Gambar Que Haidar dan Linda Jasmine bersama arak

Posted: 28 April 2011 at 8:23 am  

Gambar Que Haidar dan Linda Jasmine bersama arak
Baru-baru ini kecoh mengenai gambar Que Haidar dan Linda Jasmine bergembira bersama rakan-rakan tersebar di internet.. Bukan bergembira itu yang menjadi masaalah, tetapi minuman keras dan rokok menjadi isu utama didalam gambar tu.. Seperti biasa, kita tak boleh la menunding terus jari kita ke arah mereka sambil berkata mereka mengambil minuman keras dan merokok.. Apa kata kita dengar dulu penjelasan daripada Que Haidar dan Linda Jasmine didalam harian Metro mengenai isu tu terlebih dahulu…

Que Haidar dan Linda Jasmine menegaskan yang mereka berdua tidak mengambil minuman keras tersebut dan Arak itu bukanlah kepunyaan mereka, mereka berdua berada disana hanya untuk meraikan majlis harijadi seorang kawan..

“Selepas dihubungi berkali-kali, kami singgah sebentar untuk meraikannya (sambutan hari jadi kawan mereka berdua). Namun terus terang kami tidak langsung menyentuh arak, manakala arak di atas meja itu adalah milik orang lain. Malah, rakan Linda turut mendapatkan nasi lemak selepas saya memberitahu nak makan makanan itu selain meminum air mineral”

Dan menurut Linda Jasmine pula mengenai isu rokok, mereka hanya memegangnya sahaja..

“Saya tak minum arak dan merokok langsung. Rokok itu orang lain punya, mungkin Que dan saya hanya memegangnya”

Kini Jelas la yang Que Haidar dan Linda Jasmine tidak mengambil minuman keras.. mereka berdua hanya menyambut hari jadi seorang kawan sahaja yang kebetulan mempunyai minuman keras diatas meja.. Apa-apa pun jom kita layan gambar Que Haidar dan Linda Jasmine yang mencetuskan kontroversi kat bawah ni…

gambar Que Haidar dan Linda Jasmine berhibur

Que Haidar dan Linda Jasmine bersama botol arak

gambar Que Haidar dan Linda Jasmine bersama arak

Que Haidar dan Linda Jasmine berparty

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    102 Responses to “Gambar Que Haidar dan Linda Jasmine bersama arak”
    1. Iza says:

      takut bini lah tu…tengoklah gambar Que tu….

    2. PIAH says:

      CONFIRM LEPAS NI, MANE2 ARTIS NK BERGAMBAR KENE TENGOK KEADAAN SEKELILING, TAKUT KENE GOSIP, (PD MANE YG X BT LAH)

    3. ww says:

      insafla.. sebelum ajal menjemput

      • sytlo glew die ne says:

        kta jgan pikir ajal owg ajal kte skli kte
        lu slalu sruh pikir kt ajal owg lu 2 pikir juga sorr lh klau gua terkasar bhsa’

    4. danea says:

      ckp x supe bikin….terang lg bersuluh derrr….ape pon x blh!!!!

    5. Air Oksigen says:

      bengong punya 2 punya orang laki bini . . cakap lain bikin lain. ada gambar pun mahu tipu lagi . . mangkuk sungguh . .

    6. mama says:

      ko memg dayus la Que…bini ko pakai baju mcm x ingt mati..

    7. penasihat says:

      lagi la kau hal kecik

    8. ape kejadahnya says:

      dah la buat maksiat pastu nk klentong org plak.inilah isi neraka.

    9. aku bersabar says:

      klu yg ni aku x setuju sangat..yelah klu setakat pegang rokok buat ape???? nak tunjuk kat org yg u laki bini tu model rokok??? lg 1 boleh plak que dedah kan tubuh isteri die kat khalayak ramai. boring la aku tengok org yg suka hidup putar belit ni.

