Raqib AF9

Posted: 4 April 2011 at 1:42 am  

raqib af9Raqib AF9 atau nama sebenarnya Fahrur Raqib Bin Abdul Majid adalah salah seorang peserta Akademi Fantasia 9, Jika anda salah seorang peminat Raqib AF9 atau pun tidak.. disini lah tempatnya untuk anda mengkritik dan mengomen pesembahan di setiap konsert yang berlansung atau mengkritik cara Raqib berada didalam kelas setiap masa.. Jadi, korang tunggu apa lagi.. Jom kritik Raqib AF9… Tapi sebelum kita nak kritik tu, apa kita kita kenali Raqib dengan Biodata ringkas Raqib AF9 kat bawah ni…

Nama Sebenar: Fahrur Raqib Bin Abdul Majid
Nama timangan: Raqib

Umur: 20 tahun
Tarikh Lahir: 17 jun 1990
Tempat Lahir: Melaka

Tinggi: 169cm
Berat: 64kg

  • Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

    PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

    21 Responses to “Raqib AF9”
    1. awex jambu LOL ! says:

      aq boley pngsan law dpat jmpe raqib ny …….coz raqib mmg best glew2 + sweet :)

    2. haziqzally says:

      nk raqib msk af blk,raqib best lau nk dbndg dgn hazama

      • awex jambu LOL ! says:

        uish …. rqib n hazama due2 bgos … hazama bgos ngn lagu yg sjiwe ngn dye …. raqib lak bgos ngn lagu2 yg slow like lagu afgan … sbp sware raqib romntq abes :) … sume ckgu ckp dye cm too. ….huhuhuh

    3. amy says:

      walaupn raqib dh tersingkir,tp raqib ttp hebat!!

    4. azrai says:

      haha raqib membe skola agama ak rupenye..sabar jela..yg pnting ko johan hafazan pringkat negeri time skola dlu.huhu.group nasyid kte dlu..huhu

    5. azlin says:

      raqib x patut disingkirkan sepatutnya hazama walaupon raqib dpt undian terendah jgn la kluarkan raqib dya wat da best AFUNDI MASUK RAQIB

    6. Najib says:

      Tahniah Raqib…….. kerana tersingkir……. kau ingat kau bagus sangat…..

    7. dalilah says:

      saya rasa raqib bawa lagu bagus,tapi
      kenape raqib terkeluar,raqib x patut terkeluar…….. :D

    8. ika says:

      sgt bgus…………..tapi NERA yg patut keluar………….

    9. muhd hanif says:

      raqib memang tidak patut disingkirkan pak nil yang patut disingkirkan………….

    10. adli says:

      raqib so ape perasaan tentang persembahan

    11. mira says:

      NO PACKAGE….

    12. noor nabilah says:

      sangat bagus jangan risau

    13. Ros Sweet says:

      diya arap abg wat yg t’baik k….jgn men2…

    14. Ros Sweet says:

      abg…nmpak sweet skang….i like…hehehehe…

    15. syarif says:

      xpayh lh cover macho sgt mat beriya lh ko ni

    16. tutu says:

      suara ok…