Gambar perkahwinan Akhil Hayy dan Waheeda

Posted: 1 November 2009 at 8:57 am  


Setelah tiga bulan bernikah akhirnya Akhil Hayy dan Waheeda melangsungkan majlis perkahwinan mereka di Dewan Guthrie, Bukit Jelutong, Shah Alam, semalam (30 oktober 2009). Kedua-dua pasangan pengantin baru ini bernikah pada 16 ogos yang lalu dengan penuh kontroversi dan baru kini melangsungkan majlis resepsi perkahwinan mereka yang dihadiri lebih kurang 2000 tetamu.

“Ikutkan kami hanya nak buat majlis nikah dan makan-makan tetapi atas permintaan kedua-dua belah keluarga, kami akhirnya bersetuju untuk melakukan majlis resepsi ini.

“Kami bukannya bersanding tetapi lebih kepada mengeratkan silaturahim dan pelamin sekadar untuk bergambar,” kata Akhil Hayy.

dan kata Waheeda pula dengan nada gembira,

“Kalau dulu, iman dan nafsu saya berbolak-balik tetapi sekarang banyak yang saya pelajari dari suami seperti tanggungjawab kepada Allah, suami dan keluarga,”.

-Taniah buat pengantin baru ini dan kami harap mereka dapat mengharungi hidup sebagai suami isteri dengan penuh kegembiraan dan kebahagiaan. apa-apa pun jom kita layan gambar perkahwinan Akhil Hayy dan Waheeda ni…


Gambar perkahwinan Akhil Hayy dan Waheeda, The Star, Raja Faisal Hishan

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    16 Responses to “Gambar perkahwinan Akhil Hayy dan Waheeda”
    1. ros sweet says:

      korang ni….jgn la akap cdap2…tite xthu pe yg t’jdi…hnye mereke n allah je yg thu….jgn slah kn mereke jer….tgk bekas isteri akhil hayy 2 jgak top2 dh kawin gak…cpt jer dpt calon br…pe citer 2???

    2. aremuz says:

      macam x bersalah jer muka memasing…… :sweating:

    3. hamba Allah says:

      no komen no komen no komen..or no badmen…? tup3 dah kawin….,ustaz tk btoi…

    4. nth says:

      npe la plu merampas hak org…kalo x mlyn sume nie x kn jd…arap korg xkn bhgie la…nti korg akn tau cm ne pasan ble dkcwe kn…

    5. aaaaaaa says:

      yg korg sakit hati sgt nie nape???
      bukannye die org kcu idup korg..nak hina2 lak..mcm la korg bek sgt…mesti ade kisah disebalik 2..dorg je tau..korg jgn la men sedap mulut je ckp…

    6. mira says:

      meluatnya aku tgk depa 2…….

    7. ciktipah says:

      asal macam ensem jer.. cicak kobin rebonding nih ha?

    8. Anonymous says:

      waheeda kcau suami org…
      akhil pun m'lyan jga…
      skit hati tgok!!!

    9. Anonymous says:

      tak tau nak komen pe coz ati nie skit gler dgn dieorg ni

    10. fiezy says:

      xlamer agie bercerai due e**r nie..pompuan hadir bersama dgn kehancuran da kemusnahanrumah tgga owg..lelaki dtg dgn bwk seribu perjanjian kononnyer kebahagiaan yg di idam tp sebenarnya nafsu jantan!!berceramah bagai nk rak pada semua org itu slah,ini slah,tp perbuatan diri sendiri selindung..mcm nie nk bergelar penceramah agama??bertudung litup konon nk menyatakan baik,tp sebenarnyer dalaman hanya kekotoran semata2..insya allah tuhan akn tunjuk pada diowng nie akn baik buruknya membina rumah tgga akn kehancuran hati insan lain..propaganda gak nie..

    11. Anonymous says:

      kalau kita membina bahagia atas kehancuran hati orang lain, agak-agak boleh bahagia ke? Lu pikir la sendiri….

    12. Anonymous says:

      dua ekor beruk tengah potong kek

    13. penegak keadilan says:

      pelakon dunia yng paling hebat yang pernah aku tngok

    14. Anonymous says:

      naseb baek la akak m******** da crai ngan die.akak memg xlyak ngan die..kalo aku pon xnk laki mcm ni.da seswai la diorg b'sme.da sme traf yg ntah ape2.

    15. Anonymous says:

      MENYAMPAH TENGOK DUE ORG YG SGT BELAGAK BAEK!!!
      TAPI SEBENAYE PERANGAI CAM S***N.

      • ntah la says:

        jgn ckap cm 2….
        ok la diowg kawen…
        daripada norman ngn memey giler 2….
        lagi truk taw..
        sampai skang x settle ag