Neelofa dan Anugerah Artis Paling Seksi di ABPBH ke-25

Posted: 10 April 2012 at 12:42 pm  

neelofa seksi di abpbh 2011 ke-25
Tahniah Neelofa kerana telah berjaya memegang title untuk anugerah artis paling seksi di ABPBH yang ke-25 baru-baru ni.. Tapi korang semua jangan salah faham.. Anugerah tu takde dipertandingkan pun di ABPBH tu, cuma MyGosip rasa anugerah ni patut diberikan pada Neelofa.. iya la, dia dah makeup cantik-cantik pakai baju lawa-lawa tapi tak menang sebarang anugerah pun kan.. jadi tak salah rasanya kami anugerahkan Neelofa dengan anugerah artis paling seksi di malam ABPBH tu..

Sekurang-kurangnya terubat juga peminat Neelofa apabila artis kesayangan mereka ni tak berjaya merangkul anugerah artis baru wanita popular tu kan.. MyGosip rasa Neelofa lah artis yang paling layak menerima title ni.. apa pendapat korang?

neelofa seksi di anugerah bintang popular berita harian 2011 ke-25

neelofa di abpbh 2011

neelofa cantik di abpbh 2011

neelofa di abpbh 25

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    51 Responses to “Neelofa dan Anugerah Artis Paling Seksi di ABPBH ke-25”
    1. pecinta neelofa says:

      mmg bodo sume y kutuk lofa 2..suke ati dy la idup dy,dose dy…korang kutuk dy bkn sakit pn. nasihat skali pn bknnye dgr pn…y pling bodo nye, kutuk bkn main..tapi ade aty nk isap tetek dy…poorraahh!!!

    2. yaya says:

      nape la artis selalu saja pakai kain x cukup hingga menampakkan sebahagian body yang tak sepatutnya ditunjukkan. yang kain labuh sampai kena ada orang tolong pegang…di dada x cukup pulak kainnya…

    3. mentaripagi says:

      how is it lofa tunjung cleavage dilabel sexy tetapi nabila pakai bikini dilabel sundal plak?

      • WHATZ MY NAME? says:

        beza nya sebab NI LOPAH cantik… BABI LA tuh hitam melegam macam org minyak…buruk ya’ll..mcm hindu wakakakakakakaka!!

      • WHATZ MY NAME? says:

        neelofa xpe lah putih..betulkan semua awwww awww!! ni dah la hitam muka cam pelarian afrika mane ntah..hak3!! mcm sundal paria…..ishhh loya tekak aku…at least tengok (. Y .) neelofa kenyang jugak perut aku.. xmakan setahun pun xpe…hakhakhak!!!!

      • anbie says:

        xda beza nilopah ngan nabila.. Sma2 tunj0k b0dy p xda smpi internati0nal c0mment anda itu.. Artis tiada kelebihan.. Dh pergi umrah ka belum ka janji nama melet0p.. Biar pun pkra kecik jd besar

    4. Iza says:

      Kesian sangat2 kat bakal suami minah ni….pasai apa orang lain dah nampak separuh daripada body dia…esok2 suami dah x benda nak tengok lagi …kenapa x londehkan jer baju tu sampai nampak puting tu…ishhhh
      kalau aku lelaki x mau aku jadikan pompuan macam ni jadi isteri….malu lah weiiiiiii

    5. bungaEmas says:

      bertaubat wahai insan bernama neelofa..kesian kat mak bapak ko yg xtertanggung dosa yg engkau buat..mak bapak mengharapkan anak untuk tolong mereka di akhirat, tp klu gni gamaknya nk tolong cmne?? nauzubillahiminzalik…

    6. kaki komen says:

      terbaik

    7. Bazooka says:

      nape la artis2 malaysia ni ske tunjuk kopek??? murah sgt ke nilai artis kite ni……agak nye lg sikit kain kt bdn mrk lg bangga diri mrk….sume artis kite cultural shock…

    8. torex says:

      Msih blum trlmbt..bertaubat la kamoo..sesungguhnye ajal dtg anytime..get ready ya..

    9. beepp says:

      besar sangat ke boob dia tu? setakat B cup, tak yah citer la…huh!dasar artis…artis ok..kalu anak seni lagi suci!

    10. atirah says:

      berubahlah..org perempuan tgok pun segan..ini kan pula org lelaki.masih belum terlambat untuk u berubah..semua manusia wat kesilapan n u all guys supposedly support her to change for the better, not to condemn her ok..

    11. kesian! bakat hanya sebesar TETEK!:’(

    12. che pik says:

      ramai2 kita hisap tetek neelofa sampai dia climax

    13. Aronznes says:

      syg nye dgn harta yg ada..buah dada dtayang22…malulah skit..

    14. dian says:

      artis katakan mestilah nk glamour klu tak bukan artis namanya,tpi sampi npk tut………….. tak elok le .

    15. sherry says:

      nak popular cara begini ke hairan artis sekarang senang pos dada

    16. aizzah says:

      neelofa…nama cantik tapi yang tengah tuhh x yah tunjuk sangat…haram…..ixara lagi cantik…….

    17. michiduff says:

      cantek je gown dia… :)

    18. anynomous says:

      hye cik neelofaa. cuba awak bayang.. ye.. dari hati ke jiwa lah.. andainya ditakdirkan esok lusa awak meninggalkan dunia ni. Macam mana ye gambar2 ni ditambah lagi dengan semua mata yang dah memandang awak ketika memakai baju ini. Ingatlah. Ajal maut kita tak tahu bila. sama2 muhasabah diri. :)

      • AIZZAH says:

        ORANG KALO DA X LEH TERIMA NASIHAT DA X LEH KATA APA DA…NAK DENGAR ATAUPUN X, LANTAKKAN AJER….

