Linda Jasmine selamat melahirkan anak perempuan Que Haidar

Posted: 28 October 2009 at 3:17 pm  

Linda Jasmine selamat melahirkan anak perempuan Que Haidar
Taniah buat Linda Jasmine dan Que Haidar kerana baru sahaja menimang cahaya mata pertama daripada hasil perkahwinan mereka berdua. Linda Jasmine yang selamat melahirkan anak perempuan secara pembedahan pada pukul 2 petang 27.10.2009 di hospital Gleaneagles, Ampang semalam. anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine yang seberat 3kg itu diberi nama Tengku Ratu Haidar.

update

untuk melihat gambar penuh anak que haidar dan linda jasmine yang baru click sini

“Semasa menemaninya bersalin, perasaan saya bercampur-baur…gembira, tak sabar, teruja serta takut. Walaupun saya takut dengan darah, saya kuatkan juga semangat untuk terus berada di situ sampai Linda selesai bersalin.

“Alhamdulillah, semuanya selamat. Cuma Linda kurang sihat dan demam selepas bersalin kesan daripada pembedahan tersebut kerana dia alah pada ubat-ubatan,” katanya yang berehat sementara daripada lakonan demi menjaga Linda dan anaknya itu.

Que Haidar agak teruja menyambut anak pertamanya, selain Tengku Ratu Haidar, Que Haidar juga mempunyai anak tiri iaitu Qalif Khan yang juga anak kandung pertama Linda Jasmin dengan suami sebelumnya.

Buat masa sekarang, gambar anak Que Haidar dan Linda Jasmine belum lagi disiarkan di media. kerana bagi Que, buat masa sekarang bukan waktu yang sesuai untuk membenarkan pihak media mengambil gambar anaknya. jadi kita tunggu jer la bila Que dan linda dah bersedia nanti.. pasti ramai yang tak sabar nak tengok gambar anak Que Haidar dan Linda Jasmine kan, mesti cute…

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    27 Responses to “Linda Jasmine selamat melahirkan anak perempuan Que Haidar”
    1. zara says:

      mesti comel an

    2. putri aurora says:

      semoga berbahagia perhubungan diantara que haidar & isteri … sayangilah anak-anak seperti anda menyayangi dirimu itu….

    3. nurul says:

      lau ratu dh sebesar nnti msti lawa kan mcm mama dye lawa,cun@cntik…

    4. nurul says:

      anak que haidar@linda mng comel…mng patuh diberi brnama RATU…mng kena dgn wajah cmelnya…dan cute…
      smoga anak que@linda akan mmbawa sinar di dlm keluarga que haidar….

    5. alya says:

      anak que dan linda mesti cun dah besar nanti..

    6. Cala lah Que…Bila dtg Brunei?

    7. Shinichi says:

      Tahniah…! Semoga anak yg ketiga ke?

    8. virus_nyot2 says:

      sowy 2 say ar que……….moge ank 2 jd ank2 y slehah…amin…..

    9. virus_nyot2 says:

      kite sbgai owg islam x ptt tunjuk2 tetek 2….da londeh da pown law still tegang naik stim jgk…nk tgk ank ble besr cm 2 jgk ke…..que oit………da ajk owg agame lain masuk islam 2….pandai2 la didik bini 2…..x cukup ke dose sowg2 slme ni nk kne tnggung…ni nk tnggung dose bini 2 plok….astagfirullahalazim…..

    10. BEB says:

      SESUAI LA Q PUN MUDA EVOUK SO SAMA2 PADAN LA..MORDEN MALAY MAA…

    11. SOLEHA says:

      ya ALLAH gambar di ats pakain yg di pkai olrh linda tanpa memakai bra!! jzt span bra sedia ada di bju,ha que tangung la dosa istri mu itu..setiap mata lelaki yg memandang,setiap itu la dosa yg nk d tangungggggg….

    12. Anonymous says:

      biLa nk bg tGk baby Que?tringin sgk tgk:-).
      mesti cute sgt.mak mcm org putih,,ayah pla cam cina:-)

    13. Anonymous says:

      tetek pink!

    14. belle says:

      nama anak nk gempak je..ratu..asal tak permaisuri ke,puteri kayangan ke??heheh..lantak la kn ank depa..mesti comey..

    15. Anonymous says:

      ala…minat gler2 kat que..huhuuu

    16. harayan says:

      tahniah untuk korg berdua…
      bile bk letak pic baby??
      kami teringin nk tgk…..

    17. Anonymous says:

      ko tu jeles. nama tu simbolik lah, biar lah pada dia anak dia tu ratu kat hati dia

    18. Anonymous says:

      peliknya nama…macam takde nama lain je..

    19. zai says:

      sexy glerrrrr~*_*

    20. Anonymous says:

      mesti tomey anak diorg kan..mummy mix omputeh daddy chinese look…

    21. tikahh says:

      tetek nk kemane ? nk tunjuk kt org ramai ke

    22. nurlityana afiqqah says:

      knpe dia seksi sgt ? dea islam kn . knpe artis xsuke pkai tudung? sebab x glam kee ?

    23. Anonymous says:

      tahniah
      dekat dgn birthday saya yang jatuh hari ini
      29/10
      mesti comel sangat2 anak dia
      best dapat org baru ini

    24. Anonymous says:

      tahniah…
      mesti comel
      semoga semua sihat2 sahaja
      amin

    25. Anonymous says:

      mesti cute anak dia.. biasa ar anak campuran nih..

    26. dila says:

      waaa… nak tengok gambar anak diaa… mesti kiut macam jasmin..