kisah sedih percintaan diantara Leez AF4 dan Zizan

Posted: 2 March 2010 at 11:28 am  

gambar leez afTerharu juga MyGosip dengan cerita sedih yang melanda kisah percintaan diantara Leez AF4 dengan Zizan Raja Lawak ni… Menurut Leez, sampai ke hari ini Lezz tidak tahu kenapa Zizan secara tiba-tiba meninggalkanya begitu sahaja tanpa sebarang sebab.. Ibarat di gantung tak bertali la ni.. Walaupun cerita ini berlaku sudah lama tetapi menurut Lezz, dia mengambil masa setahun untuk melupakan kisah percintaannya bersama zizan…

Jom kita baca luahan hati Leez ni…

“Terus-terang saya katakan saya sendiri tidak tahu apakah punca sebenar di sebalik perpisahan saya dengan Zizan. Dia tinggalkan saya begitu saja tanpa menjelaskan apa-apa. Sampai saat ini pun, saya masih tidak tahu sebabnya.

“Tapi apa yang boleh saya katakan di sini, populariti mungkin boleh mengubah segala-galanya. Saya terima. Awalnya agak sukar jugak untuk saya terima hakikat tersebut”

“Malah, hampir setahun lamanya saya terpaksa ambil kekuatan untuk meneruskan semula kehidupan seperti biasa. Syukurlah kerana saya sentiasa dikelilingi keluarga dan kawan-kawan. Mereka cukup memahami situasi saya serta banyak memberi kekuatan untuk saya,” (murai)

Leez juga kata disebabkan peristiwa itu la dia susah untuk bercinta lagi dan lebih selesa untuk terus single..

TETAPI.. Selepas MyGosip selongkar punya selongkar, mungkin lelaki dibawah ni adalah teman lelaki Leez yang terbaru dan dikatakan sekarang mereka tengah hangat bercinta.. Wah, Teman lelaki baru dia pun ada iras-iras Zizan jugak la..
leez af4 dengan teman lelaki baru

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    22 Responses to “kisah sedih percintaan diantara Leez AF4 dan Zizan”
    1. cik lyna says:

      bersabarlah :)

    2. adib says:

      zizan daebak !!!!!

    3. eira says:

      sbarlah kak leez…prcntaan arts mmg bnyk dugaanya…:(

    4. DaringAbis says:

      smoga berbahagia dgn bf baru, dan kekal hgg akhir hayat…cewahh…zizan tu usah dikenang lg, buang jauh2, kalau dia nak balik kat awk pon, tendang dia mcm bola heh hahaha padan muka zizan

    5. weda says:

      the real painful goodbyes are those left unsaid and unexplained. senasib ah kite leez :P

    6. NysaSarah says:

      erm, mesti ade sebab kenapa di tingglkan? tak akan sajer2. :x ermmm!

    7. Ros sweet says:

      sbar je la kak leez…akak akn dpat yg lg bek kot…ni cmua ujian

    8. bunga says:

      zizan ni bleh tahan gak ek..suma awek yg dia sapu cantik2 tu…ensem gakbf baru lezz ni…pe2 pun smoga bahagia..

    9. akus says:

      patah tumbuh hilng bergnti..itulh pepth org dulu2..skrg dh msuk abad kini versi millineum

    10. nana says:

      dui,.,zizan pya arh cantik couple moe.,.mw gk cari lain,,eshhh,.,menyampah deh gua,.,ma zizan

    11. En Kudin Kudut says:

      Sama je mereka ber2 ni! Liz mula cari Bf popular then lps jd batu loncatan cari orang kaya

    12. kery says:

      rasa leez sorg skit..

    13. sakurahana says:

      saya minat zizan n mawi tapi perangai dua-dua sebijik..asalnya sebelum jd artis berjanji bagai nak rak nak sehidup semati..tapi akhirnya seluruh malaysia dah kenal terus buat-buat tak mengaku pernah bercinta..jauhi lelaki yang ada hati jadi artis..

    14. umik says:

      biasalah artis..bercinta ke berkahwin ke..ibarat menukar baju..ape nak jadi..

    15. adda says:

      cam zizan tu tak yah lah leez banyak yg lebih bekualiti dari dia tu…

    16. Amoy says:

      papepon sabar jelarr..

    17. Riana says:

      Tak pa Leez mungkin zizan bukan jodoh mu….. banyak lagi lelaki yg hebat dimuka bumi ini, bukan zizan seorg je…..

    18. mat jebon says:

      hehe dak laki tuh dak ganu gak..name debek..(pggln manja)..akak dier dgr kate penah gk kapel ngn zizan RL tuh..huk2 pelik n mnarik citer neh