Syanie semakin kurus

Posted: 1 December 2009 at 10:46 pm  

Syanie semakin kurusSyanie pasangan yang amat sesuai digandingkan bersama apek senario ini dengarnya sudah semakin kurus.. Walaupun tidak sekurus model-model tanah air, perubahan berat badan Syanie jelas menunjukan yang beliau berusaha keras untuk tampil lebih kurus dan semestinya mebih sihat.

Kemungkinan perubahan ketara yang terjadi kepada berat badan Syanie adalah disebabkan pembedahan pembuangan lemak yang telah selamat dilakukan oleh Syanie sebelum ini…

Apa-apa pun, kami sentiasa memberi sokongan kepada Syanie untuk terus berusaha menguruskan badanya..
Syanie semasa gemuk
gambar syanie dulu

Anda kini berada dikawasan Komen, Pendapat dan Nasihat

PERHATIAN!: Anda digalakkan untuk memberi komen, pendapat dan nasihat, tetapi anda tidak dibenarkan sama sekali mencarut atau menyebut perkataan lucah dibahagian komen.. Pihak MyGosip tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang diberikan. Segala komen yang diberikan adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. budi bahasa budaya kita, komen lah secara berhemah

17 Responses to “Syanie semakin kurus”
  1. tanaki says:

    teruskan usaha…demi kesihatan…

  2. Rabiatul Adawiyah says:

    tahniah syanie ….!!!!

  3. bubusyuk says:

    perh..perot dier..hebat.. :P

  4. ezad iezda says:

    x sabar nk tgk syani pkai bju mcm wdina plak

  5. kurus says:

    tak nampak la pulak syanie kurus kat sini, tapi gambar sbeelum tu nampak macam gemuk sangat si syanie ni. rasanya dia buat pembedahan usus ni bukan kerana nak cantik, tapi sebab penyakit yang dihadapinya membuatkan dia kena kurus.

  6. pakcik kau says:

    nasihat : nanti dah kurus jgn pakai pakaian yg seksi2 ya.. kalau pakai seksi jgak,lbih baik jdi gemuk balik… sbb dosa je yg dpt bila kurus… kalau kurus la… tp pkai la tudung n tutup aurat tuh k…

  7. shiera says:

    moga2 syanie dpt turunkn berat ag..truskan usaha..

  8. melly says:

    lepas nie mesti meletop kak syanie kan…
    mintak2 lah jadi model lepas nie…
    cayok3…

  9. rex says:

    apa kata shanie buat jer pembedahan kecilkan usus, senang citer..tak yah susah2 than lapar,makan ckit pun dah kenyang

  10. nurbaya76 says:

    Penurunan berat badan sebyk 9kg sebulan secara sihat dan sekata. Makan ada lah wajib 3 x sehari. SMS 019 5134715 utk berkongsi pengalaman

  11. Man Kering says:

    kawan aku kata kalau nak cepat kurus minum parakuat……..

  12. Anonymous says:

    Alhamdullilah syanie dah kurus sikit..harap2 dia akan lebih kurus lagi

  13. achu says:

    bukan pembedahan pembuangan lemak, tapi gastric bypass

  14. honey says:

    bagus la kak syanie dapat kuruskan badan. Tapi kalau gemuk pun tak apa sebab kak syanie kalau gemuk nampak comel sangat…

  15. belle says:

    kadang2 terpikir cmne la org cm syanie 'bwk" bdn dy cmtu..mesti seksa sgt..aku ni yg bdn comel2 pn rse payah gak..sian syanie..hopefully dy bole turunkan berat bdn..bkn ape utk kesihatan gak..

  16. zaiMi says:

    ksian syani.. gemuk sgt smpai sakit.. skng ni dh kurus sket kire okey la.. huhu

  17. Anonymous says:

    ya ke dia bertambah kurus, mcm turun 10 kg, bertambah 20 kg je…..