    10. Siot says:

      bodoh suami isteri…

    11. fair says:

      kate x hisap rokok tp asal Que pegang rokok 2 dah npk setengah dah..tipu org buta blh lah..

    12. badrul syakira says:

      kenape linda pkai bju mcm tu .
      laki plak taq rety tegor care pemakaian bini .
      bia la ..
      dose dorang an ..

    13. fisabilillah says:

      hanya Allah yang tahu…dosa di kira bila kita berpakaian menjolok mata dan kaki melangkah ke tempat maksiat. walaupun tak minum arak, tapi melangkah ke tempat itu pun dikira berdosa besar.ingatlah, cantik, sihat dan glamour tidak akan berkekalan…kita semua akan merasai mati..bertaubatlah jika anda seorang islam sejati. insyaAllah, ada lagi pintu taubat untuk anda.

    14. bro says:

      cam pelacur

      • tuk says:

        oi cik abg,tegur bkn rupa ini!lgpun skang byk gak lelaki melayu berbinikan pempuan yg bek,tp kt luar cri gro,pelacur jdi kn tmpt kome buang nafsu or buang duit korang,so bkn mulia ke status 2 ngn korang.lg pun laki dia ade,yg ang ni klu cri psgn agk bek ke or ang pun sma naik je kot.2 psl ang tau rupa pelacur mcm 2 yek,lets talk,so mcm mne plak klu pmpun yg x terdedah pkaiannya tp duk bagi puki kt lelaki mcm korang2 ni,ape yek,

    15. insan biasa says:

      nasi lemak dlm club?

    16. portugurlzs says:

      what’s gonna be happen???!!! to muslimin and muslimat (islam)ashamed of this…..!

    17. kangkangdulow says:

      nak harapkan org tua nak tegur? pirah… org tua sendri tgh syok menunggang minah yg metonggeng kt c2.

    18. lalola says:

      mcm la masyarakat ni bodoh..xyah la nk sorok klu dh bt salah tue..cehhhhh!!!!

    19. bungaEmas says:

      LAKI BINI SAMA, SAMA2 LA JUMPA DALAM NERAKA NNTI..BAIK KO XPYH PAKAI TERUS BAJU TU BETINA WOIII..LAKI PLAK DAYUS BIAR JE BINI PAKAI CENGGITU..ALLAHUAKBAR..DUNIA NAK KIAMAT..SAMA2 LAH KTE TINGKATKAN AMALAN KITA..

    20. wed says:

      ok la tu…baru artis namenyee…

    21. kapok says:

      bangang gile alasan diorang

    22. boyz damai says:

      MENGAKU JE LA……

    23. yoyo says:

      hal kecik jer

      • mawar berduri says:

        kepale otak hang….minum arak dosa besaq lah..hnye org yg x blajaq agam je yg jahil tntg ni…sbb 2 depa buat!!…masyaallah..nau’zubillahhi min zalik..

        • tuk says:

          selalu nyalah org yg terlebih belajaq agama yg selalunya sesat,org bkn bodohlah,ko sorng je ke yg tau agama.tp mulut mcm haram agama ko ajar ke.awat bawah ko berdarah ke klu depa upa itu,x yah nk emotinal sgt hal org,yg ang x de mslah ke duk cmpur hal orng.u are the perfect human lah…cra ko comment pn aku tau,bek ke?he…he

    24. Chibi says:

      hahaha…xyah la coverline….nak heran amendenyer pon

    25. ashraf roronuan says:

      xku sgka leyh jdixx cam nh….
      0MG…

    26. nora says:

      wAH!!!seksinya baju linda jasmine..

    27. saia says:

      dunie oh dunie!!

    28. shaharina says:

      jgn bodohkn peminat…tak kan la nk pegang rokok orang..what nonsense! ngaku je la..

