Gambar Nora Danish Seksi di bali tersebar?

Posted: 24 May 2012 at 4:11 pm  

nora-danish-seksi

Hari ini kita dikejutkan dengan penyebaran gambar yang menyerupai nora danish yang dikatakan mabuk di sebuah kelab malam sehingga terbaring menampakan seluar dalamnya.. Ramai yang membuat spekulasi yang artis ni masih lagi bersosial keterlaluan walaupun baru sahaja pulang daripada mengerjakan umrah.. Hakikatnya semua gosip itu nyata salah dan mungkin ianya kerja orang yang ingin menjatuhkan Nora Danish..

Melalui satu sumber dari mana gambar itu diambil, Gambar itu adalah gambar ketika Nora Danish bercuti di Bali bersama bekas keluarga iparnya.. Dan gambar itu bukan lah di kelab malam serta diambil sebelum Nora Danish mengerjakan umrah baru-baru ini.. Jadi ternyata la gosip Nora Danish mabuk di salah satu kelab malam itu salah dan jauh meleset..

MyGosip juga yakin yang Nora Danish memakai seluar pendek ketika bercuti di Bali dan bukanya skirt pendek sehingga menampakan seluar dalamnya.. Jadi MyGosip rasa tak salah jika Nora Danish nak baring berehat setelah penat seharian berjalan-jalan di Bali.. cuma seluar yang dipakai agak pendek.. Apa-apa pun sama-sama la kita tunggu kenyataan rasmi daripada Nora Danish sendiri mengenai gosip ini..

nora-danish-seksi

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

30 Responses to “Gambar Nora Danish Seksi di bali tersebar?”
  1. salleh says:

    Kepada wartawan2 camni semua tak boleh pakai.. maaf kata. Sebok cari makan dengan gadaikan bangsa dan agama sendiri.

    Islam mengajar kita menyebarkan kebaikkan, hindarkan keburukan (tutup aib) salah satu perkara paling berat adalah amanah tersebut.

  2. salleh says:

    Koyak belakang baju org lain kita gelakkan, koyak belakang baju sendiri tak nampak.. even betul pun nora cmtu tak perlu nak gosip2 kan macam diri kita dah perfect.. better tukar jadi nasihat. Tahu tak setiap kutukan pahala akan di transfer di akhirat kelak?

  3. SAggi76 says:

    Nie la manusia tak blh tgk orng senang ada je nk ckp…

  4. saari.A says:

    syabas Nora nak khatam Al quran,,elok la tu, abg ni wlpn umor da 50 da pg umrah tp msh tak leh Khatam Quran lg,huhu take care Nota..!

  5. Go Ms. Danish! says:

    Kesian kat Nora. Tak habis-habis difitnah. Segala benda yang dia buat masa lalu selalu je diungkit. Tak boleh ke biarkan je Nora buat hal dia sendiri? Orang lain suka hati je nak cakap itu ini, nak burukkan Nora dan sengaja nak buka aib Nora, tapi adakah golongan orang yang suka mengomen segala ni sempurna sangat?? Takde kan? Dah sebelum nak judge orang lain tu, cermin dulu diri sendiri. Nora pun manusia biasa gak, takde beza dengan kita semua.. Kalau setakat kata tunjuk seksi, ramai lagi anak Melayu kita sekarang lebih teruk. Jangan kata seksi, ikut pakwe check in pun ramai. Yang siap beromen-romen kat public tu? Korang tak nak kata? Apapun buat Nora Danish, akak doakan yang terbaik buat Nora. Sememangnya kita hanya manusia biasa, sekadar menumpang di dunia ini, kita takkan pernah lari dari membuat salah mahupun dihakimi oleh orang lain berdasarkan masa lampau kita. Sabar ye Nora! Go go Nora! (-.-)

    • DIN says:

      “Nora pun manusia biasa gak, takde beza dengan kita semua.. Kalau setakat kata tunjuk seksi, ramai lagi anak Melayu kita sekarang lebih teruk”..

      kite nie org islam..ada lrangan dlm berpkaian..dh tau hanya mnumpang hnya sementara so xkn xpkir lg kot??nk ddah situ sini agak2 la..xkn akak n nora xtau hukam hakam dlm agma islam??org len tgk pon blh dosa jgk..1 lg,artis 2 sbnrnya role model kita..artis hrus tnjukkan sifat yg baik utk dijadikan ikutan org rmai,bukan memburukkan lg keadaan yg dh truk nie..

      saudari y kasi komen nie mst 2×5 jer kot..

