Penjelasan Nurul Ain Nordin mengenai gambar seksinya

Posted: 9 May 2011 at 8:55 am  

Baru-baru ni kecoh mengenai seorang pelakon baru, Nurul Ain Nordin yang bergambar dalam keadaan berkemban yang agak menghairahkan untuk filem Suatu Malam Kubur Berasap, tersebar diinternet… Menurut Nurul Ain, gambar tu tak sepatutnya tersebar kerana dalam persetujuan gambar tersebut perlu diedit dahulu sebelum ianya digunakan bagi tujuan promosi.. Nurul Ain juga meminta maaf jika gambar tersebut menyinggung perasaan mana-mana pihak.. Jom kita baca penjelasan Nurul Ain melalui blognya..

“Ain mintak maaf kalau gambar tersebut menyinggung perasaan sesiapa. ain tau ain bersalah…. tapi percayalah fotoshoot tersebut dilakukan secara tertutup oleh semua pelakon dan beberapa krew yang terlibat untuk fotoshoot poster filem tersebut, tetapi itu bukanlah final product dia. gambar tersebut hanya sparuh sahaja,seperti yang dipersetujui… dan di edit oleh mereka di bahagian graphic untuk tambahkan di hujungnya, bawah sket dari pinggang dan kebawah dengan akar, kurap, kudis, panau untuk memberikan kesan hantu yang muncul tetapi lain gambar yang tersebar.”

“Gambar seperti yang dipersetujui untuk final product filem SUATU MALAM KUBUR BERASAP ini sudahpun mendapat persetujuan dari pihak-pihak tertentu untuk pelepasan.. di laman web rasmi SUATU MALAM KUBUR BERASAP ada gambar ain. itulah final product sebenarnya…. apa pun ain cakap, kalau dalam hati korang dah rasa ain jahat, ain buruk, ain itu, ain ini…. ain xleh buat papelah ye… maafkan ain.”

Nurul Ain sudah pun meminta maaf diatas tersebarnya gambar seksi dia tu.. Jadi sama-sama la kita maafkan dia.. MyGosip harap benda macam ni tidak akan berulang lagi selepas ini.. Apa-apa pun, Jom kita layan gambar seksi Nurul Ain yang mencentuskan kontroversi kat bawah ni…

gambar Nurul Ain Nordin seksi berkemban

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    147 Responses to “Penjelasan Nurul Ain Nordin mengenai gambar seksinya”
    1. mentaripagi says:

      mana tak kubur berasap tengok gambar dia ni…hahah

    2. kiut says:

      hah..ni lg seksi dr marsha london or stacy….artis islam tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…hihi..fikir2kanlahhh..jgn mrhhh

    3. ikasca says:

      anda sepatutnye pandai jage diri anda sendiri..rasenye nak berfoto shoot pon agaklah siket ni dah mcm nak tanggal semua je…

    4. awam says:

      la’ilahailawah,ini negara islam cik kak oi?????? buruk akibat kelak berkelakuan mcm ny,terbeliak mata lelaki tingok tu!!! kna kutok pulak tu
      ……………

    5. lelaki says:

      kepada anak gadis yang membaca komen diatas anggaplah ia satu cemuhan yang pahit terpaksa ditangung oleh keluarga si gadis jika seseorag gadis gagal menjaga kehormatanya sebagai seorang islam,bepunca dari 50% lekaki yang tidak ada kesunguhan memiliki hanya skadar ingin mencuba sigadis yang lawa…..

    6. FIZZ says:

      MINTAK AMPUN PADA TUHAN TULAH SEBAIK2NYA…EMMM MANUSIA AKHIR ZAMAN…TERLALU JELAS KIAMAT MAKIN HAMPIR..CEPAT2LA TOBAT..

    7. labula says:

      nak komen pe, takut lgi la jauh, kulit dia kan kalis api neraka, kaki dia kebal untuk meniti titian siratulmustakim, tekak dia tak gentar klu minum air api neraka, sbb tu dia tak takut, tahniah.. kekalkan kekebalan anda.

    8. adyputra says:

      artis ohh artis……….sedarlah kite semua hnya menumpg aje dibumi nie……insaflah sblm terlmbt……..

