Gosip perkahwinan Marsha hanyalah propa

Posted: 21 June 2011 at 11:12 am  

marsha kahwin
MyGosip pun terkejut dengan gosip perkahwinan Marsha Milan Londoh yang diadakan di FRIM, Kuala Lumpur pada hari ahad yang lalu… Gosip yang kami baca di Murai tu memang agak mengejutkan, takkan la Marsha kahwin senyap-senyap pula kan.. Murai juga berjaya mendapatkan penjelasan daripada Marsha mengenai gosip tu.. Nampak sangat Marsha seperti berdolak dalik mengenai status dia sekarang.. jom kita baca apa yang Marsha cakap…

“Sama ada saya kahwin atau tidak, biarlah rahsia.Kerana saya belum bersedia untuk mengumumkannya lagi. Mungkin dalam masa terdekat kalau semuanya ok, saya akan umumkannya kepada semua,”

“Memang ada perkahwinan semalam dan saya memang menghadirinya. Ianya berkonsepkan taman dan saya juga sukakan konsep sebegitu. Sudah lama saya impikan sebuah perkahwinan yang berkonsepkan sebegini. Setiap wanita pastinya mempunyai impian perkahwinan mereka sendirikan. Tapi untuk mengulas lanjut berilah masa sedikit kepada saya,”

Tapi, apa yang MyGosip tahu, Marsha ke FRIM, Kuala Lumpur tu untuk menjalani shoot untuk video clip terbaru dia untuk lagu yang bertajuk ‘Bila’..

marsha propa mengenai kahwin

MyGosip pun tak faham kenapa Marsha berdolak-dalik mengenai gosip perkahwinan dia ni.. Apa salahnya bagi tahu terus terang yang gambar tu diambil semasa pengambaran video clip lagu terbaru dia kan?.. Apa-apa pun jom kita layan gambar Marsha semasa dia menjalani pengambaran video clip terbaru beliau kat bawah ni…

gambar perkahwinan marsha

marsha milan londoh kahwin

gambar marsha kahwin

video clip marsha bila

marsha kahwin di pengambaran bila

bila marsha kahwin
Sumber Gosip: Murai, Gambar: Alibi Music

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    27 Responses to “Gosip perkahwinan Marsha hanyalah propa”
    1. penasihat says:

      MESTILAH PAKWE DIA YG NAK KAWIN NGN HANTU KUM KUM KUM……

    2. shasha says:

      betoi tu biarlah rahsia…kite semua jgn ikut

      campor

    3. abg joe says:

      sape yg ndak kawin ngan antu kum-kum? bagi free pun aku nak.PUlOK DOH!

    4. faizal says:

      pa kata ta urang ya…

    5. Lysa says:

      agak2 leh ckp marsha publisiti murahan…tak bek oh ckp kat org g2

    6. nia says:

      taw xpe…memg publisiti mrahan minah nie..

    7. dewi89 says:

      mungkin marsha ta paham soalan kot.. heheh

    8. Chibi says:

      publisiti murahan

    9. razak says:

      ker marsha ni kawin dgn suami org kot..
      tu yg dia tak nak bgtau..

    10. mael lambung says:

      publisiti murahan, mcm org dia jugak!

    11. hantu says:

      LOVE U LAH MARSHA……..
      SWEET…………

    12. hantu says:

      LOVE U LAH MARSHA……..
      SWEET…………

    13. Alahai Marsha.. Kalau betul kahwin, ape salahnye gitau. Bukan benda tak baik awak buat. Ape pon, comel la Marsha :)

    14. LUNCAI says:

      Gua pun tak kesah….
      Lantaklah……..

    15. Rahman says:

      ADA AKU KESAH…..!!!

    16. Rohaizad says:

      harap Marsha jgn buat lagi.. kesian wartawan..

    17. syafiera fara says:

      gilerrr xsuka btol lah..

    18. mama_jarum says:

      ni si kudin ni g satu hal..ntah2 ko yg meroyan x tentu pasal.Hammmmpehhhhh..!

    19. mama_jarum says:

      tu ar…dorg ni tau ckp jk..lau ok sgt npa x jadik artis jerw…?ntah2 lau korg yg jadik artis org kenal pn tidak.nk jdik suam pn x dpat,Lu pikir ar sendiri brother,

    20. wakpehal_ says:

      alohai dush bila masa pula marsha ckp ‘ya saya mmg da kwin..?’ko ni reti baca ker…?kalo iya pn x minat kt marsha x pyah blebihan k..jgn bg kmen yg ntah apa2 ntah.suka hati dia la nk jd suamka,panaska,taupn mltop skalipn yg korg busybody ni apehal..?

    21. kudiin says:

      hahahaha.. nampak sgt gila publisiti marsha ni… artis dh suam2 kuku memang la meroyan mcm tu.. adoi.. kesian..

    22. dush! says:

      aduhh…kalo ye pun x yah la ckp kt media ‘ya,saya memang da kawin’…jgn la nmpk sngt cari publisiti murahan.

    23. dunia_vs_Glamour says:

      marsha ada hak ckp cm tu…kita ni sbgai pminat knala skong dia.kalo yg x minat ngn marsha pn,toksah la ckp yg bkn2.dia ada alsn sndri npa ckp cm tu.apa2 pn,smga bjaya marsha.awk artis yg berkaliber………Gud luck.

    24. ellen says:

      wah…video klip rupanya…mohon izin share pic ni ya..thks

    25. SHIRONAKAMURA says:

      biase la tu….kne pnskn ckit…bru sedp…

    26. jad says:

      sajer jer nak naik kan namer blik…dah suam kata orang…busan jer

    27. Grunge89 says:

      MArsha khawin dgn business bjaya 2 kha?? tp 0k jga 2. .