Gambar Fazura dicium Aaron Aziz dalam pisau cukur

Posted: 17 October 2009 at 8:29 am  

Gambar Fazura dicium Aaron Aziz

Fazura yang bergandingan dengan Aaron Aziz dalam filem terbaru arahan Bernard Chauly, ‘pisau cukur’ dikatakan gementar apabila Fazura hampir dicium oleh Aaron Aziz. Babak yang agak panas itu juga dikatakan salah satu diantara babak yang benar-benar mencabar buat Fazura.

“Memang susah sangat ketika adegan tersebut. Gementar pun ada juga pada awalnya. Tapi kami asyik ketawa saja sehingga menyukarkan lagi penggambaran untuk babak itu” kata Fazura.

seperti biasa, buat peminat Fazura dan Aaron Aziz kami ada sediakan gambar Fazura dan Aaron Aziz bercium.. teng teng teng, pasti ada yang jeles lepas ni…

Gambar Fazura dicium Aaron Aziz

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

30 Responses to “Gambar Fazura dicium Aaron Aziz dalam pisau cukur”
  1. arif says:

    mane ade kene BODOH .. !!

  2. sytlo glew die ne says:

    sronok nye klau aq cium abis ye hehehehe

  3. anna cute says:

    ish5,,cia Diaa Halik..ap lh abg aaron e bwt cmbuRu isteri jer..

  4. senku says:

    cium je la…pngarah bkn marah pun…

  5. no'one says:

    tak sampai pun..lebih2 jak ckp em

  6. stylo mylo says:

    oh my god
    I don’t beliee this
    :amazed:

  7. biru says:

    Mana de lah… Sy da tgk citer nie… Tak baik lah… Klu Aaron wat, mmg kena la ngan bini dia.

  8. dior says:

    tah…x kena pun…saje je bikin panazzzzz…hihihi…

  9. billa says:

    x kene kn? korg ni saje je dowh!!!
    x baik!

  10. izzudin says:

    apalah korang ni tak baik la

  11. potetopedas says:

    o0o0oo0o…

  12. afayufu says:

    ops

  13. Anonymous says:

    knpew x cium kat mulut

  14. Anonymous says:

    alah,cium mulot gementar..abeh org raba2 bdn kau at every event selesa pulak eh?korang perasan x?every event,mesti ade org pegang bdn pmpn ni..aku pn nk kalau gitu..;)

  15. Anonymous says:

    ciom molot lalu…

  16. eme says:

    nasib baik blakon,klau x blakon mmg dah kiss tu>> cover la konon>>>>huhuhuhuh

  17. Anonymous says:

    ak prnh tgk die cium…
    tp cium bende laen….

  18. Anonymous says:

    kat luar bukan setakat bercium tapi lebih pada 2…..ni baru bercium….dasar pelakon yang 'berbakat'

  19. Anonymous says:

    aq setuju ngan semua komen-komen kat atas.baru bercium dah gementar……piiiiiraaaaaahhhhhh…….

  20. Anonymous says:

    i stuju… comen no 2 tu…. huhuuhu

  21. Anonymous says:

    dah barai buat2 takut2 konon..

  22. Anonymous says:

    butuh hang…dah yang ko slalu buat projek 2..stakat g2 biasa la..yang dalam bilik duk kulum2 2..ishhhh..insaf la

  23. Anonymous says:

    ELEH GEMENTAR KONON…SELALU WAT PUN GEMENTAR KE

  24. sekut says:

    baru adegan cium dah gementar..pelakon apa ni?

  25. Anonymous says:

    aku pon suka komen tu…hahahha..yg mana 1 lakonan? berlakon nak bercium atau berlakon gementar nak berlakon bercium?

  26. Anonymous says:

    i pun suka komen no 2
    hahahahaha
    pandai berlakon

  27. Anonymous says:

    i like komen no 2
    hehehehe…

  28. Anonymous says:

    dan2 ar gementar bkn ko slalu wat ke?

  29. Rahsia Cantik Menawan Dalam 3 Minit says:

    korang nk tau tk cara jadi cantik dalam 3 minit ?
    cuba korang tengok blog ni,mesti korang terkezzut :-

    http://cantikmenawan3minit.blogspot.com/