    9. Aiemirul says:

      bila dah akhir zaman,manusia tak tahu malu,pentingkan diri sendiri,,mengejar kedunian,,drpd bekalan utk akhirat..,, YA ALLAH ampunilah dosa hamba2 MU ini,,,

    10. Harimau Jadian says:

      apee nk jadi melayu skrng.nk kte islm,nma dh islam nk kte kfir errmm.dua-2 agma buleh sumbt kn.dengr kte director tu lgi hasil dri dengr perintah tuhan. jhanam laa kau.(mati nerka) sumbt semuaa.haram

    11. MyKeyPad says:

      Bodynya mantap ! ! Hahaha ! !

    12. Salleh says:

      susah nak clear dosa kalau dah jadi macam nie..dah masuk facebook, masuk internet,tu x kira ada yang save utk bagi naikkan berahi. berjuta orang tengok woo..walau dh insaf, dosa still berjalan setiap saat. walau dah mati dlm kubur, dosa kt dunia tetap berjalan jugak selain orang google gambar ko..astagfirullah..fikirlah dulu sebelum buat apa2.hidup bukan hanya kt dunia.

    13. lalan says:

      kembalilah kepada jalan yang benar…

    14. whatever says:

      he eh, awat x bogel jer trus? Kan senang? X yah nak pegang2 kain batik tu..

    15. Jerung Wayang says:

      Ain nak bogel ? Aiman tak kisah !

    16. amin says:

      untnglah spe yg dpt mek gmbar die time tu,,dpt tgok lurah bontot die,,

    17. ado says:

      eii kalau aku gigit kelentit dia tak tau la macam mana. msti dia mgeliat punya…

    18. Air pepek bauh says:

      huhuhuhu

    19. lac says:

      bodohnya..anak sapa la ni..

    20. iskandar says:

      xpyh la nk komen mcm2….dah bka tu bka jer la…y dah bka bkn blh nk ttp blk pun…so trima jer la ape y dikatakan org ok….

    21. ridak says:

      telanjang terus lagi baik

    22. king says:

      alaaaa biasa lah bosia dah jadi artis…dia ni bekas bosia..tu yg berani dedah tuboh badan,tunang dia pun tak kisah dia dedah tuboh,klu jumpa dia ckp minta maaf tapi dlm hati dia ckp pegi lah mampus kubur lain2.

    23. red devil says:

      2 seringgit,2 seringgit

    24. red devil says:

      Buat buka buka buka
      Kalau cantik tak apa
      Janganlah buat lupa
      dosa dan pahala

    25. kamarul arifin says:

      kalau nak tayang sangat, bogel je la terus mengadap depan ke kangkang ke…alang2 dah murah, biar cheap sale terus

    26. Arie says:

      Apa la artis je tak guna bagus sekali bngel

    27. Pengkritik terhormat says:

      Perempuan murahan !!!!

    28. abdul wahub says:

      MASYAALLAH !!!! ARTIS HINGUSAN NI DAH BERANI TAYANG BODY..SEMOGA NERAKA MENANTI ANDA NURUL AIN .amin

    29. kepala tooot.... says:

      berani x btempat

    30. mr z says:

      biarlah ok apa ada artis mcm ni.berani..

    31. kepala tooot.... says:

      bodoh nk mmpus puihh… nk jd mcm pelakun holywood konon puiih..

    32. x lawa says:

      kesian dia kena kutuk.. lagi malang mak ayah dia sebab dapat anak yang tidak mampu mendoakan kebahagian mereka apabila mereka tiada kelak.. didoakan agar pintu hatinya terbuka untuk menerima hidayah biarpun kutahu selalunya artis tidak begitu mudah untuk berubah.. peach!

    33. azi arguilera says:

      EMMM..as women i tutut malu jg tgk die berani mendedahkan bdan nye pd org lain..sedgkn klu bapak sendri pn aku malu..jgn minta maaf pd kami..minta maaf pd Pencipta mu

    34. apa celop? says:

      aku tak tau nak ckp apa dah.. tolong lah Finas!! banned semua artis2 perempuan yang tak de maruah diri ni bergambo separuh bogel ni!! makin lama makin teruk artis malaysia ni.. ingat ni negara kapir ke??

