Gambar pertunangan Ally Iskandar dan Aishah

Posted: 16 February 2011 at 11:41 am  

Ally Iskandar dan Aishah bertunang
Mungkin agak lambat kami update berita gembira ni, Tapi apa pun kami ingin mengucapkan Tahniah buat Ally Iskandar yang baru sahaja bertunang dengan kekasihnya Aishah yang juga merupakan naib juara Gadis Melayu untuk musim yang pertama. Majlis perunangan Ally Iskandar dan Aishah yang bertemakan hitam dan merah telah berlansung di kediaman keluarga Aishah di Taman Sri Intan, Ampang pada hari jumaat (11feb) yang lalu..

Bila mereka berdua bakal melangsungkan perkahwinan masih lagi kami tidak tahu.. tak banyak info yang kami dapat mengenai pertunangan Ally Iskandar dan Aishah ni… Jadi bagi sesiapa yang tak dapat hadir ke majlis pertunangan Ally Iskandar dan Aishah ni, jom kita layan je gambar di Majlis pertunangan mereka berdua ni..

majlis pertunangan Ally Iskandar dan Aishah

Ally Iskandar dan Aishah di majlis pertunangan

Ally Iskandar dan Aishah tunang

tunang Ally Iskandar dan Aishah

Ally Iskandar bertunang dengan Aishah

Ally Iskandar dan Aishah di majlis pertunangan mereka

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

96 Responses to “Gambar pertunangan Ally Iskandar dan Aishah”
  1. Tupai kota says:

    Kalau nafsu syahwat dah mengatasi segala-gala nya, tudung dah tak penting lagi. Thats my opinion on Ally.

  2. lovely says:

    dlu pakai tudung…nape skang x pakai..harap berpegang pada pendirian..ally..jgn pandang paras rupa je..pandang pada atinye…

  3. bublee says:

    dulu masa mula msk gadis melayu minah ni xpakai tudung pas2 dlm gadis melayu dia ckp dia dapat hidayah pakai tudung skrg ape cerita bukak plak tudung…mana pegi hadayah 2…

  4. Love Edin 4eva.... says:

    tahniah…semoga berbahagia hingga ke akhir hayat…amin…:)

  5. Apul says:

    Ally iskandar pengacara yang versetile rancangan yang di acarakan ally memang best dan buat penonton tv terhibur. tahniah ally iskandar.. semoga terus berjaya dan sukses…

  6. Apul says:

    Tahniah ALLY, Semoga berbahagia, terus berjaya dalam karier dan di murahkan rezeki lagi di masa2 yang akan datang.

  7. mielya says:

    hoho.patot la si aishah nih tinggal kan bF lame die gitu jerks..rupe2nyer die dpt tangkap ikan yg lagik besar..dlu bukan main sopan dgn bertudung..aper la yg ally pandang sgt dkt die nih kan…

  8. ~adhura~ says:

    selamat bertudung…eh silap..selamat bertunang…
    hope bhagia n dpt lg hdayah yg jelas n ikhlas…=)

  9. ct payung says:

    hahahahah…..
    abg elly kawen senyap2x arr??
    hee haaa…
    cantik plamin
    ?????
    merah g too!!!
    :)

  10. jiwa kacau says:

    ok…ma..bagus tu cepat2kanlah x rugi punya bro..cayalah gua ckp ni.

  11. AngelzGaban says:

    semoga hingga kejinjang pelamin pertunangan ini.. amin..

  12. FARHANA says:

    SUPPORTINK PULA.. BRU 2NG GMBR CENGI2… ERM… LALALA…

  13. paklang says:

    selamat bertunang

  14. @ku......... says:

    k0rng bb arr
    k0rng mr0skkn rumh tangga 0rng……….

  15. kynn says:

    bkn ally nie sbnrnya couple sma personaliti tv yg seorg 2 ke..tup..tup tunang sma org lain…emmmmmmmm x da jodoh kn nak buat mcm mn…

  16. fjuwlQu3 says:

    sweet nyer,,,tahniah!!!!:)cpat2la kawin k…

  17. hani says:

    btunang juga abg ku sorang nier…hani doakan moga smpai ke pintu gerbang pkahwinan n bahagia ke anak cucu yer

  18. aishah says:

    tahniah buat ally iskandar…

  19. nad says:

    diam2 ally nie tiba2 dh tunang..hope u all bhagia k

  20. sweet girl says:

    taniah wat abg ally n kak aishah kkkkkk…..;)

  21. sweet girl says:

    so sweet…..pdan sgt2…cpt2 ler ttp kn trikh perkahwina k….klu dh ttp kn trikh 2 jgn le lper kat sweet girl kkkkkk…..hehehehehehehe…..

  22. tina says:

    wah2…masuk gadis melayu je mesti dpt kawin ngan pengacara..dulu c aida…oh..nk masuk gadis melayu gak la

  23. fatien nurfas says:

    Assalamualaikum…
    Hai..dah naik nyampah bila dengar n tengok owk2 yg suka mempermainkan isu tudung ni..dari minat terus jadi tak minat..kdg2 t’fikir jgk,owk zaman skunk ni knpa lebih suka ‘top-up’ dosa drpd pahala kan?