    29. is says:

      ni la dugaan jadi artis…..kalo tak kuat iman hancurr

    30. AYEESHA says:

      gaku je kan sng…..kecohhh….rkok tu dari awal pjg..ble pix yg last jadi kontot ea…xcaye r que n linda nk pegangkan rkok org….xasyal2

    31. EK99 says:

      ala…spe la y nk ngku berak tgh jln…….xkn mngku nye diorng tu….pegng rkok org sebgai pe?????/untuk pe pegng rkoko org…die ccat ke xlh pegng sndri???klu dh pakai pun bju cm tu xmsthl mnum ark….xnk ngku knon…peiiiiiida…

    32. Julie says:

      Apa mau hairan org pakai baju tak cukup kain, biarpun tutup aurat dari kepala smpai hujung jari kaki…kalau akhirnya keluar tv buang bayi tak ada guna juga.

    33. dean says:

      aku stju dgn ko..xda mknenye lau arak dpn mta xtogok..xkn org len nk ltk air dorang kt meja korang lak…bodoh ke ape!!!!!

    34. rorien says:

      emm..dr segi logik la kann…npk que agk kekok pegang rokok 2..mgkin dye tlg pegangkan rokok ntah spe2 yg g amkkan gmbr ni…kte mne tau sbb bkn kte ade pn kt c 2.. bab ats mja pnh arak…bese la nokss.. dh nmenye party…law skrg nye party xde arak mne ade makne..lg2 dunia artis ni.. ahakss…

    35. Ida says:

      buduh pyer artis. x sekolah kot dulu. jgn jwb lg baik, dr jwpn membuduh2kan org. masalahnyer pembaca x buduh. korg yg buduh psl bg statement buduh. mase bg statement tu dorg ni tgah sober kot. mabuk x abis lg le tuh..

    36. karim says:

      sbb suami kena bimbing isteri..ni suami pon 2×5 ngan isteri..mmg telokop la family ko nanti que haidar..insaflah,kita ni org islam..bkn kapir laknat!!

    37. el says:

      owh my…korang jawab sendri kat akhirat

    38. kulup panjang says:

      woit!!!
      korang brdua agak2 la… nk bg kenyataan pown… rokok tu da terang2 kt tgn korang mengaku je korang yang isap,benda haram tu pown..dah memang sah-sah korang yang meneguknyer..xnk ngaku wt menda nyer lagi…. igt orang takder akai ke…jgn la pikir suma orang ko brdua xbrtamadun!!!!!!!!!

    39. hamiey says:

      gila……….

    40. MRSM says:

      iNSAFLAH WAHAI ARTIS..KITA NI ORG ISLAM BUKAN YAHUDI..

    41. Cepu says:

      Semoga Alloh memberi petunjuk kepadanya untuk kembali ke jalan-Nya

    42. sya says:

      ni la manusia dia akhir zaman..bnda2 cmni dh xeran pd mreka…jgn nnti kena bala baru nk sedar..sian mak bapak dorang..

    43. aziela says:

      ingatlah pepatah..”rumah kata pegi..kubur kata mari”..insaflah..mcm2 benda dah jadi kebelakangan nie..xkan xsedar lg kot..atau nak kena ketuk kepala br nak sedar..apa pun kubur masing2 la kan..

    44. ntah la says:

      sbgai suami bimbing la istri ke jln yg diredhai Allah.. mmg nobody perfect but try all the best untuk dptkan rmhtngga yg barakah.. ingatla hidup ni tak lama, tgh rncak mnari kat disko pn lau Allah nk ‘pnggil’ kt situ jugak la ‘abis’….

    45. kmc says:

      minum ja que….

    46. sha says:

      masyaALLAH teruknya umat islam skg ni.
      Nauzubillah..ni ka yg ptut di jadikan role model???

    47. Rosmah says:

      BETUL LAH QUE PATUT KENA TEGUR LINDA…… MINUM JGN TAK MINUM…. ISAP JGN TAK ISAP…..