        • abeymusayey says:

          seksi smpai ble….wat maluborg kg…dosa anak yg seksi ni mak ayah nk menanggung..ckup2 la nk bgi anugerah ponnnnnnn……t TER ramai lak artis yg nk bg mak ayah dosa free……

    19. WoW says:

      U r beautiful…neelofa I like..

    20. Pengkritik terhormat says:

      Pakaian ni x sesuai utk artis Malaysia…. This is not Hollywood, ok !!

    21. jantan says:

      tetek besar,tapi sayang bakat kau tak besar pun..ish2 dah2 la tu neelofa

    22. rasyid says:

      masih belum berakhir… kesilapan boleh diperbaiki .

    23. alam maya says:

      satu bende jer terlintas dlm pale otak ni ble tgk anugerah hebat sgt nie…”xmalu ker dpt anugerah cmni???”

    24. ipap says:

      baguh idea tu…stujuuuuuuuuuuuuuuu…

    25. aman says:

      Aduh bguh gak..klu dpat kak kawe ke…lego kawe..duk kato kak orge diri kito x tentu kalu lg..orge Islam x kato kak orge…hehe pk..pklah..anok-anok..

    26. labula says:

      mangkok ni lau bleh celah kankang pun dia nk tunjuk free

    27. miafarid says:

      Ish3….buat malu org kelantan jer kau ni…..haih…

    28. amin says:

      sejak p intrbiu amalina la ni jadi camni…kesian…berubahla wahai manusia…berubah la untuk kebaikan diri & umat sekeliling

    29. amiegos says:

      mereka2 ini telah jauh tersasar dari landasan agama islam…bantulah mereka kembali ke jalan yang benar

    30. juwita says:

      Neelofa ni je ke yg nampak seksi?????fasha sanda yg tiap2 tahun seksi xnampak dah ke? apadaaaa…pe pun neelofa ni memang cantik dah iras artis bollywood dah aishawarai muahhhh

      • amira says:

        bosan la kalau tiap2 tahun fasha yg pegang title tu.. bg la artis baru plak.. hahahaha neelofa mmg terbaekk!!!

    31. jojojojo says:

      menang anugerah artis paling seksi atau menang tiket ke neraka sambil payudaranya digantung?

    32. juri awam says:

      geli betul tgk minah ni!tergedik2 nk tayang lurah dendam..wat malu negeri islam tu je…padan muka ko x menang!tasha shela menang layak sgt menang n jauh lebih cntik dr muke ko!bakat x seberapa pun..gedik je lebih!

    33. labula says:

      lahir kat negeri serambi mekah, tp pakaian mcm cipan hahaha

    34. ww says:

      ni sorang lagi… perasan x abis2…
      baru setaun jagung… nak kejar glamour cepat la tuh… kenduri badan ..hahahah

    35. labula says:

      kesian lak skali tgok, agak2 la nanti, umo dia dah 60 dia pakai mcm ni gak ke tak, ke dia pk dia tk tua kot.

    36. labula says:

      elok gak baju dia ni pakaikan semasa dia dikafankan, takyah pakaikan dgn kain kafan, pakaikan baju ni je, kan elok, buat bukti atas dunia, senang seket malaikat nak palu bagi terpelosok dalam 7lapis bumi.

    37. trojen says:

      rasa2 nya artis paling bodoh lagi sesuai

    38. nurul izzah says:

      pada malam ABPBH artis paling cntik ialah:kak neelofa,kak fazura,dato siti nur haliza,kak shila,kak ziana,kak yana,kak erra,kak nabila,kak salma,kak shiha,kak maya,kak lisa? sye teringin nk jumpe artis yg ade dlm nme yg sye tulis nie sume nie artis favourite sye?sye nk sngt jumpe artis2 nie? n sy elupe nk detak nme kak intan,sye pon nk jumpe kak intan ladyana,sye nk sngt jumpe artis artis nie

      • kucing says:

        org yg dok kampung jer kecoh nk jupe artis..org dok kl xkesah pon..xheran lansung…sahizy sam lalu depan pon xheran..awal, scha…hujan..que haidar dgn linda jasmin dok pilih baju skali dgn kita… sebut je artis mn.. hebat sgt ke artis? sori ye sy xhina org kpg sbb sy pon asal kpg dok kl skrg…bertaubatlah….

        • WooHoo!!! says:

          Mmg pon!! Xdenye nk heran lah klo artis lalu dpan mata!! Ac mizal, alyah, remy ishak lalu dpan mta xde aq tkinja2 nk g jumpa diorg pon.. Klo si neelofa ni ade dpan aq pon aq wt dunno je.. Dye bknnye erra fazira ke, dato ct ke, nasha aziz ke!! Biasa2 je aq tgk dye ni.. Lgpon diorg ni pon manusia biasa je pon. So xde la nk impress sgt2 klo jmpa dpn mata pon. Owg2 kl xkisah dh artis2 ni..

    39. nurul izzah says:

      kak neelofa memang seksi dan cntik,patutnye artis baru kak neelofa la yg patut menang ABPBH tu bkn kan tasha…….huhuuhuuhuu

    40. nasir iqbal says:

      Aku rasa kita orang melayu dah pandai menilai dan membezakan cara berpakaian yang dilarang oleh agama.so berubahlah sebelum Allah mengubah alam ini?///

    41. lubang jubo says:

      blagak cm diva……cm nie ke nak jd ikon budak2 melayu….haaatuuiihh…

    42. amy says:

      bakat takde la menonjol sgt.. tp benda lain yg menonjol.. apa kes?

    43. mek says:

      diva la kononnya tuh.phuiii!!!