  6. ejang says:

    sori sala send….pa pon aq ndak cya la y 2 nora pa y aq tau nora 2 cam beak la ngok jek dr muka nora 2 ayu n comel….miss u!!!!!!

  7. ejang says:

    semoga ella n suami bahgia sampai ke anak cucu…..

  8. honey says:

    rasa2nya gambar ini xde le seksi sgt pun hingga nak dijadikan isu panas….lgpun…ND memakai short pants if i’m not mistaken….so….xde ape pun masalahnya….coz ramai je dikalangan kita berpakaian seperti itu terutama sekali sewaktu bersantai bersama keluarga di pantai or di kolam renang or di dalam bilik hotel….jgn hanya kerana ND seorang artis…kita sesuka hati nak mencemuh beliau berpakaian seperti itu…cermin diri kita sendiri dulu…kalau kata diri sendiri terbaik warak/beriman….so…xperlulah masuk website MY Gossip ni…. :-)

  9. Marikh Azahari says:

    Kpd Wartawan2 semua, hentikanlah perbuatan membuka aib artis, biarpun niat asal kita baik tetapi sesungguhnya membuka aib seseorg itu amat terhina di sisi Allah SWT.
    Ini jelas dinyatakan didalam Firman Allah seperti yang berikut:-
    Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani.
    (Surah Al-Hujurat: ayat 12)

  10. Lovely says:

    u all smuaa nampak nora danish jer yg pakai seluar pendek??? yg kat sebelah nora danish tu u all tanak komen kerr??? herannnn aku… mngkn klw kat sebelah dia yg pakai seksi tu ustazah pun korg x nmpk kn, u all nak cari kesalahan nora danish jer kan…
    tolonglah… kita tak layak judge org lain,, hanya Allah SWT jer yg layak k…

  11. atirah says:

    u are beautiful if you know how to take care of yourself n especially your pride…i love your role in “tentang dia”..it suited you very well..

  12. norazmah says:

    sesungguhnya setiap inci tubuh wanita itu adalah fitnah..oleh sebab itulah Allah memerintahkan kita utk menutup aurat adalah krn Allah menyayangi kita sebagai seorg wanita utk memelihara kehormatan dan meninggikan darjat kita!jika kita menjaga hak ALLAH,sudah pasti ALLAH akan memelihara hak2 kita….YG PENTING AKAN TERHINDAR DRP FITNAH!

  13. si kerdil says:

    auu’zubika min sakhotika wannar,,,

  14. putra qasih says:

    yg penting dia mampu mnikmati hidup spt manusia lain, tdk hipokrit….bila tiba msnya dia sendiri mampu mgubah segalanya..itu antara dia dan Allah..kta jgn mhukumnya,,sbb kta pun sama spt dia..insan biasa…

  15. didi says:

    ish ish nora danish…sampai hati awak menjatuhkan maruah org melayu dan umat islam..

  16. didi says:

    skirt dengan seluar pendek…ape bezanye…

  17. ikasca says:

    gamba ni sebelum dia pergi umrah rasanya
    kesian dia…same2 lah kite doa moga tak de lagi hal2 yang mcm ni..

  18. iz zamuk says:

    aku yakin nora memakai seluar pendek..dan bukannya skirt..

  19. iz zamuk says:

    saya yakin nora danish memakai seluar pendek..cuba tengok betul2 kat peha dia tu…kan ada kain menyerupai kocek seluar terkeluar…

  20. nick says:

    bertaubat la nora . sesungguhnyer , pintu taubat tue sentiase terbuka .

  21. swak girl says:

    sblum nak menjatuhkn org cermin dulu diri tu..baik sangat ke..jgn2 lbih lgi truk..go nora go..

  22. selipar jepun says:

    macam2 hal kuar pasal nora…
    apepun yang penting
    aku suka nora jugak….
    ader ku kesah pasal gambar tu sume
    tu semua saja nak jatuhkan nora
    go nora go…..

  23. Pelangi says:

    Tanggaung la dosa…buka aib org…luv u nora…ur butt

    • za says:

      tu lah..bila buat dosa tak hinggat…bila bergaul tak tahu batas. berpakaian tak sopan. habis macam mana??? kenapa org pulak disalahkan…cuba perbetulkan diri..mesti org tak mengata..

  24. jojo says:

    harap2 lepas ni nora danish dapat cahaya dan pakai pakaian sopan dan munutup aurat…walau di mane sekali pun…kerana allah sentiasa melihat kita walau di mane corok kita ade…

  25. Ita says:

    Apa bukti dia mabuk…. tak berasas la….