain pulak jadinya mcm skrg aku rasa kau dah jadi buruk sebab pakaian kau

    103. aina sofea says:

      ni mcm bju nk g mndi je aku tgok..kah3

    104. far says:

      erm..ape yg ak tgok,dunia artis nih banyak keburukan dari besttt.ape lah nak jadi,memg dunia dah nak kiamat agknyer.sedey la tgk gamba2 artis..ape lah yg nak ditayangkan sgtt.jadilah perempuan seperti dalam balang kaca yg disimpan dalam almari kaca.sukar untuk disentuhh..

    105. melly says:

      yg penting dye vouge dari korang…
      korang 2 dah cukup bagos kew nk kutuk org…

    106. orent says:

      apeke jadah lah budak nih..name tak seberapa meletup..ada ati nak tayang bodi..wei ni bukan barat la..sodar2 lah ckit..cik kak oi..

    107. Tabuan says:

      Ai buat malu aje… bumper melendut!

    108. kitty says:

      baek xya pakai bju tayang je g2

    109. sontot says:

      ni lagi sorang…tak malu ke ngan bangsa laen…mesti diaorg kata islam ni hanya pandai bersunnah je…malu aku jadi islam

    110. hamba Allah says:

      astagfirullah al azim…

    111. hihi says:

      2 klau ejas sikit mesti da bley mkn punyaa….

    112. kitty says:

      tak malu kew diana pakai cam tu??????
      awkkn islam……pakai lar sopan skit….

    113. ciku says:

      x kenal pun die ni…

    114. gee_chat says:

      ingat dunia woiii

    115. ada says:

      siapa dia ni??tak kenal pun… OOOooo…agaknya,pasal tulah dia wat camni..kasi gegar satu malaya dengan berita panas dia.lagu tu baru orang boleh kenal dia…mmmm..good tactic cik Diana..syabas!!

    116. casmania says:

      HUHUHUH…lantak dia lah kan dia nak berbogel kerr nak aperr kerr korng kutuk pon bukan aderrr dpat apee2 pon kan…alah yg berdosa dia tanggung pon dia…..

    117. adikmanis says:

      Ya Allah, bgnilah apb perasaan malu telah tiada. astaghafirullahalazim

    118. Man besi says:

      Dia nak promosi tubuh dia kat datuk2 kot hehe..

    119. labu says:

      klu dah nama artis nak berubah tu susah sikit la asyik nak cari gosip je

    120. tikus says:

      fuh….mngncm gitu……dhla muka cute,,,kalau dpt blh thn gak la..huhu,,pe22pun,,kite nie org islam..tk yah la pakai cam nie..lgpun lg mn kalau sopan skit…kalau pakai cmnie,,naut spre part bley la..tp untuk full life,,,,rsenye fail

    121. LABU EMAS says:

      INI LAH ANAK2 1 MALAYSIA

      • manusia_biasa says:

        ap kene mngena dgn ank 1malaysia pulak.. adehh..ko pi tngok tmpat laen msti ad jgk pkai mcm ni..akhir zaman lakatekan.. pakai pakaian mcm xpkai ape2

        • Cabai says:

          Yang marah2 ni mesti orang U**O… kalau nak suruh rakyat 1 malaysia menutup aurat, suruh orang2 atasan tutup aurat dulu (ADA FAHAM) jangan mcm ketam suruh anak dia jalan betul, tetapi emak dan bapak jalan menyenget… Lu Fikir Lah Sendiri…

          • Sza says:

            yeaa..aku sukung kau lah cabai…

          • omg says:

            xde kne mengene ngan 1malaysia!!!
            ko mesti sokong peliwat 2 kn…haha
            nk pkai tudung ke ape ke mesti dr diri sendiri…ape lak nk srh org ttp aurat dlu plak…pk sendiri bru srh org pk

    122. hakimie rizal says:

      moga2…mereka mendapat hidayat dari Allah s.w.t amin…

    123. kaum hawa says:

      jadilah wanita y disegani..awk 2 kau7m hawa..bkan b…a..huhu.jgn marah aa

    124. SITI SAFARINA says:

      BUDAK NIE LAGI .. DIANA KENAPA .. TAK DER BAJU LAIN LAGI KER NAK PAKAI.. BIKIN MALU LAH KAU NIE .. JANGAN LAH OVERSHADOW SANGGAT … AIII BUAT MALU JER DIK .,… MANER MAK BAWAK KAU TARUK MUKA TU .. ISSSHHH PIKIR-PIKIR KAN LAH

      EEEIII TERUK BETUL SAMPAI TERKELUAR MACAM TU… ISSHHH

    125. umie says:

      seksi ke seksa … control cun abis. macam ni la jadi pada anak-anak bila dah besar kalau mak bapak jenis tak kesah. harap artis ni sedar suatu hari nanti.

    126. diana penipu says:

      Ri tu kne terjah ckap da xnk seksi
      da serik n xselesa seksi
      da insaf xnk orh kutuk
      xtau la gmbar nie bru je lame
      dia kne terjah dlu mase open house umah baru david teoh

    127. abg hensem says:

      silap antar bengkel sbb 2 la jtuh..hehe

    128. kira_E says:

      mantap ker..apsal aq nmpak bumper dia jatuh jer..

      • tapir says:

        alamak, tersalah usha laa.. bila tgk dua kali baru perasan.. dh byk kali eksiden ni.. tu yg bumper dia jatuh tu..

    129. tapir says:

      hohohoh mantap oo dari belakang.. alang2 dh mcm tu baik pakai underwear jer.. apo la.. berkemban jer jln kt red carpet tu..