  24. Ayu says:

    BerTuahnye si aishah gadis melayu ni.bkn calang2 org dia dpt utk jd suami dia ni.. (smbil berfikir sejenak cmne ally boleh terpikat ngn dia). :((

  25. Ayu says:

    Perghh..untung si aishah gadis melayu ni.bkn calang2 org yg dia dpt..(smbil berfikir sejenak cmane ally boleh ske kt aishah) :((

  26. sue says:

    knp jd mcm 2 aisyah? hr tu kan dah nangis2 dlm gadis melayu smpai aku pun insaf…ish ish ish takkan x menang GM sampai tdung pun mlyang…

  27. HAKIEMAH says:

    TAHNIAH!!!!!!!!!!!!HOPE BERKEKALAN HINGGA HUJUNG NYAWA……

  28. ziq says:

    congrates lahh..ni aishah gadis melayu 1 ke?? bukan aishah tu dah pkai tudung ke??

  29. eika's says says:

    slmt bertng…..moga hbgn korg smpai ke jinjang perkahwinan…..amiiiin

  30. Anania says:

    sweet sgat…tahniah….

  31. nurhizah nurhusin says:

    saya sbagai pminat mndoakn slmat bertnang dan smga smpai ke jinjang plamin cepat2 lah khwn…

  32. rahimah emma says:

    cantiknye warna merah dia…menyerlah gitu….mmg lawa la…tahniah to ally n tunangnye aishah…semoga kekal abadi selamanye….

  33. organukite says:

    tahniah ally…moga ke jinjang pelamin…

  34. nenekgebu says:

    alley anda kalau jadi pengacara memang nakal…atas katil pun sama kot. Aisah be prepared ok.

  35. alahaiiii says:

    tahniah buat alley iskandar,moga kejinjang pelamin,pakai ke tak tudung kepala,itu bukan persoalannya,yg penting hati mau bersih ma,,,

  36. annynomous says:

    memang muka tak cantik pon tapi biar hati cantik….

  37. annynomous says:

    aik…kata dapat hidayah bertudung….ja pakai jap bukak tudung ker???????

  38. aniem says:

    cun la.. ssuai la u all.. moga bkekelan, amin…………….

  39. efrana95 says:

    nape x pakai tudung plak..ally ckp xpayah pakai ke..menjawab la ko kat akhirat..kejap pakai kejap buka..mencerminkan ko punya ajran agama x kuat..huh!!!

  40. asiyah says:

    carilah yang pakai tudung ally oiii…

  41. insan sedar says:

    Teringat mase b’gambor dgn abg elly mase Jom Heboh..single lagi mase tu,skrg dah b’punye ye..ape2 pun,tahniah k..mase nikah nanti minta Aishah pakai tudung k,lagi ayu…

  42. dania says:

    meriah sgt2..tahniah2

  43. shila says:

    melepas haku…hhuhu..

  44. MinE says:

    yer la…. aku pn cnfiusss…… dlu btdung ermmmmm ^^

  45. markashi says:

    go ally…we alwayz support u..semoga berbahagia…cepat2 kahwin arr..hhaha

  46. mar says:

    tahniah….lama dh tunggu

  47. haiza says:

    cumil ar …..(^.^)

  48. beauty islam says:

    hmmm…..harap aishah berubah jadi isteri yang solehah lepas kawin…moga ally dapat membimbing dia ke jalan yang di redhai Allah…insyaAllah….

  49. umi says:

    bagai pinang di belah dua…

  50. hana says:

    apa pun pndpat korang..yg pntg e2 dah jadi plihan ally..korang doakn la yg trbaik 2k mereka…xya laa..nak emo2 sangat….

  51. hana says:

    selamat brtunag…2k ally iskandar…

  52. muslimah says:

    “sedap mulut korang”.. nape nk mrh dgn pendpt atau sesuatu kenyataan yg dilemparkan.. rsnya x slh kot statement drg.. benda btl. so awk x perlulh nk melenting x psl2..

  53. renung-renungkan says:

    ada satu hadis lupa. mcm ni. bukan yang bercakap kita perlu pandang. tp apa yang dikatakan. terima. amik teguran tu. bak kata org.. kalau org jahat suruh solat. solat jelah. jangan banyak bunyi. ajak2 dia sekali. renung-renung kan. hihihi

  54. Ibnu Abd Rahman says:

    Okla tu..Doakan kebaikan tuk Ally n Tunang yg terbaik..

  55. natrah says:

    kitani manusia biasa sama ada dia bertudung atau x,itu hak dia.lebih baik kita cermin diri kita, sebelum kita mengata orang lain.

  56. mm says:

    bkn nak memalukan.jadi peringatan pada diri sendiri je.ape org kafir akan ckp ttg agama kita??? pkai tudung boleh.x pakai pun xpe.agama kita mudah sebenarnya.tp umat kita yg membuatnya jadi susah.klu xnak pakai,xde sape yg pksa.tp x prlu nak tipu diri sendiri n org lain.so klu kena kutuk,trima jela.