    35. issbella says:

      sme jgk r dgn ntah pae say..first tngk..masya-Allah..nauzubikaminzalik..

    36. issbella says:

      tak tau nak cakap ape..dah paham sangat dengan dunia zaman skang..

    37. penasihat says:

      mesti punggung dah nmpk tp x bagi nmpk

    38. jabon says:

      org mc nie..rogol ramai2.lepas kena baru dia pikir

    39. Insaf says:

      Bodoh lh Awek nie… sggup gdai aurat smate2 duit

    40. annie says:

      iye pn klu org tu janji x nk publish dan d edit dulu…jd ko dgn cameraman tu apa celop? banggang

    41. Usman says:

      kaler badan & muka tak seimbang..kulit pun tak putih gebu ada hati nak tayang2..kalo badan cantik & putih gebu tak pe lah…bikin malu diri sendiri aje..at least miera liyana punya badan nampak ok ckit lg..

    42. badrul syakira says:

      ya allah ..
      sape suami malang yg amek ko jd bini dy 1 ary nanti

    43. lia says:

      ko tu bodohhhh sgt kape?? even dieorg janji tanak publish gambar ni ko tu jgnlah suka sgt nak bukak pongong ko yh hitam tu !!! jijik aku tgk org melayu mcm gini seh….wei nurul ain! ko gi tenung gambar nie btol2 muka n badan ko belang !!!! yurkkkkkk baik ko tayang tetek ko yg pat depan tu sekali

    44. nur says:

      ckit je lagi dik non….ke bawah lah ckit lagi je tuuu…

    45. farah aniess says:

      sial k0ee…

    46. ntah pape says:

      first tgk, aku ckp sial pompuan ni… tp tgk2 lg rse kesian lak kt dia. muke buruk.prangai lg buruk… sian mak bapak dia.. klu sundal pn xpyh la nk bgtaw org.. neway, hrp dbukakan pintu taubat utk dia ( n aku..)

    47. sarinah amran says:

      minta maaf dengan tuhan la…bkn ngan sesama manusia

    48. bungaEmas says:

      nak dpt job n nak publisiti mesti lah telanjang, tunjuk sume aset yang ade, br masyuk..

    49. wed says:

      make up xkene pulak..huhu..

    50. aqy says:

      ape le punye pompuan. memang pompuan tak malu ni.. artis suam2 kuku yang nak cari publisiti murahan.. ni le dienye…

    51. NORIZAN KAMARUDIN says:

      tapi cantik jugakan.mantapla.kalau orang lelaki rogol baru tau.kalau nak pergi shooping pakailah macam tu.

    52. NORIZAN KAMARUDIN says:

      hei! tak malu betul tengok gambar2tu nampak tetek dengan bontot

    53. nia says:

      dye nie da knapo???

    54. Mat Rempit says:

      Fuiyoo…macam boleh dirunding jak

    55. adi says:

      harap nurul ain akan lebih berhati-hati…kenal ain nih…die tak sombong…selalu reply msg kt fb…so hope ain kene terima segala teguran oleh peminat jika hendak berjaya…

    56. DaringAbis says:

      murahan gila minah ni…semua org nmpk

    57. lenno says:

      shes hot babe!!!

    58. byby love says:

      dh giler ape?

    59. norbaya says:

      uish… ni dh lebih2 !!! seksi betol dh nii… ish3.. lau putis melepak xpew.. adoiii~~

    60. kim says:

      kalu galak sangat, bogel jer terus..then mcm selalu lah, cakap “saya mintak maaf”..at least berbaloi jugak public tgk..kah3

    61. wak selit says:

      WOW….NK PEGANG BLEH ???

    62. kakikayu says:

      kesian dia,kena aniaya

    63. kilik says:

      alamak alang2 dah dedah tnjk la punggung 2 sekali.baru stim wa nengokk.

    64. ctpayung says:

      rsenye la klu aku ni jantan tak bernafsu aku tgk..tak montok punnn.

    65. aku BENCI says:

      mmg agak malu..sng je.pas salah,mtk maaf…then wat lg..apa daa….