    48. kaira says:

      que patut tegur linda

    49. sawaiMaling says:

      eleh..buat apa nak sorok2..nak malu2..
      minum arak dah perkara biasa bagi golongan artis sekarang nie….rokok tak yah cita ler..

      ngaku ke tak ngaku sama je….takde beza nyer..kisah tak aku.

    50. Najib says:

      Kau tak nampak ke nasi lemak 50 sen melambak kat situ…. memang buta mata dan buta hati lah ko.. org ni…..

    51. KANAFIA says:

      HUHUHUUH….penjelasan sy sunggu munafik….tak perrr dunia lepasa lah…azab kang kat kuburr..terima lah…

    52. Adeq via Facebook says:

      biasa brooo!!

    53. Mr.R says:

      Mereka berdua dah buat penjelasan. Terpulang kepada masyarakat untuk menilainya.

    54. primadona says:

      what a funny statement?

    55. selipar jepun says:

      ntah pape je…hanya memegang…
      budak xsekolah pun leh gelak bila bace statement….minum air mineral lak tu…hahhahahahah lawak ape yang nak buat….baguslah kalau xbuat….kiter orang islam..

    56. .. says:

      “mungkin saya dan que hanya memegangnya” .tak skola btol lah.baju tak cukop kain !

    57. .. says:

      bodohnye..dah buat tanak ngaku..btl lah.sape nak ngaku bile dah terberak tepi jalan kn??

    58. Nora via Facebook says:

      dh kantoi pn nk ngelak lg..ape dh..

    59. nonami says:

      nak nasi lemak…apa la maksud dia tu..

      • Najib says:

        Kau tak nampak ke nasi lemak 50 sen melambak kat situ…. memang buta mata dan hati lah ko org ni…..

    60. Mohd Nor via Facebook says:

      lumrah dunia artis…

    61. maher says:

      kawan2, jangan tuduh sebarangan, taukan apa hukum tuduh sesama Islam minum arak? Diorg bergambar depan arak tak semestinya diorg minum, lainlah kalau gambar jelas diorang tonggang!!! Ramai jer org melayu yang clubbing minum coke, orange atau mineral water. Nanti kalau u all fitnah, nak mati nanti susah, kat mana you all nak cari diorang nak mintak maaf???

      • amieamie says:

        ok la..tp bab pakaian tu..gune photoshop ke??

      • ntah says:

        memangla dosa bsr fitnah tp korg kene fikir gak. sbg org Islam kita xbleh g tempat yang penuh dan maksiat dan xbleh slhkan org kalu org kata ko minum arak sbb ko yg sedang timbulkan fitnah. kalo ko xg tmpt cmtu pastu ade arak lak, xde sape nk fitnah ko suka hati. pandai je ckp fitnah dosa tp xpk secara mendalam mmg cnru. sekadar teguran. wallahua’lam

        • atie says:

          betul kata ntah..dh masuk tmpt mksiat..arak bdosa bkn pminum nya saje woiiii… dr awal proses lg..HARAM ttp HARAM..jgn ko pmainkan hukum Allah. Ko buat dosa ko tggung jgn nk slhkn org fitnah plop. Akidah tu beb..lu bt lu tggung.

    62. kau ingt ak bodo? says:

      artis gi club..pastu x minum arak..ak rsa cm mngarut gila..nk cover pun agak2 arr..jgn ingt org bodo..tmpt maksiat cmtu..x wat bnda2 x elok..memang x mungkin..terang2 sorang satu ada gelas arak depan meja..nk cover pi gi..blah laaa..huh..tau malu..

    63. Pemerhati says:

      Ala stakat rokok biasa ja bro tp klu arak 1 titik dah 44 hari bro,pastu si bini pakai baju x ckup kain plak tu,tau la lu punya bini gebu bro.. Tp jgn di sana nanti bini tarik ke neraka jahanam sbelum ke syurga,jgn lupa tgjwb sbg sorg suami dan sorg hamba allah,ingat nak mati kita xtau bro..jd insaf2 lah..

