Nora Danish seksi berhibur di club

Posted: 3 June 2009 at 2:59 pm  

nora danish seksi berhibur di club

wah!! kemain seronok lagi janda hotz kita ni kan hahahaha.. Nora Danish memang berhak untuk bersuka ria macam ni setelah bermacam-macam dugaan yang dia tempuhi sebelum ni..

dengar cerita sekarang Nora Danish dah turun padang balik.. waa.. bagus la, setelah lama bercuti sekrang Nora Danish nak mulakan karier balik.. ye la, sekarang Nora Danish dah jadi ibu tunggal.. kena la berkerja keras nak tampung keluarga.. hehehe..

Nora Danish memang seksi dalam gambar ni.. MyGosip harap Nora Danish jaga la penampilan dan aktiviti sosial.. sebab sekarang Nora Danish bukan lagi anak dara seperti dulu.. tapi dah pun bergelar janda dan yang paling penting dah pun bergelar seorang ibu.. apa-apa pun jom kita layan gambar Nora Danish berhibur ni…

nora danish seksi berhibur di club

nora danish seksi clubing

nora danish seksi clubing

nora danish seksi berhibur di club

nora danish seksi clubing di club

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    39 Responses to “Nora Danish seksi berhibur di club”
    1. amy says:

      Tak semestinya pompuan yang kaki clubbing tu buruk sangat. Yang Pakai tudung tapi buang anak lagi teruk :DDDDDD

    2. kapok says:

      berhak bersuka ria kt clubbing sebab stress??haha
      bwk pi masjid la

    3. HunnyElyshaa says:

      hyee noraa , lupe diri ke , g club plak smyg lupee .. :amazed:

    4. kilik says:

      janda hot,minah clubbing jugak nie.

    5. el says:

      die kan lawa…

    6. ida says:

      nmpk cm skeping sbb dia xpakai bra..buah dia kn dh londeh sbb 2 nmpak rata…

    7. Doggessn says:

      Nora cam tiang sekeping…dada pun boeing 747 bole landing..stim lagi kwn dia paling kiri dlm gambar ke 4…tu baru sexyyy mama

    8. cannabies says:

      hmmm..ni yg ad dlm pic..yg xd dlm pic x taw plak gyer per die pose…ni la realiti dunia..manusia cnderung kearah hiburan..sdey bler dipkir kan..T_T..

    9. sarra says:

      die bhak utk bt seme tu,kaki die dh x terikat lg

    10. no'one says:

      ini semua wanita yg kesepian mencari hiburan..cian…

    11. nina says:

      yg penting die CANTEK ok ! :D

    12. sayatasha says:

      biarlah…yg penting die taw lg jage kelakuan…at least die x berbikini pown…

    13. ibu misali says:

      nora gatal gelenya :P :P

    14. gena says:

      2×5 dgn fasha sanda gak… :P

    15. QiaraQusut says:

      urm,.,,lbey kurg fasha je…

    16. eagle says:

      tak tau nak kata apa perumpuan zaman sekarang,tak leh nak nilai yang mana perempuan yg mana betina.buka mata tanya lah iman sendiri.camana lah anak kat umah ibu kat kelab disco,sian anak ingat kan ibunya cari rezeki.tapi…… :)

    17. FATIHA says:

      KAK NORA, WHY YOU SO SEXY GIRL? :amazed:

    18. syakilla says:

      kak nora,whtever dress u wear,u r alwys beautful larr..

    19. kote says:

      saya syok tengok nora seksi kalu boleh saya nk tengok nora bogel
      :D

      • mohamed syabeel says:

        ape lah gadis saman sekarang macam-macam nak kata islam. islam nak kata cirstian tak sedih betol lah

    20. mizz says:

      ishh2….. :P

    21. ida manis says:

      lahai……..teruk juga perangai budak ini………..sabar ajelah…….

    22. loserrr says:

      wahh kemain lagi…anak kat rumah sapa jaga???

    23. i l u says:

      saya bakal suami nora

    24. i l u says:

      saya suka nora danish

    25. i l u says:

      awak begitu seksi

    26. nor says:

      inilah dunia nak kiamat namanya.manusia sekarang dah tak tahu yang mana satu islam dan kafir.pakaian sama.ingatkan kristian rupanya islam.biasalah islam pada nama.semoga allah bukakan pintu hati mereka2 tersebut.amin…

    27. SHELA says:

      X PRLU NAK BNDING2 KN ORG, CZ DYE RSE DYE HAPPPY CAM 2 KN, SO X LEH WAT APE LOR….KTE CME BLEH TGK N TAKE A LSSON DR FNOMENA 2….

    28. SHELA says:

      if u thnk wat u did was rite so jaz go on!! but rmmber evry sngle thing dad hve u done will repay by HIM

    29. abdul rashid says:

      makin janda,makin lawa…..

    30. hafisza says:

      Chumil…chumil sgt… ^^

    31. Anonymous says:

      cubalah jadi macam siti..
      taw adat melayu…
      artis mcm nie kejap jer..
      dh tua nnt bukan laku pon..

    32. pau pah says:

      ingat lawa ka

    33. rahsia says:

      sexy kot