    66. yatie says:

      apelah brgmbar mcm ni..xmalu ke? awk kan wanita islam jga ar adab ckit..kot ye pn nk seksi jgnlah smpai dedah mcm tu…xperlu seksi lg bagus

    67. eagle says:

      Betina murah ni xheran la telanjang keliling kg pn dia sanggup demi duit,nama.sape yg xkenal dia ak nak bagitau.dia ni PROSTITUTE!!!!

    68. taksuke says:

      kalau berlakon mesti ke da adengan yg dedah2 ni? o__O

    69. edshaa says:

      UWEEEKHHH

    70. rider says:

      apa pon alasan yg d bagi,membuka aurat tetap berdosa.segera kan lah bertaubat.

    71. mia says:

      aq knal ain ni.mmg dr skool dulu beliau da ligat..dr 1 jantan ke 1 jantan..jadi aq xheran sgt la bile beliau wat cenggini..tp yg aq heran,apsal beliau xjadi pnynyi??suare dia bleh dkatekn sdap gak..ape susah2 nak jadi plakon smpai snggup jual maruah..

    72. el says:

      uiks…berani betol pompuan nih

    73. bazooka says:

      ini kalau dapatt, x kuar rumah 3 bulan nih…mantapppp

    74. lapan lapan says:

      sesal kemudian tak berguna ! buatlah alasan apapun , 30 juta rakyat dah tengok mana bahagian tubuh yang sepatutnya hanya utk suami , tak malu ke …esok anak tanya , ni gambar mak ke ?

      kemaruk sangat ke nak jadi pelakon , kena suruh buat itu buat ini main ikut je apahal ? jangan jadi beruk yang boleh disuruh panjat kelapa bila2 masa oleh Tuannya ..

    75. mahu_tahu says:

      salah kan die sorg pon x guna..asal produksi bangang sgt….!!!xbley ke kalo x amik pic cenggini?? bangang r…!! si pompuan ni pon 1..agak nya kalo produksi soh bogel,die pon buat laa..soh mkn taik pon mkn la..xde akal ke nk pk???

    76. ejot says:

      kolo nak terkenalpun jaga2lah maruah sikit..ni sah perempuan murahan…kalo org tau hukum hakam agama xkan buat gini…cian mak bapa yg didik dia ni..hanccuuuurrrrrrrr…..

    77. hamiey says:

      pelik tul r ngan artis malaysia ni..wt slh ckit mntk maaf,wat slh ckit mtk maaf…mntk maaf ngan manusia x de gn r…bknnye wt slh ngan ktorg pn tp ngan tuhan……2 pn x rti p.k ke???

    78. haaaa says:

      buat apa mintak maaf dgn orang. mintak maaf dgn Allah lah. Hidup ini mencari redha Allah bukan mencari redha manusia. Kenapa artis malaysia mcm ni? pakai seksi2 pastu mintak maaf dgn orang. tak belajar ke agama islam masa sekolah dulu? menutup aurat itu wajib bagi setiap muslimah yg telah baligh. bertaubatlah sebelum terlambat. amar makruf nahi mungkar.

    79. ADEq says:

      CIAN LA AIN NI… C XDA AJARAN AGAMA LNGSUNG.. TGOK LA ORG SKRANG, MGEJAR GELEMER.. KLAU BDAN CNTIK XPA.., NI UDA ITAM, BGI TYANG LGI.. ADA OTAK KN GNA LA CKIT

      • sha says:

        ang cuba telek diri ang dlu br bleh mengata org… megumpat org disini lebih besar dosanya drpd membunuh….

    80. faizul says:

      nmpak sgt x de ppegangan agama.

    81. mat cocok says:

      akpe…mula2 tyang belakang…lpas ni…wt blue lak….sume suke tgok…..

    82. mat cocok says:

      takpe…mula2 tyang belakang…lpas ni…wt bule lak….sume suke tgok…..

    83. mat gian says:

      gian aku tgok awek ni…meh tonggeng!!!

      • pahbedah says:

        kurus kering mcm tu pun nak, dahlah itam 1 badan. muka dah mcm tepung gomak. badan mcm org keje noreh getah. x der mcm pelakun pun.mcm pelacur ada ar…

    84. JERRY LOVE says:

      xlme lg msti ada artis yg sggup ambil gmbr brbogel dgn alasan yg same.. klise huh!!!