    64. ariffudin says:

      Que, tlg pgang rokok ak jap…

    65. Ms. MAMA says:

      dasar LAK*** da dipinjamkan dunia x reti nk beringat..aku kenal ngan famili c Que ni..dapat kahwin ngan mak J…jahanam kau Que…anak jati Kulai x cam ni..tolongla muhasabah diri kau Que..sedih tgk anak peneroka g clubbing

    66. gadis says:

      elehh dan2 je rokok ngn arak org lain pnye ..law arak 2 bleh pcye lg..kalau rokok 2 x msk akal la bkn dorg pnye..confirm2 la dorang pnye ..nk tipu lg wat pe..bnde dah nmpak terang2..huh..artis propa je lebih !!!!

    67. Helmy via Facebook says:

      Kt dunia ni bole lah nk cover2…kt akhirat nnt tgk lah…

    68. mina says:

      sedih mak que tgk dia mcm tu…mudah mudahan Allah beri mereka pintu hidayah.

    69. falisha says:

      dumb and dumber!! itulah gelaran yg patut di miliki pasangan di atas..ingat manusia tak boleh nilai ke..mane betol or salah..dah terang korang pegang rokok..pas tu boleh kata org lain punya n tak isap rokok..pas tu alkohol depan mata,,,sapa tak nak??? logik la sikit statement to beb..

    70. Azizul Azrin via Facebook says:

      Memg diorg minum pn..dh msuk tmpt mcm 2 xkn xminum kot…rkyt mlysia xheran pn kalu arts mlysia mcm 2…artskn idola…

    71. Azizul Azrin via Facebook says:

      Memg diorg minum pn..dh msuk tmpt mcm 2 xkn xminum kot…rkyt mlysia xheran pn kalu arts mlysia mcm 2…artskn idola…

    72. siti says:

      what a stupid dupid answer u gave que n linda..kalau dah pakai baju yg tak serupa baju tu..tak mungkin tak inum..kalau nak tipu pun agak2 lah sikit ingat pembaca ni semua bodoh mcm awak ke..plslah…stop the stupid answer..ku blh ketawa rabak seh dgn korang punya jawapan yg super stupid

    73. ct_bodo says:

      wahai cik ct yg bodo.. ooo dosa memasing kubur memasing ..ko mampus esok2 ko merangkak sendiri ke masuk kubur…? org gak yg usung statement ko tu angkuh mcm nak membela golongan laknat artis ni… megah ambek gambar dgn arak…que ko pu satu jd suami yg dayus biar isteri pakai baju mcm x cukup kain…typical artis malaysia yg bodo!!! ,muhahahahaa

      • cik ma says:

        patutnye que ajar bininye cara islam yg sebenarnya tapi nampaknye dah terbalik que yg ikut cara kebaratan bininye. sebelum berkahwin que wajib mendalam dan pelajari selok belok tanggung jawap sebagai suami seorang islam..melayu mudah lupa…

      • ntah says:

        statement paling popular “kubur masing2″. xpe2 nnti cik ct pon bersedia la jwb cmtu bila malaikat tnye kt kubur cik ct ye. jgn lupe tau. semoga anda berbahagia hahhaha.

        • tuk says:

          tu mksud dia cik kak,malaikat 2 tnya dia,bkan tnya ang,dosa ang pn nanti ang x terjwp,ade ati nk jwap org len pnya,bila hampa dah tegur 2 kiranya dah terlepas lah,yg smpai smua kluaq psal ape,klu awk 2 bek sgt,ko ni x de kt laman ni,bek ko ngaji je siang,pgi, ptng, mlam ok.itu je,x pyh pnjng lebar

