Gambar Kamal Adli semasa sekolah rendah

Posted: 5 October 2010 at 12:50 pm  

kamal adli semasa sekolah
Rasanya gambar ni diambil semasa kamal adli kat sekolah rendah agama kan.. Dari baju melayu putih dengan sampin hijau ni kebiasaanya digunakan kat sekolah agama je.. Apa-apa pun jom kita layan Gambar Kamal Adli semasa dia masih bersekolah rendah ni…

kamal adli masa kecil

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    20 Responses to “Gambar Kamal Adli semasa sekolah rendah”
    1. umiey says:

      comeyhnye gmbr ketika kecil .. :)

    2. badrul syakira says:

      comel ny ..hehe

    3. joe says:

      trus kan usaha abang yg abang tu…..semoga Allah S.W.T mencurahkan rahmat Nya pada abang…….Amin

    4. shidi says:

      abg kamal trskan karier jdi artis ksygan pminat bye..

    5. i single says:

      abg kamal adli mase kecix mmg ensem giler da bsar lagi ensem tau i like abg kamal adli

    6. farah says:

      abang kamal masa kecik2 memang hensem gila…

    7. eka says:

      semoga happy god lucky

    8. lili says:

      HEMSEM GITU YE…

    9. Nur Qurratu Ain says:

      I like<(3x)

    10. nur aina says:

      gmbr kamal mse keck dan skrng samelah

    11. Amirul says:

      klu aku serumah n sebilik dgn dye .. aku na romen n isap btg dye .. aku syg dye .. aku GAY !

    12. nina says:

      suke3…. <3 :P

    13. apa2ajelah says:

      memanglah sekolah agama. cuba tengok dekat kain rentang… helo… tak reti baca jawi ke… (kenapa plak “rasanyer”)

    14. yakuza3677 says:

      kamal hj adli…
      per cite bro??
      kamil adik ko skrg kt ne??

    15. afifah says:

      encem juga mkau zaman budak2 tu :actress:

    16. shasha says:

      hai kamal adli,saya suka sangat tgk awak berlakon dgn intan ladyana.

    17. kimi says:

      masa ni darjah brpe agknye…. :)

    18. lily says:

      kamal adli x dew bwza p0wn mse kecik ke bes0..
      tetap ensem cm skang..
      hehe.. :)

    19. nadiah says:

      eh..eh hensem nyer abg kamal ramai peminat x? :)

    20. Marissa says:

      waa.. dulu gelap, skunk da cerah.. hehe..joke2..
      hope hubungan dgn kak intan ladyana akan b’kekalan hingga ke jinjang pelamin.. insyaAllah..amin~ :)