    85. Cik Kiah says:

      memalukan diri sendri

    86. dasyat…i like.. hehehe

    87. CIPAP says:

      “Ain mintak maaf kalau gambar tersebut menyinggung perasaan sesiapa”
      I SUKA JE SAYANG…..

    88. Kesian says:

      Dia mmg dipergunakan sepenuhnya oleh pihak produksi, kesian… tp silap dia la sbb sanggup buat jgk, walaupun dah tahu benda ni salah…

    89. IEKA says:

      hidup die.. pnadi2 leh die fkir..baik n buruk…x nk komen lebih2

    90. rahab says:

      Selalunya orang macam ni tak ada emak bapa ke.Anak siapa agaknyaa ye.

      • sha says:

        tiada ibubapa yang inginkan anak2 mereka sebegini rupa…. berilah komen yang membina…… insyallah dgn doa kita semua artis2 kita berubah….

    91. ghain says:

      Dia ni minx maap kat saper? Ada saper2 yg tersinggung ka tgk gamnaq lagu ni?

    92. kaco le says:

      ingat rakyat m’sia..semua x sekolah ke hape?…stakat nk mperbodhkan org dgn gmbar mcm tu..

      • ghain says:

        edit lagu mana? cer citer? Kan dia dh admit mmg pic ni x edit lagi. Cuba baca lagi sekali dan fahamkan….

    93. kaco le says:

      gambar da edit….bawah pinggang tu…nmpk sgt tambh…mmg bonggok la sape yg sebar gmbar yg mgaibkn org…

    94. selipar jepun says:

      ALKHUNSA ….
      aku setuju ko cakap 2….
      tajuk sesuai sangat…belakon citer kubur berasap….xtakut lak dia…hahahahahah belakon cite diri sendiri yang kene…hahahah

    95. naruto01 says:

      cntk klu blh bnyk kn lh wat gmbr yg sks mcm 2

    96. obama kills osama says:

      dh la muka hodoh nk buka2 lg…pls la x sksi lngsung!mcm momok ada lh..ha3

    97. arie dag says:

      artis penuh dgn hipokrit…klu kena harga bayaran per salahnyer kan..semua tu krna duit jer..

    98. LEMANG says:

      ANAK SIAPA LAH NI….
      TAHNIAH….. KERANA BERANI MENCUBA…..

    99. aziela says:

      mengucap la adik oi..walaupun ad beberapa org ja yg terlibat..dosa teteap dosa..

    100. Buntal says:

      Makwaa ni aku tguk pun x stim lah…

    101. peRLI.. says:

      ala.sya dh biasa la tgkp pic2 bogel ni..dh xheran dh banyak kali sya main dengan orang negro pak black besar2 lagi urm..dh biasa laaaaa..HEEE

    102. falisha says:

      mcm budak darjah satu aku tengok

    103. ALKHUNSA says:

      tajuk pun mmg sesuai..tak lama lagi kubur dia plk berasap.. dedah sana sini kena siksa dlm kubur

    104. ALKHUNSA says:

      baik bukak abis..apa nak jadi pun ntah betina ni..muka dahla X lawa..lakonan belum tentu..

    105. kirana says:

      ok la tu.. tajuk filem pun suatu malam kubur berasap.. kalo still x tobat mmg berasap la kubur..

    106. Siti via Facebook says:

      nauzubillah mintak ampun pd ALLAH, mintak maaf pada peminat (entah ada @ x) buat apa…berapa juta mata melihat. Diharap mygosip bdrhenti menyiarkan gambar ain..sama2 tanggung dosa ain tuhhhh….hai dunia

    107. ady says:

      Dia ni sangatlah tak cantik, muka mcm bibik aku jer…so, terpaksa seksi nak bersaing dgn pelakon2 baru yang lain….

    108. ady says:

      perempuan ni tak lawa, terpaksa seksi, kalau tak, camner nak bersaing dgn artis2 lain…

    109. Apul says:

      jangan la di kutuk orang/insan2 sebegini.. kita tak berhak kutuk berlebih lebihan… bagi yg kuat kutuk tue, cermin2 lah diri sendiri, adakah anda tergolong dalam golongan orang/insan yang beriman dan berakhlak mulia?? pikirlah sendiri..