        • tuk says:

          u mmg bagus,bg jawpan kt cik ct bodoo,he…he i like.dia mmg bodo…

      • tuk says:

        so klu ko mampus agaknya ade x orng nk usung ko.ko tau ke,buruk2 mcm mne pun,even pelacur skali pun,kdg2 ade yg d trima allah,tp kdg2 ko bek or tok imam skali pun ade msk neraka,yg ko ni agknya golongn mna,ko ni yg ye nya x fhm ape org ni maksudkn,klu ko bca commnt2 ni agk melmpau,klu ye dosa pun ape hak korang smpi maki2 sgala,ko 2 dh ckp ke amal ibadt ko,ingt mati ko,bkn org len pnya mati.bodoh yg kluar kt mulut ko d pujilah ye,baguslah.plzlah

    74. Intan via Facebook says:

      Stupidnye jawapan… Mudah je nak tipu diri sendiri.

    75. CikNgah via Facebook says:

      xde pon gambor nasi lemak? air mineral? err..kat tempat tu ade jual nasi lemak eh?

    76. Azillawati via Facebook says:

      xisap rokok tapi cara pegang mcm slalu isap je…xpaham..baju dh kalah jLo…

    77. Linda via Facebook says:

      kebanyakkn artis semua mcm tu……hrp muka je cntik!!kang dh terkantoi…..kwang….kwang….kwang!!

    78. Azwana via Facebook says:

      mmmm macam2 alasan…sape nk mgaku klu buat salah…

    79. ct situ sana sini says:

      Biarlah apa orang nak buat,,dia artis atau tidak,,dia tetap MANUSIA BIASA jugak,,takkan lari dri kesalahan yg ada,everyone ada silap laa..kalau takde silap takde nya keinsafan.dosa masing2 k n kubur pun lain2.so,,tak payah cerita fasal org..diri sendiri tu tgk dulu.so,b4 nak kutuk or ngate org kan,baiklah cermin diri sndri yer..XD

      • atie says:

        sape kata kubur masing2 beb.. ko igt xbkait ker antara mnusia,ada msia yg dkeluarkn dr syurga sbb msia lain. mmg xbaik mgata tp apa patut kita bt jika ada kmungkaran @ mksiat. sme msia adlh khalifah dbumi ini. Seme kn mngingat antra lain.Bukan kubur masing2 ngang
        .. ayt ni dh xpakai lorrr.

        • tuk says:

          yelah ngok,memglah berkait,tp dosa dia 2 bersangkut ke ngn pahala ko,setakat tegur gitu je ok r,ini smua dri kitab kluar,awat ang x pnh wat dosa ke,wat smua yek yg duk maki hmun psgan ni,hmpa tgk ke diri or adik ,kakak,ke or dlm family 2 yg bagus,klu mulut mcm ang ni,aku confirm x bgus punya,ska msk campur hal org.ske bila ang p mana pun ada mata mmandag,cam 2 r depa,ak ase klu anglh yg jdi confirm teruk lah,klu bek sgt ang tukar smua manusia jd bek mcm ang,kan.apa punya tur…

    80. Aizi via Facebook says:

      Makan nasi lemak kat sana katanyer….lawak sungguh…hahaha

    81. Ct via Facebook says:

      nmpk sngt pembohong..peminat skrg x leh nk tipu2 daa.msing2 ada otak,msing2 blh pikir sndr ya…

    82. ninie032003 says:

      kami hanya bgambr je dpn arak n pgg rkok.. Xisap pn. Rkok 2 kawan sy pnye

    83. Shukri via Facebook says:

      apapun pergi ‘KETEMPAT’ tu sudah dimurkai Allah…

    84. Norfatimah via Facebook says:

      bese la…dunia artis mmg x leh d psahkan dgn arak….tp, x semue artis tu jahat….sbnarnye,yg salah dlm hal ni adelah que.sbgai ktua kuarga yg d amanah kan membimbing kuarga,die harus beri ctoh yg terbaik…

    85. Na via Facebook says:

      tlg pgg rokok org lain je..hehehe