  57. fuyyo tema warne merah terang gila la..pape pon tahniah baik nikah cpt2 je la ally orang bertunang ni byk dugaan takut llme nnti tak boleh nak tahan pulak

  58. ain asyiqin says:

    wah…brseri-sri mke abg ally…ape2 po0n thniah,,dn sm0oge brgmbira brsme kaq aishah yer…

  59. SHIMI says:

    Tahniah pada Ally. Mesti ramai yang frust.

    http://www.shimi.my/2011/02/perfecto/

  60. ariff says:

    kak aishah ingatsaye lg tak yg tngkap gambar ngan akak mase karnival proton

  61. zaidi says:

    taniah moga ally bahagia ke gerbang pernikahan……… jaga si dia baik2 jgn sampi d kebas org lain pulak

  62. adik says:

    huhu gediknya..camne laa masuk pertandingan gadis melayu.. plastik jeh

  63. ati-ati says:

    tak baik pakai tudung dipermainkan.

  64. sedap mulut korang jek says:

    tapi, tak boleh nak mnuduh atau nak memalukan cara mcmtu, bukan dia jht, …cuma krana tu korang rasa bhak nak kmplen dan siap kritik ssuatu yg korang sndiri x pasti?? korang silap… klu nmpak kkurangan org lain, muhasabah diri sndiri dulu, klu rasanya diri dah smpurna hati dan takkan terjilat ludah sndiri, bru ckp…

  65. isah kecik says:

    abg ally da bertunang?? kak fafau cane.. huhuuh btw congrate..:( smOga berkekalan..amin..

  66. shana says:

    congaratulations…….

  67. fira says:

    tahniah yer..semoga cpt nek pelamin n kekal hingga akhir hayat..ade hikmah ally jumpe aisyah..allah menjanjikan yg terbaik wat sumer umatnyer..

  68. alia fatihah says:

    aku tengok aisha 2 bkn cantik sgt pon

  69. mm says:

    bkn nak menilai org.tp org2 yg cmnilah mclarkan imej org yg btudung.nnt org ckp islam pd nama je.

  70. sedap mulut korang jek says:

    menilai orang konon…ntah diri sendiri mcmane tah

  71. sedap mulut korang jek says:

    sukati dia la nak btudung ke ape…korang btudung ke????TAPI kenapa mulut jahat….. Owh ye, mulut manusia mana dpt ditutup ye tak…tp atleast ingat la perihal sendiri dulu, umur awak still pnjg, ntah esok lusa musibah dan ujian lg teruk awak bkl hdpi….jd beringat2 ye adik2

    • sirulmustakim says:

      jgn la emo sgt,,,npe u nie sedara dye kew,,,biar la owg nk ko komen apa,,nie kn hak msg2,,xperlu nk doakan musibah pape tok spe2,,,look at ur self 1st,,ok

    • saya says:

      bertudung bkn “sukati” tp wajib.simple je hukum tuh..renung2kn.

  72. ara says:

    konfius…aritu mcm dah insaf bertudung masa dalam GADIS MELAYU…tp dh hilang da..!!opss biasala artis malaysia..!!btway, tahniah..!!!

  73. amnyh says:

    ally dah sampai umur tu eloklah kahwin…tahniah

  74. fieza says:

    tahniah buat ally iskandar dan aishah semoga hubungan ini berkekalan ke akhir hayat…Amin

  75. anis says:

    waahhh cantek la kaler tu..tahniah :D

  76. miesyadin says:

    pape pn taniah tuk u all.klu nk jd wife yg perpect call la i!hehehe…… :D

  77. ntah pape says:

    tunang ally mmg xpkai tudung before ni tp ble msuk gadis melayu bru pkai tudung..pnah jmpe kt klcc die juz pkai tudung ala2 ct je..pape pon congrate..

  78. jalyana says:

    ai rsnye aisyah GM dl ni bertudung knp skrg dh xbrtudung…hrmmm mmg patut xmenang gadis melayu pun… :D

  79. nana says:

    x mcm gadis melayu pon.. :P :sick:

  80. sha says:

    aik dlu time Gadis Melayu,Aishah bertudung..skg x pulak..xkn xdpt jd juara xbertudung dh???btw,congrate both of u..

  81. Mie via Facebook says:

    kalo x silap, ms final, aisyah kata dia da bertudung sejak msuk GM … tp npe lps final, dia x bertudung plak?? adakah bertudung hanya skadar mgaburi mata pengundi je n ats tujuan nk menang je? Nway, c0ngrats t0 b0th of u….

  82. eika qhaisara says:

    tahniahhhh ally,,,, :) :) :)

  83. Mixul Ramadan via Facebook says:

    Aisyah GM lebih cantik dan sesuai bertudung,,

  84. MIXUL says:

    19 dec 2009 diorang nafikan..

  85. niza says:

    uwaaaaaaaaaaaaaaaa :cry: abg elly ku dh tunang ler…huhuhu…pape pon tahniah :P