Gambar perkahwinan Yassin Senario dan Farrah

Posted: 20 May 2011 at 10:30 am  

gambar pernikahan yassin senario
Dalam diam-diam, rupanya Yassin Senario sudahpun bernikah dengan gadis pilihan hati dia.. Tak banyak info yang kami dapat mengenai perkahwinan Yassin ni.. Tapi ada gosip-gosip yang mengatakan, Gadis bertuah yang dikenali sebagai Farah ni adalah seorang janda.. Bagi MyGosip sendiri itu semua tidak penting.. yang penting Yassin dan Farrah sudah selamat mendirikan rumah tangga.. Jodoh pertemuan kan ditangan tuhan…

MyGosip ucapkan tahniah buat kedua-dua pengantin baru ni.. Apa-apa pun jom kita layan gambar semasa pernikahan yassin berlangsung dan gambar perkahwinan Yassin Senario dan Farrah ni.. memang gila-gila yassin ni kan..

gambar pernikahan yassin senario

yassin senario nikah

perkahwinan yassin senario

yassin senario kahwin

gambar perkahwinan yassin senario

yassin senario dan isteri

perkahwinan yassin senario dan farrah

yassin berkahwin
Gambar:Din photography

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    22 Responses to “Gambar perkahwinan Yassin Senario dan Farrah”
    1. rosa says:

      taniah…

    2. ZOL says:

      TAHNIAH YASSIN WALAU PON BYK BAD GOSSIP TP MU TETAP MAIN TIN HAHAHA(MAINTAIN)..

    3. NURUL says:

      yassin tahniah k… tapi y x wat besa boley i come kan.. hahhaah

    4. bintang says:

      erm….wife dia sy knl sesgt….yeah…it’s really true….da jodoh mrk..tahniah…

    5. MURAIIII says:

      lawak btol si yasin ni…

    6. DaringAbis says:

      bagusla dah kawin, ada juga ppuan yg nak kwn dgn dia yg dah byk kes dadah ni…berhentila amek benda2 tu, walau skali terjebak susah nak tggl lg

    7. herumi says:

      Salam. awat lawak gila posse gambar kawin? :p

    8. dini says:

      nice pic and congrats 2 abg yassin..moga kekal ke akhir hayat…

    9. as says:

      tahniahh…smoga kekal..bahagia..aminn

    10. nyny says:

      tahniah wat abg yassin

    11. anneikma says:

      Last Friday Yassin and isterinya yg cantik datang/singgah di kedai kami di ‘Uptown Jalan Reko’ Kajang. kedua-duanya sangatlah sporting dan isteri juga yassin sama2 cantik dan padan. ;)

    12. el says:

      elhamdulillah…

    13. Ummi Hanie says:

      semoga berbahagia…dan harapnye jgn le ulang lagi makan ‘najis’ tu …

    14. selipar jepun says:

      tahniahhh yassin n isteriii….semoga kekal bahagia sampai akhir hayattt…

    15. hlorate says:

      tahniah…!!!!!!

    16. y.j says:

      tahniah …………..
      nice pic…………..

    17. BOLA LUNJONG says:

      Tahniah Yassin…………..
      Lu memang hebat dan kelakar…..

    18. budak_jahat says:

      i like…

    19. fizah ein says:

      congrats..semoga bahagia hgga ke ujg nyawa :)

    20. zura says:

      TAHNIAH … semoga bahagia ke akhir hayat

    21. sawaiMaling says:

      tahniah kepada yassin n wife…semoga bahagia..
      tak kisah ler janda ke dara ke..yang penting hubungan sah di sisi agama…