    110. Buntal says:

      AWEK NI KALAU DUDUK KAT TEMPAT GELAP…. KALAU DIA BOGEL PUN KITA TAK NAMPAK….

    111. KARIPAP says:

      GUA TENGGU BONTOT DIA TONGEK…. FUH BEST….. JOM SYG…

    112. falisha says:

      perasan cantik la tue..dah la kulit gelapp

    113. Ana says:

      bengong sungguh perempuan nie.
      cuma fikirkan kalau-kalau selepas photoshot di ambil tiba-tiba meninggal tak sempat nak minta ampun …. maka mati dalam ….. ape? (Tepuk dada tanya sendiri)

    114. uhhh says:

      kita ke ada kuasa untuk memaafkannya????

    115. nasru says:

      artis ni orang islam tapi perangai macam orang tak ada agama…

    116. haha says:

      aku taip pakai 1 tangan jer

    117. Jai says:

      Banyak lagi cara nak promote citer ni dik..x perlu sampai nak dedah tubuh badan..citer hantu Thailand ke..Korea ke x de pun tunjuk badan utk promosi citer dia..citer hantu Melayu plak nak tunjuk..?klu nak tunjuk..baik tunjuk semua..dosa pun sama gak kan..dr tunjuk sikit2..buat apa..len kali nak ambil gambar..fikir panjanglah sikit..jgn psl nak kejar glamor express..sanggup jual maruah utk tatapan org lain…hei..gambar mcm ni pun dah kira jual maruah tau..dan jgnlah melatah bila di tegur sebegini ye..

    118. kmc says:

      bestnya tengok badan ain

    119. Rosmah says:

      Yes… Yes…. Yes….. percubaan yg berani……. semugga berjaya…..

    120. wantedtoo says:

      murahnya…..maruah…

    121. Tintong says:

      Adoiyai…ni bukan seksi lg dh…ni dh lebih….Mintak ampun la dengan Allah…Berapa juta mata yg tengok tubuh kau…dosa tetap dosa…

    122. Haizad via Facebook says:

      cara mudah nak popular!…kejap jer ler…xkemana pun…kalau berlakun ala2 jer…bergambo jer lebih…dedah sana…dedah cni…hazabedah tul…

    123. Pretty says:

      artis bengong……. minta maaf jer yg diaorg tahu,,, lakonan semata2……

    124. Nim nn says:

      Biasalah kalau dah org tahu…pandailah nak minta maaf…tak takut Tuhan ke….awak ni org islam ke..mak bapak tak ajar ke….kalau ye pun nak terkenal…jgn lah berbogel beb.

    125. Eja via Facebook says:

      artis ne..kalau dah keluar cite mcm ne…”tak berniatlah nak singgung perasaan orang ramai”…lah konon…orang awam ne..kalau pic mcm tu..byk yang suka dari yang tak suka…pas tu minta maaf kat orang ramai……orang ramai ne..makhluk ALLAH juga..jadi minta maaf dan ampun dengan ALLAH SWT bukan ngan orang ramai…itu pun tak dapat pikir….

    126. zura says:

      wahhhhhhhhhhhhhhh , ni bkn seksi lg ni .. abis ‘urat’ dia kasi tunjuk

    127. Azwana via Facebook says:

      ngan manusia blhlah skadar minta maaf tp ngan tuhan terimalah azabnye..

    128. Azwana via Facebook says:

      ni baru p’rempuan murah sanggup dedah tubuh demi watak…

    129. saya la... says:

      ish3…..pikir dunia ja…..akhirat x pikir langsung….ni la jdnya….

    130. Nurul via Facebook says:

      hu3 kalau dah dedah macam tu.. mesti tiada yg baiknye.. org islam plak tu.. perempuan pulak tu.. isk3

    131. AreNyza via Facebook says:

      bengong n bangang

    132. niza says:

      ni la manusia skang..langsung xpenah tkut hukum Allah….ni bukan pe kire nk populer cpt ler ni….jln sng wat la kontrobasi…so pd mak bapak budak ni pless amik skit perhatian yer…

    133. MIXUL says:

      memang best jadi orang produksi nie..
      untuk filem semua sanggup.